تاریخ انتشار: ۲۲:۲۴ - ۰۱ تير ۱۴۰۲
رویداد۲۴ گزارش می‌دهد

بهترین سریال‌های ترکی جدید

در این مقاله قصد داریم تا بهترین سریال‌های ترکیه سال ۲۰۲۲ را که از دیدگاه مخاطبان بسیار جذاب بوده اند را معرفی کنیم، با ما همراه باشید.

بهترین سریال‌های ترکیه‌ای

رویداد۲۴ مهدی توفیقی: در سال‌های اخیر صنعت فیلم و سریال ترکیه پیشرفت چشمگیری داشته و توانسته فیلم‌ها و سریال‌های منحصر به فردی را تولید کند. با توجه به پیشرفت شگفت انگیز سینمای ترکیه، شاهد استقبال بسیار زیاد سریال‌های ترکی در ایران هستیم.

زیباتر از تو (Senden Daha Güzel)

بهترین سریال‌های ترکیه‌ای ۲۰۲۲

این سریال زندگی دختری به نام افسون را روایت می‌کند که مادرش در کودکی به دلایلی او را رها کرده است. او با پدرش در روستایی زندگی می‌کند و دکتری مهربان و دوست داشتنی است که همه روستاییان او را دوست دارند. اما ناگهان پسری به نام امیر پیدا می‌شود که به طور کلی مسیر سریال را تغییر می‌دهد.

محرمانه (Gizli Sakli)

بهترین سریال‌های ترکیه‌ای ۲۰۲۲

داستان سریال درباره دختری به نام ناز است. ناز به درجه اول پلیس می‌رسد، بنابراین یکی از اساتیدش او را برای یک عملیات مخفی معرفی می‌کند. این عملیات چرخه زندگی ناز ار را به کلی تغییر می‌دهد.

دوست داری (Seversin)

بهترین سریال‌های ترکیه‌ای ۲۰۲۲

سریال دوست داری روایتگر زندگی بازیگر مشهوری به نام تلگا تونار بوده که از زندگی خود راضی نیست. از طرف دیگر دختری به نام آسیا وجود دارد که متصدی یکی از مراکز خریده و قصد دارد با کارکردن مخارج دانشگاه‌اش را در بیاورد.

به گزارش رویداد۲۴ یک اتفاقی به وجود می‌آید که آسیا و تولگا مجبور می‌شوند که باهم در یک سریال بازی کنند. این سریال پر از فراز و نشیب‌های بسیاری بوده که شما را از تماشای این سریال خسته نمی‌کند.

صدایم را بشنو (Duy Beni)

بهترین سریال‌های ترکیه‌ای ۲۰۲۲

اکیم و لیلا دو نوجوان هستند که به اندازه دو خواهر صمیمی هستند، آن‌ها زندگی متواضعانه‌ای در محله‌ای معمولی دارند، اما همیشه به بچه‌های ثروتمند دبیرستان “دوعرو” حسادت می‌کردند.

مدرسه متوسطه‌ای که برای بچه‌های خانواده‌های ثروتمند است. روزی یک شخص با ماشین به لیلا برخورد می‌کند و از صحنه جرم فرار می‌کند و به سمت مدرسه می‌رود و ماشین را در پارکینگ مخفی می‌کند وقتی خبر پخش می‌شود که دختری بخاطر شخصی از مدرسه بقیه عمرش را روی ویلچر می‌گذراند، مدیر تصمیم می‌گیرد تا به سه نفر از محله لیلا بورسیه تحصیلی بدهد تا خبر را بپوشاند.

اکیم، عایشه و بکیر انتخاب می‌شوند تا زندگی تازه‌ای در دبیرستان دوعرو شروع کنند، اما به زودی می‌فهمند که زندگیشان در واقع سخت‌تر می‌شود و آن‌ها باید برای ادامه زندگی در میان بچه‌های ثروتمند مقابله کنند.

عزیز (Aziz)

بهترین سریال‌های ترکیه‌ای ۲۰۲۲

عزیز درست زمانی که اعلام کرده عاشق دلرباست و قصد دارد با او ازدواج کند تصمیم می‌گیرد شهر را برای مسائلی ترک کند، او به دلربا می‌گوید نمی‌داند کی بازخواهد گشت و او را ترک می‌کند.

