تاریخ انتشار: ۰۶:۰۵ - ۲۲ مهر ۱۴۰۳

۲۰ سوالی با سپاه؛ قاآنی کجاست؟

شریعتمداری نوشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این آوردگاه جنگ نرم نیز مانند عرصه‌های دیگر جنگ سخت، با موفقیتی چشمگیر و درخور تحسین ظاهر شد و در حالی که هیچ نکته‌ای از نگاهش پنهان نیست، به هیچ‌یک از شایعات پاسخ نداد و دشمن را در حالتی از گیجی و منگی تنها گذاشت.

۲۰ سوالی با سپاه؛ قاآنی کجاست؟

رویداد۲۴| حسین شریعتمداری حواشی دو هفته اخیر حول محور سردار قاآنی را به بازی بیست سوالی با سپاه تشبیه کرده است. او در یادداشتی ضمن اشاره به همه حواشی و آنچه رسانه‌های خارجی درباره وضعیت قاآنی نوشته بودند - از مجروح شدن تا بازداشت شدن - نوشته: «هر یک از شایعه‌ها نقش همان پرسش‌های شرکت‌کننده در مسابقه ۲۰سؤالی را دارد و در صورتی که به آن پاسخ داده شود (حتی با جواب‌های بله یا نه) حریف را یک گام به نقطه مجهول نزدیک‌تر می‌کند. باید به این نکته توجه داشت که شایعه‌های متفاوت را نمی‌توان با عنوان گمانه‌های متفاوت ارزیابی کرد، بلکه باید آن‌ها را شبیه پرسش‌های متفاوت در یک مسابقه ۲۰سؤالی تلقی کرد که حریف هرکدام از آن‌ها را با هدف جدا کردن بخشی از حدسیات خود و تنگ‌تر شدن میدان بررسی مطرح می‌کند. با افتخار باید گفت که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این آوردگاه جنگ نرم نیز مانند عرصه‌های دیگر جنگ سخت، با موفقیتی چشمگیر و درخور تحسین ظاهر شد و در حالی که هیچ نکته‌ای از نگاهش پنهان نیست، به هیچ‌یک از شایعات پاسخ نداد و دشمن را در حالتی از گیجی و منگی تنها گذاشت.»
حسین شریعتمداری در ادامه نوشته: «دو پزشک که خیلی ادعای برخورداری از تخصص‌های ویژه را داشتند نزد شخصی که در حال استراحت بود رفته و با این تصور که بیمار است، دست‌های خود را زیر پتو بردند تا نبض او را بگیرند! بعد از چند دقیقه هر دو پزشک اعلام کردند که وضع بیمار بسیار وخیم است و اگر هرچه زودتر به
حال و روز او رسیدگی نشود، عواقب سختی در انتظارش خواهد بود! ... در این هنگام، مردی که در حال استراحت بود از قیل و قال پزشکان بیدار شده و پرسید این‌جا چه می‌کنید؟ یکی از پزشکان با تعجب گفت؛ نبض شما نشان می‌داد که حال بسیار وخیمی دارید! و‌... احمق‌ها زیر پتو نبض همدیگر را گرفته بودند!»

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما