صدری در جمع مدیران مخابرات مناطق کشور:
شرکت مخابرات ایران بر اساس شاخصهای یک بنگاه اقتصادی اداره میشود
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: مخابرات ایران یک بنگاه اقتصادی ست و تمام فعالیتهای آن بر اساس شاخصهای اقتصادی و سودآور اداره میشود.
رویداد۲۴ مهندس سید مجید صدری که در نشست با مدیران مخابرات مناطق سخن میگفت، با بیان این مطلب افزود: مخابرات ایران یک بنگاه اقتصادی فناوری محور است که با رعایت انجام صحیح شاخصهای اقتصادی، باید همواره حافظ منافع سهامداران و ذینفعان باشد.
مهندس صدری، تلاش رو افزون مدیران و کارکنان را عامل موفقیت شرکت دانست و خاطرنشان کرد:خوشبختانه عملکرد مدیران و کارکنان زحمتکش شرکت مخابرات ایران رضایت بخش است، اما باید با تلاش و توان مضاعف، همواره شاهد رشد و بالندگی این شرکت باشیم.
وی به الگوهای اخلاقی در شرکت اشاره کرد و اظهار داشت: همه ما سرباز ولایت فقیه هستیم، از اینرو، رفتار و اخلاق ما در کنار کار مطلوب باید همواره شایسته این عنوان باشد.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، نیروی انسانی را بزرگترین سرمایه شرکت عنوان کرد و بیان داشت: تمام مدیران باید همیشه گوش شنوای مسائل و دغدغههای کارکنان باشند و تا جایی که ممکن است در جهت رفع مشکلات آنان بکوشند.
مهندس صدری، به عملیات متمرکز کردن سامانههای شرکت در سطح کشور اشاره کرد و گفت: در این مدت تلاش کردیم تمام سامانههای خدماتی و عملکردی شرکت یکپارچه و متمرکز شود تا مدیریت آن سهلتر و دارای کمترین اشکال باشد.
وی در پایان سخنان خود به لزوم افزایش کیفیت پاسخگویی پرداخت و افزود: پیامهای مردم از طریق مراکز پاسخگویی باید کامل رصد و شنیده شود تا با رفع مشکلات احتمالی، شاهد بهبود عملکرد شرکت در زمینه ارائه خدمات با کیفیت به مشتریان باشیم.
گفتتی ست، نشست مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با مدیران مخابرات مناطق با حضور دکتر صفری، رییس هیات مدیره، مهندس صدری، مدیرعامل و معاونین و مدیران کل ستادی شرکت مخابرات ایران و مدیران مخابرات مناطق، امروز، دوشنبه، ۲۰ آبان ماه ۱۳۹۸ در ساختمان زنده یاد غفاریان برگزار شد.
مهندس صدری، تلاش رو افزون مدیران و کارکنان را عامل موفقیت شرکت دانست و خاطرنشان کرد:خوشبختانه عملکرد مدیران و کارکنان زحمتکش شرکت مخابرات ایران رضایت بخش است، اما باید با تلاش و توان مضاعف، همواره شاهد رشد و بالندگی این شرکت باشیم.
وی به الگوهای اخلاقی در شرکت اشاره کرد و اظهار داشت: همه ما سرباز ولایت فقیه هستیم، از اینرو، رفتار و اخلاق ما در کنار کار مطلوب باید همواره شایسته این عنوان باشد.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، نیروی انسانی را بزرگترین سرمایه شرکت عنوان کرد و بیان داشت: تمام مدیران باید همیشه گوش شنوای مسائل و دغدغههای کارکنان باشند و تا جایی که ممکن است در جهت رفع مشکلات آنان بکوشند.
مهندس صدری، به عملیات متمرکز کردن سامانههای شرکت در سطح کشور اشاره کرد و گفت: در این مدت تلاش کردیم تمام سامانههای خدماتی و عملکردی شرکت یکپارچه و متمرکز شود تا مدیریت آن سهلتر و دارای کمترین اشکال باشد.
وی در پایان سخنان خود به لزوم افزایش کیفیت پاسخگویی پرداخت و افزود: پیامهای مردم از طریق مراکز پاسخگویی باید کامل رصد و شنیده شود تا با رفع مشکلات احتمالی، شاهد بهبود عملکرد شرکت در زمینه ارائه خدمات با کیفیت به مشتریان باشیم.
گفتتی ست، نشست مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با مدیران مخابرات مناطق با حضور دکتر صفری، رییس هیات مدیره، مهندس صدری، مدیرعامل و معاونین و مدیران کل ستادی شرکت مخابرات ایران و مدیران مخابرات مناطق، امروز، دوشنبه، ۲۰ آبان ماه ۱۳۹۸ در ساختمان زنده یاد غفاریان برگزار شد.
منبع: پورتال شرکت مخابرات
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط