تاریخ انتشار: ۱۳:۳۲ - ۲۱ شهريور ۱۴۰۲
تعداد نظرات: ۲ نظر

وقتی قدرت ۲ بوفالو و ۲۰ فیل از شیر کمتر است! +فیلم

رویارویی ۲ بوفالو و ۲۰ فیل با ۲۲ شیر صحنه‌ای دراماتیک را در پارک ملی کروگر رقم زد.

فیلم حیات وحش

رویداد۲۴ حسین فلاحی:  صحنه دراماتیک رویارویی شیرها با بوفالوها و فیل‌ها در حالی رخ می‌دهد که ۲ بوفالو و ۲۰ فیل، ۲۲ شیر را به چالش می‌کشند و در نهایت با قدرت گربه‌های بزرگ همخوانی ندارند! این اتفاق در مالامالا در گریت پارک ملی کروگر رخ داد.

راهنمای میدانی «گرت ون روین» بسیار خوش‌شانس بود که شاهد این صحنه بود و داستان خود را اینگونه به اشتراک گذاشت: «ما به تازگی پس از یک رانندگی صدای ناراحتی یک گاومیش را شنیدیم که در آن سوی رودخانه سند از کمپ اصلی مالامالا شکار می‌شد. با مهمانانم تماس گرفتم و از آن‌ها پرسیدم که آیا علاقه‌مند هستند دوباره برای تماشای این صحنه بیرون بروند و آن‌ها بسیار مشتاق بودند.


فیلم‌های دیدنی دیگر در موضوع حیات وحش

فیلم تلاش مار پیتون برای کشتن پلنگ

وقتی گوزن فراموش می‌کند کیست و یک پرنده را قورت می‌دهد

حیله‌گری گوزن برای فرار از چنگ خرس گرسنه

شگفتی‌های حیات وحش به روایت گاردین


او نوشته «بیش از ۵ دقیقه طول نکشید تا به محلی رسیدیم که در آنجا ۲۲ عضو یک گله شیر در حال شکار یک گاو نر بوفالو بودند. ما پر از آدرنالین بودیم و غرق در اتفاقاتی بودیم که پیش رویمان بود. شیر‌ها حدود ۲ ساعت طول کشید تا این گاومیش را پایین بیاورند و اگرچه این یک اتفاق طبیعی در اکوسیستم است، اما ناله‌های بی پناه بوفالو تماشای آن را دشوار می‌کرد. سرانجام گاومیش نفس آخرش را کشید و شیر‌ها شروع به تغذیه کردند.

اندکی پس از مرگ بوفالو، گله‌ای از فیل‌ها به محل نزدیک شدند و از منظره‌ای که در مقابلشان بود راضی نبودند. آن‌ها به بوی مرگ و شیر‌ها واکنش نشان دادند و سعی کردند شیر‌ها را از لاشه بیرون کنند. شیر‌ها ابتدا تسلیم شدند، اما یکی از نر‌های بالغ تصمیم گرفت به سمت فیل‌ها حمله کند و آن‌ها را غافلگیر کرد. فیل‌ها برای مدتی طولانی‌تر در منطقه چرخیدند و سرانجام تصمیم گرفتند به سمت رودخانه پایین حرکت کنند. برای گله بزرگ غذای مورد نیاز فراهم شد و شیر‌ها برای یک روز و نیم از گاومیش تغذیه کردند.»

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: فیلم دیدنی
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Austria
|
۱۷:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۲
0
3
آیا بهتر نبود جهان به گونه دیگر آفریده میشد بدون خونریزی و ستم؟
پاسخ ها
سخی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
همین که تو (و خیلی ها) از خونریزی و ستم ناراحتی، مشخص میکنه که جهان درست خلق شده!
نظرات شما