مدیرعامل شرکت مخابرات ایران خبر داد: استانداردسازی کلیه امور مربوط به مراکز ۲۰۲۰
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران اظهار داشت: با هدف استاندارد سازی و بهبود کیفیت پاسخگویی مراکز ۲۰۲۰، ساز و کار پرداختی به پرسنل این مراکز از حقوق ثابت به ترکیب حقوق ثابت و متغیر تبدیل میشود.
رویداد۲۴ مهندس سید مجید صدری ضمن اعلام مطلب فوق خاطرنشان کرد: برای تمام کارکنان مراکز ۲۰۲۰، در صورت پاسخگویی بیشتر از حداقل تعداد تماس تعیین شده، به ازای هر تماس مبلغی به عنوان کارانه پرداخت میشود.
وی افزود: به منظور برآورده شدن اهداف و شاخصهای مراکز تماس، جذب پاسخگو به صورت ساعتی نیز امکان پذیر است؛ یعنی برای افرادی که به صورت پاره وقت وساعتی تمایل به اشتغال دارند شامل گروههایی مانند دانشجویان، سربازان و... امکان همکاری و دریافت حقوق متناسب با تعداد پاسخگویی فراهم شده است.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران همچنین تصریح کرد: با توجه ویژه به کارکنان مراکز ۲۰۲۰، اقدامات اضافه دیگری برای پرسنل برنامه ریزی شده است؛ به نحوی که برای کارکنانی که پاسخگویی قویتر و بالاتر از میانگین استاندارد تعریف شده دارند، به ازای هر تماس، پاداش جداگانهای در نظر گرفته میشود.
وی همچنین افزود: توجه به سرمایه انسانی وبه خصوص کارکنانی که در نزدیکترین حوزه ارتباط با مشتریان و تعامل با آنها قرار دارند، از مهمترین اولویتهای مجموعه مخابرات ایران است.
مهندس صدری اضافه کرد: استانداردسازی وضعیت پاسخگویی وپرداخت پاداش و کارانه ویژه به کارکنان برتر در رفع دغدغههای کارکنان این مراکز موثر خواهد بود.
وی افزود: به منظور برآورده شدن اهداف و شاخصهای مراکز تماس، جذب پاسخگو به صورت ساعتی نیز امکان پذیر است؛ یعنی برای افرادی که به صورت پاره وقت وساعتی تمایل به اشتغال دارند شامل گروههایی مانند دانشجویان، سربازان و... امکان همکاری و دریافت حقوق متناسب با تعداد پاسخگویی فراهم شده است.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران همچنین تصریح کرد: با توجه ویژه به کارکنان مراکز ۲۰۲۰، اقدامات اضافه دیگری برای پرسنل برنامه ریزی شده است؛ به نحوی که برای کارکنانی که پاسخگویی قویتر و بالاتر از میانگین استاندارد تعریف شده دارند، به ازای هر تماس، پاداش جداگانهای در نظر گرفته میشود.
وی همچنین افزود: توجه به سرمایه انسانی وبه خصوص کارکنانی که در نزدیکترین حوزه ارتباط با مشتریان و تعامل با آنها قرار دارند، از مهمترین اولویتهای مجموعه مخابرات ایران است.
مهندس صدری اضافه کرد: استانداردسازی وضعیت پاسخگویی وپرداخت پاداش و کارانه ویژه به کارکنان برتر در رفع دغدغههای کارکنان این مراکز موثر خواهد بود.
منبع: پرتال شرکت مخابرات ایران
خبر های مرتبط