تاریخ انتشار: ۱۴:۱۳ - ۳۰ آبان ۱۴۰۲
تعداد نظرات: ۶ نظر

صادق محصولی: نباید تحت تأثیر شانتاژ‌های عده‌ای قرار بگیریم/ جریان غربگرا، عدم اقبال مردمی به خود را لاپوشانی می‌کند

صادق محصولی با اشاره به اهمیت این انتخابات اظهار داشت: مرحوم آیت‌الله مصباح یزدی تأکید داشتند توجه‌تان صرفاً معطوف به تهران نباشد؛ تهران فقط حدود ۱۰ درصد نماینده‌های مجلس را شامل می‌شود.

صادق محصولی: نباید تحت تأثیر شانتاژ‌های عده‌ای قرار بگیریم/ جریان غربگرا، عدم اقبال مردمی به خود را لاپوشانی می‌کند

رویداد۲۴ دبیرکل حزب پایداری تصریح کرد: ما نباید تحت تأثیر شانتاژ‌های عده‌ای قرار بگیریم و اجازه دهیم که مدعیان دروغین مشارکت بالا با سیاه‌نمایی و احساس یأس در جامعه، تناقض‌گویی کنند؛ تناقض آن‌ها این است که از طرفی دم از مشارکت بالا می‌زنند و از سوی دیگر در جامعه احساس یأس و ناامیدی ایجاد می‌کنند که موجب کاهش مشارکت است.

صادق محصولی دبیرکل جبهه پایداری پیرامون برنامه جبهه پایداری برای انتخابات پیش‌رو مجلس، با اشاره به اهمیت این انتخابات اظهار داشت: مرحوم آیت‌الله مصباح یزدی تأکید داشتند توجه‌تان صرفاً معطوف به تهران نباشد؛ تهران فقط حدود ۱۰ درصد نماینده‌های مجلس را شامل می‌شود.

بخش‌هایی از گفت و گوی محصولی را در ادامه می‌خوانید:

۹۰ درصد نمایندگان از دیگر حوزه‌های انتخاباتی هستند، باید در همه حوزه‌ها فرد اصلح را پیدا کنیم؛ مرحوم آیت‌الله خوشوقت نیز می‌فرمودند که به سراغ افراد اصلح بروید و آن‌ها را به میدان بیاورید و به جامعه معرفی کنید.

ما نباید تحت تأثیر شانتاژ‌های عده‌ای قرار بگیریم و اجازه دهیم که مدعیان دروغین مشارکت بالا با سیاه‌نمایی و احساس یأس در جامعه، تناقض‌گویی کنند؛ تناقض آن‌ها این است که از طرفی دم از مشارکت بالا می‌زنند و از سوی دیگر در جامعه احساس یأس و ناامیدی ایجاد می‌کنند که موجب کاهش مشارکت است.

جریان غربگرا با واژه‌سازی، عدم اقبال مردمی به خود را لاپوشانی می‌کند، جبهه پایداری از تکثیر سلایق و اندیشه‌های معتقد و ملتزم به نظام اسلامی و قانون اساسی در صحنه انتخابات استقبال می‌کند.


بیشتر بخوانید: افشاگری درباره صادق محصولی و حلقه ارومیه!


جبهه پایداری پیشتاز و پرچمدار شفافیت و تصویب قوانین مربوطه در مجلس فعلی است. نمایندگان ما عضو سامانه شفافیت داوطلبانه مجلس هستند؛ مجلس پیش رو نیز باید برای حرکت‌های عمومی و مشارکت‌های مردمی در اقتصاد و فرهنگ و اداره کشور بسترسازی کند.

فارغ از هر نتیجه و برنده‌ای، حاصل مشارکت گسترده مردمی، پیروزی ملت ایران است؛ جبهه پایداری همچنانکه شعار انتخاباتی‌اش در دوره‌های گذشته بوده پیشگام وحدت برمبنای عقلانیت، معنویت و عدالت حول محور ولایت است.

وحدت نیرو‌های انقلابی باید منتج به رفع مشکلات معیشتی مردم شود، ما به‌جای وحدت شخص‌محور معتقد به وحدت شاخص‌محور با مدل دوایر متحدالمرکز هستیم.

مراحل چهارگانه ما برای وحدت عبارت است از عدم تخریب درون‌گفتمانی، تبیین شاخص‌های نماینده اصلح، سعی در هرچه بالا بردن اشتراکات نامزد‌ها در فهرست‌های جریان انقلابی و در صورت امکان توافق بر ارائه فهرست واحد جریان انقلابی.

جبهه پایداری براین باور است که اشتراک نسبی فهرست‌های درون گفتمانی بهتر از اشتراک صفری است که هیچ دلیل منطقی و دینی بر آن مترتب نیست.

منبع: تسنیم
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: صادق محصولی
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۶
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
0
6
محصولی ,شماکه تاجاداشتی برداشت محصول کرده ایدوهنوزهمچنان ادامه میدهی ,بعله حق داری که استناد به گفته های فلان وبهمان کنی ،تابرسدبه روزحساب وکتاب
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
0
6
نمونه محصولی از جمله شواهد روشن در این مورد است که کسانیکه خودشان را مخالفان آنچه " جریان غربگرا" می نامند چیزی جز نوکر و مزدور غرب نیستند! محصولی عضو فرقه استعماری شیخی و بابی ..مخالف غرب گرایی است!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
0
6
صادق جون دوست داریم
فقط میشه بگی این ثروت و از کجا اوردی؟
ناشناس
|
France
|
۱۹:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
0
2
یه سیاستمدار ترک محصولی میگه رد صلاحیت ها درسته یه سیاستمدار ترک دیگه پزشکیان میگه رد صلاحیت ها درست نیست که البته خودشم با مجلس حداقلی ۹۸ تایید صلاحیت شد و بدبخت ایران که بعد از خروج عربا بازیچه دست ترکا بود
یعقوب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
0
5
این یارو خیلی چندش هست.
محمد رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
0
5
" در میدان مسابقه ای که اسب های دونده حضور ندارند ، هر خری به خط پایان می رسد " جناب ، داستان سرایی نکنید . کسانی که سو سابقه ندارند و غارتگر بیت المال نیستند را تایید صلاحیت کنند تا ببینید شما در کجا قرار دارید ‌!!!!!! قرار نبود با این همه شهید و این همه مصیبت ، به اینجا برسیم .
نظرات شما