انتخاب گزینشی رسانهها توسط روابط عمومی وزارت ارتباطات!
در صفحهی نخست سایت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، بخشی با عنوان رسانههای وجود دارد که با انتخب گزینشی، تنها برخی از رسانهها که حتی برخی از آنها مجوز انتشار از وزارت ارشاد هم ندارند، قرار داده شده است.
رویداد۲۴ با ورود به صفحه اصلی سایت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با عنوان رسانهها مواجه میشوید که با ورود به این صفحه رسانههای انلاین و مکتوب با جداسازی موضوعی مورد تفکیک قرار گرفته اند.
فارغ از این موضوع که انتخاب گزینشی رسانهها توسط روابط عمومی یک وزارتخانه، اقدامی حرفهای و صحیح نیست و بر شیوهی تعامل این وزارتخانه با رسانهها تاثیرگذار است، مشخص نیست که این لیست از چه معیاری پیروی میکند که حتی برخی از رسانههای قرار گرفته در این لیست، حتی مجوز انتشاز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هم ندارند.
جالبتر آنکه حتی نام برخی رسانهها هم در این لیست به اشتباه درج شده اند و لینک داده شده به برخی رسانهها هم صحیح نیست.
پیشنهاد میشود روابط عمومی وزارت ارتباطات به جای برگزاری میزگردهای تخصصی در حوزهی رسانه که در چارچوب فعالیت و دایرهی اختیارات این روابط عمومی نیست، نسبت به اصول اولیهی شناخت رسانهها اقدام نماید.
فارغ از این موضوع که انتخاب گزینشی رسانهها توسط روابط عمومی یک وزارتخانه، اقدامی حرفهای و صحیح نیست و بر شیوهی تعامل این وزارتخانه با رسانهها تاثیرگذار است، مشخص نیست که این لیست از چه معیاری پیروی میکند که حتی برخی از رسانههای قرار گرفته در این لیست، حتی مجوز انتشاز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هم ندارند.
جالبتر آنکه حتی نام برخی رسانهها هم در این لیست به اشتباه درج شده اند و لینک داده شده به برخی رسانهها هم صحیح نیست.
پیشنهاد میشود روابط عمومی وزارت ارتباطات به جای برگزاری میزگردهای تخصصی در حوزهی رسانه که در چارچوب فعالیت و دایرهی اختیارات این روابط عمومی نیست، نسبت به اصول اولیهی شناخت رسانهها اقدام نماید.
منبع: سیتنا
خبر های مرتبط