ولی دلربا به حدی عاشق عزیز بود که به او می‌گوید تا هر وقت که بازگردد در انتظارش می‌ماند. اما به یک باره خبر فوت عزیز را به دلربا می‌دهند و دلربا با آدم ازدواج می‌کند و باعث به وجود آوردن داستان‌های جالبی در سریال می‌شوند. اگر از علاقمندان به این دست سریال‌ها هستید این مجموعه دوست داشتنی را از دست ندهید.

مطمئنا یک روز (Elbet Bir Gün)

بهترین سریال‌های ترکیه‌ای ۲۰۲۲

این سریال اجتماعی عاشقانه داستان زندگی دختری به نام گیزم را روایت می‌کند که توسط شوهر خواهرش مورد ضرب و شتم قرار گرفته و مدتی است که از او فرار کرده است.

از آنجایی که او در خطر است و شوهر خواهرش دست از کار برنمی‌دارد، گیزم تصمیم می‌گیرد شناسنامه‌اش را عوض کند و زندگی جدیدی برای خودش شروع کند. حالا بعد از مدت‌ها قرار است با فردی ازدواج کند، اما دست سرنوشت او را با خواهرش روبرو می‌کند.

دختر مردم (Elkizi)

بهترین سریال‌های ترکیه‌ای ۲۰۲۲

ازو دختری است که مورد ضرب و شتم پدرش قرار می‌گیرد. پدر او چند سال قبل مادرش را به قتل رسانده و حال دخترش را بسیار اذیت می‌کند. ازو رویای تحصیل دارد از این رو به طور مخفیانه به جلسه کنکور می‌رود و سعی دارد آرزوی مادرش را زنده نگه دارد. در سریال دختر مردم شما شاهد پستی و بلندی‌های بسیاری هستید گاهی با صحنه‌های این سریال اشک در چشمانتان حلقه می‌زند و گاهی هم از شاهد لحظات شاد بسیاری خواهید بود.

آلپ ارسلان: سلجوقیان بزرگ (Alparslan: Büyük Selçuklu)

بهترین سریال‌های ترکیه‌ای ۲۰۲۲

با توجه به داستان فصل قبل باید گفت این مجموعه داستان حکومت سلجوقیان و پیروزی‌های شکوهمندانه ملک شاه بوده که با نام رستاخیز: امپراطوری بزرگ سلجوقی از آن یاد می‌شود.

قرار است شما در این مجموعه شاهد رسیدن ملک شاه و گسترش قلمرو در زمان وی، درگیری سلجوقیان و باطنیون، فتح قلعه کوول و شکست ارتش روم باشیم.

حماسه (Destan)

بهترین سریال‌های ترکیه‌ای ۲۰۲۲

این سریال یک سریال اکشن ترکی است که شما به سال‌ها قبل می‌برد. در این سریال شما شاهد دختری قوی و مقتدری هستید که در دوران کودکی پدر خود را از دست داده است.


بیشتر بخوانید: بهترین سریال کره‌ای


حال از طرف دیگر داستان پسری به نام باتوگا در داستان است که از دوران کودکی به دختر داستان یا آک کیز علاقمند است، اما اتفاقاتی می‌افتد که این دو را از هم دور می‌کند.

سه قرون (Uç Kuruş)

بهترین سریال‌های ترکیه‌ای ۲۰۲۲

به گزارش رویداد۲۴ سریال سه قرون، فصل جدید سریال معروف گودال بوده که طرفداران بسیار زیادی دارد. در فصل‌های قبل شاهد صحنه‌های کمدی در کنار لحظات اکشن و مهیج بودیم. آنطور که پیداست این فصل به دنباله فصل‌های قبل بوده، اما داستانی کاملا مجزا دارد. اگر به سریال‌هایی همچون سریال‌های گودال علاقمند هستید این مجموعه دوست داشتنی را از دست ندهید.

فاطما (Fatma)

بهترین سریال‌های ترکیه‌ای ۲۰۲۲

سریال فاطما سریالی در ژانر جنایی و درام است. همنطور که از ژانر این فیلم انتظار می‌رود سریال داستان زندگی یک فرد قاتل را روایت می‌کند که از مشکلات و آسیب‌های روحی بسیاری رنج می‌برد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: سینمای جهان
نظرات شما
پیشخوان