تاریخ انتشار: ۱۲:۰۸ - ۱۱ تير ۱۴۰۳

حمایت بخشی از ستاد قالیباف از پزشکیان: توسعه، نیازمند عقلانیت و وفاق ملی است

بیانیه جمعی از اعضای ستاد قالیباف در سراسر کشور را در ادامه می‌خوانید.

حمایت بخشی از ستاد قالیباف از پزشکیان: توسعه، نیازمند عقلانیت و وفاق ملی است

رویداد۲۴| بیانیه جمعی از اعضای ستاد قالیباف در سراسر کشوربه شرح زیر است: حضور در جبهه‌ی انقلاب در کنار دکتر قالیباف، همیشه دربردارنده‌ی افتخار و مباهات برای کسانی است که دغدغه‌ی توسعه و عقلانیت را تومان با هم داشته‌اند. جز ایده‌ی ایران با مدیریتی مدبرانه، چیزی از کمپین دکتر قالیباف، برون نمی‌تراود. اکنون در برهه‌ای قرار داریم که سعی و خطا برای جامعه، بسیار هزینه‌بردار و اسفناک خواهد بود. انعطاف‌ناپذیری دولت آینده، منافع ملی را به خطر خواهد انداخت. نگاه به درون با بهره‌گیری از فرصت‌های بیرونی، باید در دستور کار باشد اما عقلانیت و همدلی در دولت، زمینه‌ی تحقق موفقیت‌آمیز استراتژی بهره‌مندی از فرصت‌ها در راستای تضمین و تامین منافع ملی است.

زمان، دیگر به تنگ آمده است. گاه آن شده که با همدلی در سطح ملی و وفاق بین جریان‌های اجتماعی و سیاسی، در مسیر توسعه گام برداریم. فرصت‌های بین‌المللی را مغتنم بشماریم و چالش‌های داخلی را سر و سامان دهیم. جامعه را دعوت به آشتی کنیم و مسیر توسعه را برای دولتی عقلانیت‌محور با دغدغه‌ی بهبود رفاه همه ایرانیان، هموار و کلیه نخبگان و آحاد جامعه را به مشارکت در ساختن آینده ایران عزیزمان، دعوت کنیم.

حال، کاندیدای نماینده جریانی عقلانی و میانه‌رو که توانایی ایجاد اجماع و وفاق ملی را داراست و زبان جهان را می‌شناسد به مرحله انتخاب نهایی ملت عزیز ایران به عنوان رئیس‌جمهور رسیده است با او و ملت ایران، پیمان می‌بندیم که راه دشوار آزادی و توسعه را با او بپیمائیم و عقلانیت و وفاق ملی را سرلوحه کنشگری آینده‌ی خودمان قرار دهیم. چانه‌زنی‌های عزت‌مندانه با جهان خارج بر اساس سرمایه‌ی اجماع در داخل، سرلوحه ما برای بهره‌مندی از فرصت‌های بین‌المللی در راستای تسریع گردش چرخ توسعه خواهد بود.

با احترام به نامزدهای راه‌یافته به دور دوم انتخابات ریاست جمهوری، ما راه عقلانیت و اجماع ملی را انتخاب خواهیم کرد و در کنار دکتر پزشکیان، برای شکوفایی هر چه بیشتر ایرانی غرورآفرین برای ایرانیان عزت‌مند، تلاش خواهیم کرد و از آحاد ملت شریف ایران، استدعا داریم با مشارکت پرشور در انتخابات، زمینه را برای اقتدار نظام اسلامی و انتخاب رییس‌جمهوری توانمند، ما را در مسیر توسعه ایران عزیزمان، یاری کنند.

برای ایران

بیانیه جمعی از اعضای ستاد قالیباف در سراسر کشور

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما