تاریخ انتشار: ۲۱:۳۱ - ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳

درخواست ضدایرانی آرژانتین از پاکستان و سریلانکا؛ وزیر کشور ایران را بازداشت کنید!

در حالی که احمد وحیدی وزیر کشور ایران در قالب هیاتی به ریاست حجت‌الاسلام رئیسی در سفر به پاکستان حضور داشت و امروز در پاستور به سوالات خبرنگاران پاسخ داد، وزارت امور خارجه آرژانتین در اقدامی خصمانه از دو کشور پاکستان و سریلانکا خواستار بازداشت وی شد.

درخواست ضدایرانی آرژانتین از پاکستان و سریلانکا؛ وزیر کشور ایران را بازداشت کنید!

رویداد۲۴ وزارت امور خارجه آرژانتین در اقدامی خصمانه و بی‌اساس روز سه شنبه اعلام کرد که از پاکستان و سریلانکا خواسته است تا وزیر کشور ایران (احمد وحیدی) را به دلیل ادعای واهی بمب گذاری در سال ۱۹۹۴ در مرکز جامعه یهودیان در بوینس آیرس، بازداشت کنند!

این در حالی است که احمد وحیدی وزیر امور کشور ایران در قالب هیاتی از تهران به ریاست ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور ایران در سفر به پاکستان حضور داشت و امروز نیز در جمع خبرنگاران حاضر در حیاط دولت حاضر شد و به سوالات آنان پاسخ داد.

این اولین باری که نیست که آرژانتین با طرح ادعاهای بی‌اساس علیه مسئولان کشورمان تلاش می‌کند به دیگر کشورهای میزبان مسئولان ایرانی فشار بیاورد.

در ۱۲ آوریل، دادگاهی در آرژانتین در اقدامی خصمانه ایران را مقصر بمب گذاری سال ۱۹۹۴ دانست و از آن زمان تاکنون مسئولان کشورمان هرگونه دست داشتن در این حمله را رد کرده است.

منبع: ایرنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: احمد وحیدی
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان