تاریخ انتشار: ۱۱:۰۶ - ۱۵ اسفند ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۴ نظر

صدور احکام قطعی رتبه‌بندی معلمان تا آخر سال

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه ارزیابی و صدور احکام قطعی معلمان در قالب نظام رتبه‌بندی در حال انجام است گفت: کارگروه‌هایی به همین منظور تشکیل شده است تا بتوانیم نسبت به اجرای قانون نظام رتبه‌بندی اقدام و کار را تا آخر سال به سرانجام برسانیم.

صدور احکام قطعی رتبه‌بندی معلمان تا آخر سال

رویداد۲۴ صادق ستاری‌فرد در گفتگو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت صدور احکام رتبه‌بندی معلمان اظهار کرد: امیدواریم احکام قطعی رتبه‌بندی معلمان را تا پایان اسفندماه صادر کنیم.

وی افزود: تا هفته گذشته ۶۵۰ هزار نفر در مرحله ارزیابی قرار داشتند که بیش از ۴۱۱ هزار نفر از آن‌ها احکامشان صادر شده و مابقی در روز‌های باقی‌مانده انجام می‌شود.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه به محض آنکه ارزیابان، ارزیابی لازم را انجام و در اختیار هیئت ممیزه قرار دهند همکاران ما در استان‌ها و مناطق پرونده‌ها را بررسی می‌کنند گفت: کارگروه‌هایی را ایجاد کرده‌ایم؛ هم کارگروه‌های آموزشی و هم در مرکز سنجش و دانشگاه فرهنگیان که بتوانیم نسبت به اجرای قانون نظام رتبه‌بندی اقدام و کار را تا آخر سال به سرانجام برسانیم.

ستاری‌فرد در پاسخ به اینکه آیا در حال حاضر نیروی انسانی بلاتکلیف از محل قانون تعیین تکلیف نیرو‌های نهضتی، حق‌التدریس و مربیان پیش‌دبستانی دارید یا خیر؟ گفت: تنها تعداد کمی از همکاران که دوره مهارت‌آموزی‌شان به طول انجامیده باقی مانده‌اند که در حال نهایی شدن است.

منبع: ایسنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۵
0
0
تفاوت حقوق ها و رتبه بندی کی پرداخت می‌شود؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۶
0
0
بااجراء رتبه بندی شاهد یکی از تبعیض آمیزترین طرحها در آموزش و پرورش هستیم که به گونه ای ناقص و سلیقه ای و جانبدارانه به مورد اجراء گذاشته شده است و با منت و به شکلی صدقه ای مبلغی نازل به حقوق فرهنگیان اضافه گردیده که آن هم در کشاکش تورم افسارگسیخته نابود شد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۷
0
0
کف و سقف شایستگی حرفه ایی برای استاد معلم شدن بسیار فاصله کم دارد و به همین جهت به خاطر پنج یا شش امتیاز از رتبه پنج به به رنبه چهار میرسی
با ۹۴۰،امتیاز و داشتن سقف تمام امتیازات استاد معلم در شایستگی عمومی ،تخصصی، تجربی به خاطر شایستگی حزفه ایی ،بسیاری از رسیدن به استاد معلم جا میمانند
بانشی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۷
0
0
سلام
جرا رتبه بتدی ب حقوق بازنشستگان شهریور 1400اضاف نمیشه
لطفا رسیدگی بفرمایید
حق ماست
نظرات شما