تاریخ انتشار: ۱۰:۲۰ - ۱۰ خرداد ۱۴۰۳

شرط انصراف بذرپاش از کاندیداتوری انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳؛ اگر سهم خوب ندهید، کنار نمی‌روم

بذرپاش در مذاکرات جدی خود با کاندیدا‌های مطرح اصولگرا و برخی از افرادی که ادامه دهنده راه دولت فعلی خواهند بود اقدام به سهم خواهی کرده تا در صورت توافق، پتانسیل تشکیلات خود را در اختیار آن کاندیدا قرار دهد.

مهرداد بذرپاش

رویداد۲۴ صراط نوشت: مهرداد بذرپاش وزیر راه شهرسازی دولت سیزدهم که همواره نامش برای مسئولیت‌های مختلف در کشور به عنوان گزینه مطرح می‌شود تاکنون تصمیم خود را پیرامون کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری پیش رو اعلام نکرده است.

با توجه به اینکه فرصت ۵ روزه ثبت نام کاندیدا‌ها در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ از امروز آغاز شده، برخی از اشخاصی که نام آن‌ها برای کاندیداتوری مطرح شده است هنوز تصمیم شان را در مورد حضور در انتخابات اعلام نکرده اند.

در این‌میان مهرداد بذرپاش که پیش از این رویای ریاست جمهوری ۱۴۰۸ را در ذهن خود می‌پروراند با وجود اتفاق ناگوار و شهادت حجت الاسلام رئیسی محاسباتش به طور کلی به هم ریخته و با تعجیل همراه شده است.


بیشتر بخوانید: وزیر کشور: انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ در کمال سلامت انجام می‌شود


تصمیم نهایی بذرپاش به نتیجه جلساتش با کاندیدا‌های مطرح از جمله قالیباف، زاکانی، فتاح و جلیلی بستگی دارد.

وی در مذاکرات جدی خود با کاندیدا‌های مطرح اصولگرا و برخی از افرادی که ادامه دهنده راه دولت فعلی خواهند بود اقدام به سهم خواهی کرده تا در صورت توافق، پتانسیل تشکیلات خود را در اختیار آن کاندیدا قرار دهد.

با توجه به کم شدن شانس فتاح و زاکانی برای حضور در رقابت انتخابات، دور فشرده معامله بذرپاش با قالیباف و سعید جلیلی تا لحظات پایانی مهلت ثبت نام ادامه خواهد داشت.

این چهره همیشه در صحنه اگر نتواند بیشترین امتیاز را از کاندیدای نهایی بگیرد بازی را خراب کرده و خودش وارد صحنه خواهد شد.

مهرداد بذرپاش در انتخابات ریاست جمهوری ۱۳۹۶ نیز قصد کاندیداتوری داشت، اما به دلیل اینکه با تاخیر زیاد به وزارت کشور رسید و از ثبت نام جا ماند اعلام کرد که برنامه‌های خود را در اختیار ابراهیم رئیسی قرار خواهد داد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما