تاریخ انتشار: ۱۴:۱۴ - ۰۸ تير ۱۴۰۳
تعداد نظرات: ۱ نظر

قاضی زاده هاشمی: امیدواریم رئیس جمهوری که حضرت آقا خواستند انتخاب شود

قاضی زاده هاشمی گفت: امیدواریم رییس جمهوری مردمی، ساده زیست، پای کار و کارآمدی - همانطور که حضرت آقا خواستند - انتخاب شود تا بالاخره از این گردنه‌هایی که وجود دارد بتواند ما را عبور دهد.

قاضی زاده هاشمی: امیدواریم رئیس جمهوری که حضرت آقا خواستند انتخاب شود

رویداد۲۴ | سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی با تاکید بر اهمیت انتخابات و ویژگی‌های رئیس جمهوری آینده در صحن کوثر حرم امام رضا (علیه السلام) اعلام کرد: امیدواریم رئیس‌جمهور مردمی، ساده زیست، کارآمد و همانطور که حضرت آقا خواستند انتخاب شود.

به گزارش ایلنا، قاضی زاده هاشمی در چهاردهمین انتخابات ریاست‌جمهوری با تاکید بر اینکه مردم با شرکت در انتخابات باید سرنوشت خود را بسازند اعلام کرد، امروز روز سرنوشت سازی برای مردم ایران است چراکه مقام ریاست جمهوری مقام اجرایی است و سرنوشت ۴ ساله و ۸ ساله آینده کشور در گرو تصمیماتی است که رییس جمهور آینده می‌گیرد.

قاضی زاده هاشمی گفت: مردم باید در این صحنه حضور پیدا کنند و از کسی که اصلح می‌دانند، حمایت کنند تا امورات همانطور که خوب است اداره شود.

معاون رییس جمهور ادامه داد: امیدواریم رییس جمهور مردمی، ساده زیست، پای کار و کارآمدی -همانطور که حضرت آقا خواستند- انتخاب شود تا بالاخره از این گردنه‌هایی که وجود دارد بتواند ما را عبور دهد.


بیشتر بخوانید: پایان حیات سیاسی زاکانی و قاضی‌زاده | نامزدهای پوششی، بخشی از منوی شورای نگهبان برای سیاست ایران


قاضی زاده هاشمی گفت: شهید رییسی مسیر درستی را شروع کرده بود، اما خداوند برای ایشان این طور مقدر کرد که در ادامه راه نباشند، بنابراین امیدواریم مسیر درست و جهت‌گیری ایشان ادامه پیدا کند.

وی درباره انصراف خود از انتخابات افزود: من برای یک دستگی در جبهه انقلاب تلاش کردم و انصراف دادم. بسیاری از علما دلسوزان و بزرگان نگران بودند. ما انتظار داریم یکی از این دو بزرگوار نیز انصراف دهند، اما من فقط زورم به خودم رسید و به حرف عزیزان عمل کردیم و امیدواریم فرد اصلح انتخاب شود.

منبع: ایلنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۸
0
8
تو یکی دیگه ...
نظرات شما