تاریخ انتشار: ۲۱:۱۷ - ۱۰ خرداد ۱۴۰۳

پیام جنجالی نیکی هیلی درباره جنگ غزه+ عکس

نیکی هیلی، رقیب ترامپ در انتخابات مقدماتی جمهوری‌خواهان طی سفر اخیر خود به اراضی اشغالی در بحبوحه حمله مداوم به غزه، روی یکی از گلوله‌های صهیونیست‌ها نوشت: «تمامشان کن»!

پیام جنجالی نیکی هیلی درباره جنگ غزه+ عکس

رویداد ۲۴ | نیکی هیلی، رقیب ترامپ در انتخابات مقدماتی جمهوری‌خواهان طی سفر اخیر خود به اراضی اشغالی در بحبوحه حمله مداوم به غزه، روی یکی از گلوله‌های صهیونیست‌ها نوشت: «تمامشان کن»!

عفو بین‌الملل در بیانیه‌ای در واکنش به اقدام هیلی گفت: «درگیری جایی برای شیرین‌کاری نیست. جنگ قوانینی دارد و غیرنظامیان باید محافظت شوند».

هیلی در حالی این اقدام را انجام داده است که حمله هوایی یک‌شنبه شب ارتش رژیم اسرائیل به اردوگاه آورگان فلسطینی در رفح که به گفته مقام‌های بهداشتی غزه به شهادت ۴۵ فلسطینی و زنده‌زنده سوختن برخی از آن‌ها منجر شد، با انتقاد‌های گسترده جامعه جهانی مواجه شده است.

نیکی هیلی، نامزد سابق انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، گفته است که قصد دارد در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ به رئیس و رقیب سابق خود دونالد ترامپ رای دهد.

هیلی، که زمانی سفیر دولت ترامپ در سازمان ملل بود، آخرین رقیب جدی او در رقابت‌های مقدماتی حزب جمهوری‌خواه برای کسب نامزدی حزب به حساب می‌آمد.

 

منبع: نورنیوز

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما