تاریخ انتشار: ۲۱:۰۰ - ۲۶ مرداد ۱۴۰۲
تعداد نظرات: ۳ نظر

هم‌میهن: مجلس لایحه حجاب را علنی و شفاف بررسی کند؛ تبعات چنین قانون‌نویسی نادرستی، گریبان جامعه، مردم و تصویب‌کنندگان را خواهد گرفت

روزنامه هم میهن نوشت: رسیدگی به این قانون از سوی این ده نفر مطلقاً نافی مسئولیت دیگر نمایندگان و به‌طور مشخص رئیس و هیئت‌رئیسه مجلس نیست. فردای روزگار نگویید ما نبودیم و مسئولیت نداریم.

هم‌میهن: مجلس لایحه حجاب را علنی و شفاف بررسی کند؛ فردای روزگار نگویید ۱۰ نفر آن را تصویب کردند و ما نبودیم و مسئولیت نداریم

رویداد۲۴ روزنامه هم میهن از اصل ۸۵ شدن لایحه حجاب انتقاد کرده و با تاکید بر رسیدگی علنی و شفاف این لایحه در مجلس به مجلش هشدار داده فردای روزگتر نگویید ما نبودیم و مسئولیت نداریم!

رسیدگی غیرعلنی به یکی از لوایح قانونی مهم و مورد توجه میلیون‌ها نفر از مردم یعنی پوشش زنان که از سوی فقط ده‌ نماینده در پشت درهای بسته انجام می‌شود، اقدامی نادرست است که به‌طور طبیعی هنگام اجرا و در عمل عوارض فراوانی در پی خواهد داشت، چون مفاد آن مبتنی بر خواست عمومی نیست.

در ادامه این گزارش تاکید شده است: رسیدگی علنی به این لایحه حق مردم و افکار عمومی است. اگر قرار باشد که مردم قانونی را رعایت کنند باید آن را درست و عادلانه بدانند. رسیدگی غیرعلنی ناشی از آگاهی نمایندگان به قابل‌دفاع نبودن لایحه است. نکته مهم این است که رسیدگی به این قانون از سوی این ده نفر مطلقاً نافی مسئولیت دیگر نمایندگان و به‌طور مشخص رئیس و هیئت‌رئیسه مجلس نیست.

فردای روزگار نگویید ما نبودیم و مسئولیت نداریم. آنان که کشور را با بحران مواجه می‌کنند، خوب می‌دانند که دارند چه می‌کارند و چه درو خواهند کرد. اگر دلایل برای رسیدگی به این لایحه یا طرح قانونی کافی است حتماً آن را در صحن علنی مطرح کنید و اگر کافی نیست،‌ که نیست،‌ خیلی زودتر از آنچه که فکر می‌کنید تبعات چنین قانون‌نویسی نادرستی، گریبان جامعه و مردم و تصویب‌کنندگان را خواهد گرفت.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: حجاب اجباری
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۷
0
4
دامن مردم و جامعه رو میگیره. اما دامن تصویب کنندگان را نه . چون اونا میرن کانادا عشق و حال
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۷
0
4
آهای مردم بت پرست و قهرمان پرست.
فقط به این دلخوش نکنید که ما آب و برق و بنزین و گازوئیل و نان و مسکن گران می کنیم بلکه ما می خواهیم شرف و دین و اخلاق و معنویت و انسانیت و مهمتر ملیت را ارزان کنیم. ما می خواهیم محمود و اشرف افغان بیاوریم. شما خیلی لیاقتتان بالا تر از این هاست. شما که به جای خدا غیر خدا ولی خود قرار می دهید. شما باید از نور به ظلمات بروید این فرموده خداست. ما تا محو کامل شما از پای نمی نشینیم.
ناشناس
|
United States of America
|
۱۱:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۷
0
7
10 نفر برای 000 000 85 نفر تصمیم می گیرند و قانون تعیین می کنند.
نظرات شما