همزمان با قدردانی وزیر ارتباطات از بهبود روند کیفیت سامانه پشتیبانی ۲۰۲۰ اعلام شد/ عزم جدی مجموعه مخابرات ایران برای بهبود کیفیت خدمت رسانی و پاسخگویی به مشتریان
مهندس محمد جواد آذری جهرمی با انتشار متنهایی در صفحات شخصی خود در شبکههای اجتماعی اینستاگرام و توییتر از عزم مجموعه مخابرات ایران در رسیدگی و بهبود خدمات پشتیبانی ۲۰۲۰ و رفع دغدغههای کارکنان این بخشها قدردانی کرد و اظهار داشت: انتظار میرود با همین جدیت و عزم راسخ، تحولی در خدمت رسانی مجموعه ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور در تمام بخشها تا رسیدن به نتیجه مطلوب ایجاد شود.
رویداد۲۴ وزیر ارتباطات در این پیامها با اشاره به دستور رسیدگی به مشکلات سرویس دهندگان اینترنتی کشور در بخش پاسخگویی آورده است: شرکت مخابرات ایران با جدیت و عزم همگانی و قابل تحسین مدیران و سهامداران آن و همکاری با سازمان تنظیم مقررات، بهبود قابل توجهی در خدمت رسانی سریع و شفاف در بخشهای پشتیبانی و پاسخگویی سامانه ۲۰۲۰ ایجاد کرده اند که ضمن تشکر از اهتمام مجموعه مخابرات ایران، انتظار میرود این فعالیتها تا رسیدن به نتیجه مطلوب و مورد انتظار به صورت جدی ادامه داشته باشد.
وزیر ارتباطات در ادامه پیام خود آورده است: در مورد رسیدگی به مطالبات کارکنان در بخشهای مختلف نیاز به توجه بیشتری وجود دارد؛ همچنان که در بازدید مدیرعامل شرکت مخابرات از مناطق، تخلفات برخی از پیمانکاران محلی در مورد پرداختیهای کارکنان و عدم رعایت قرارداد منعقد شده در این بخشها محرز شده و مدیرعامل شرکت مخابرات ایران به درستی ضمن برخورد با این مسئله، دستور رسیدگی و اعاده حق وحقوق کارکنان در اسرع وقت را صادر کرده است.
بر اساس این گزارش، شرکت مخابرات ایران در تمام بخشها و مناطق مختلف کشور با ادامه همین روند، ضمن اجرای راهکارهایی برای بهبود قابل ملاحظه خدمات مختلف از جمله فروش و پشتیبانی، در رسیدگی به تخلفات احتمالی موجود نیز با همین عزم راسخ، تلاش خود را ادامه خواهد داد.
وزیر ارتباطات در ادامه پیام خود آورده است: در مورد رسیدگی به مطالبات کارکنان در بخشهای مختلف نیاز به توجه بیشتری وجود دارد؛ همچنان که در بازدید مدیرعامل شرکت مخابرات از مناطق، تخلفات برخی از پیمانکاران محلی در مورد پرداختیهای کارکنان و عدم رعایت قرارداد منعقد شده در این بخشها محرز شده و مدیرعامل شرکت مخابرات ایران به درستی ضمن برخورد با این مسئله، دستور رسیدگی و اعاده حق وحقوق کارکنان در اسرع وقت را صادر کرده است.
بر اساس این گزارش، شرکت مخابرات ایران در تمام بخشها و مناطق مختلف کشور با ادامه همین روند، ضمن اجرای راهکارهایی برای بهبود قابل ملاحظه خدمات مختلف از جمله فروش و پشتیبانی، در رسیدگی به تخلفات احتمالی موجود نیز با همین عزم راسخ، تلاش خود را ادامه خواهد داد.
منبع: پرتال شرکت مخابرات
خبر های مرتبط