یاهو ایمیل های کاربران را در اختیار شرکت های تبلیغاتی قرار میدهد
صاحب خدمات ایمیل یاهو اعلام کرده ایمیل های تجاری مشتریان خود را بررسی می کند و در اختیار شرکت های تبلیغاتی قرار می دهد.
رویداد۲۴ به نقل از وال استریت ژورنال، تحقیقات این نشریه نشان میدهد شرکت Oath، یکی از زیرمجموعههای وریزون و صاحب خدمات ایمیل AOL و یاهو، ایمیلهای کاربران را برای رصد اطلاعات اسکن میکرده است.
این اطلاعات در اختیار شرکتهای تبلیغاتی قرار میگرفته است.
این شرکت هر گونه اطلاعاتی ایمیلهای یاهو و AOL مانند رسید خرید یا تاییدیه پرواز را بررسی میکرد تا مشخص شود برای یک کاربر خاص چه محصولات یا خدماتی باید ارائه شود.
یاهو بیش از یک دهه قبل رصد ایمیلی کاربران خود را آغاز کرده است. این شرکت از الگوریتمهای مختلف برای بررسی ایمیلهای تجاری در اینباکس کاربر استفاده میکند. این ایمیلها بیشتر از خرده فروشان، خدمات انتشار ویدئو و ... بوده است. البته این الگوریتمها از بررسی هرگونه ایمیلهای شخصی خودداری کرده است.
یاهو ایمیلهای کاربران را براساس ترجیحات مشتری دسته بندی میکند و در مرحله بعد کوکیهای ردیابی را به رایانه کاربر ارسال میکند تا برندها بتوانند در تبلیغات آتی خود را نشان دهند.
این اطلاعات در اختیار شرکتهای تبلیغاتی قرار میگرفته است.
این شرکت هر گونه اطلاعاتی ایمیلهای یاهو و AOL مانند رسید خرید یا تاییدیه پرواز را بررسی میکرد تا مشخص شود برای یک کاربر خاص چه محصولات یا خدماتی باید ارائه شود.
یاهو بیش از یک دهه قبل رصد ایمیلی کاربران خود را آغاز کرده است. این شرکت از الگوریتمهای مختلف برای بررسی ایمیلهای تجاری در اینباکس کاربر استفاده میکند. این ایمیلها بیشتر از خرده فروشان، خدمات انتشار ویدئو و ... بوده است. البته این الگوریتمها از بررسی هرگونه ایمیلهای شخصی خودداری کرده است.
یاهو ایمیلهای کاربران را براساس ترجیحات مشتری دسته بندی میکند و در مرحله بعد کوکیهای ردیابی را به رایانه کاربر ارسال میکند تا برندها بتوانند در تبلیغات آتی خود را نشان دهند.
منبع: مهر
خبر های مرتبط