تاریخ انتشار: ۱۰:۴۸ - ۰۸ آبان ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۴ نظر

هفت پیشنهاد محمد قوچانی برای اصلاح وضعیت موجود در برنامه شیوه+فیلم

محمد قوچانی گفت: به چهار منطقه بلوچستان خوزستان آذربایجان و کردستان رسیدگی ویژه کنید؛ نه اینکه به اقای مولوی عبدالحمید بسپارید. آقای مولوی عبدالحمید هم از اقای رییسی حمایت کرد هم از پیروزی طالبان در افغانستان.

هفت پیشنهاد محمد قوچانی برای اصلاح وضعیت موجود +فیلم
رویداد۲۴ محمد قوچانی در مناظره با قاسم روانبخش برای اصلاح وضعیت موجود پیشنهاداتی ارائه کرد.

۱. قوه قضاییه با پلیس خاطی در مساله فوت مهسا امینی با حضور یک هیئت منصفه متشکل از «انجمن صنفی روزنامه‌نگاران، کانون وکلا و سازمان نظام پزشکی» برخورد کند.

۲. از تک تک کسانی که در این مدت کشته شدند، مستند ۱۵دقیقه‌ای بسازیم و تلویزیون پخش کند.

۳. مطبوعات در تعامل با حاکمیت قرار دارند؛ قدرت مطبوعات را برگردانید.

۴. برجام را احیا کنید؛ مردم می‌دانند بین ۹۲ تا سال ۹۷ کشور در مسیر درستی بود. امروز طوری برخورد می‌کنند انگار اجلاس شانگ‌های را اقای رییسی کشف کرده این‌ها تحریف تاریخ است.

۵. این صدا و سیمای دولتی و حکومتی نتیجه نمی‌گیرد؛ تحت قانون جمهوری اسلامی شبکه‌های خصوصی داشته باشیم.

۶. به چهار منطقه بلوچستان خوزستان آذربایجان و کردستان رسیدگی ویژه کنید؛ نه اینکه به اقای مولوی عبدالحمید بسپارید. آقای مولوی عبدالحمید هم از اقای رییسی حمایت کرد هم از پیروزی طالبان در افغانستان.

۷. جمهوری اسلامی سه سند قانون اساسی دارد.

۸-بر مبنای اصل ۱۷۷ قانون اساسی جمهوری سوم اسلامی تاسیس کنیم.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
مازیار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۸
1
7
موافقم . خوب بود . ولی از همه مهمتر اینه که اصل ۲۷ قانون اساسی اجرا شود . یعنی مردم بتوانند در خیابان آزادانه اعتراض کنند.
لیلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۸
3
0
کاش آقای روانبخش اشاره میکرد سناریو ترور حجاریان که از قضا شما قبلش با قلم فاسدتان میخواستید همین فضا را القا کنید وبه زور واژه ارهاب را درسخنان آقای مصباح میخواستید ترور جلوه دهید که مثلا ایشان تندرو است و حامیانش دگر اندیشان را ترور میکنند ننگ بر حیله هایتان، این آب گلالود شده را هم که تا توانستید از آن ماهیگیری کردید ، در ضمن ۱۵ روزنامه زمانی تعطیل شد که با هشدار رهبری آبشخور های غیر وطنی آن ها در ترویج اکاذیب برای التهاب و ناامنی آشکار شد و حقیقتا ممنون آقای قوچانی یکبار خم اگر راست گفته باشید همین بود که وصی به حق و واقعی آن روزنامه ها که الحمدلله دستشان از درون مرزها قطع و به بیرون پرت شدند همین اینترنشنال و بی بی سی و .... است که خبرنگاران مزدورتان را هم بیرون مرزها دورهم جمع کرد برای مشتی پول کثیف در ازای وطن فروشی و خیانت به هم میهن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
2
0
آقای قوچانی بسیار عصبانی و به دور از متانت صحبت کردند من واقعا به عنوان یک دهه 70 که به قول خودشان شل حجاب هم هستم حس بدی از طرز بیان و حمله ایشان(اقای قوچانی ) گرفتم/ ایشان خیلی مدعی بودند و در مقابل ایشان حاج اقایی که استاد دانشگاه بودند بسیار فرهیخته و موقرانه بدون خشم .صحبت های این فرد رو پاسخ میدادن .
پاسخ ها
مازیار
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۰
یعنی تو به خودت میگی شل حجاب ؟؟ بنظر میاد که این مصاحبه را گوش نکردی .در ضمن آقای قوچانی اصلا عصبی نبود و با منطق جواب میداد .
نظرات شما