تاریخ انتشار: ۰۰:۰۸ - ۱۵ تير ۱۴۰۳

️دیدار آیت الله محمدی عراقی انتخاباتی و حمایتی نبوده است/ ایشان با همه کاندیدا‌ها دیدار داشته‌اند

در پی انتشار خبر دیدار آیت‌الله محمدی عراقی با پزشکیان، دفتر ایشان اعلام کرد که دیدار مذکور در ادامه دیدار با سایر کاندیدا‌ها بوده و جنبه حمایتی نداشته است.

️دیدار آیت الله محمدی عراقی انتخاباتی و حمایتی نبوده است/ ایشان با همه کاندیدا‌ها دیدار داشته‌اند

رویداد ۲۴ | امروز تصویری از دیدار آیت الله محمد عراقی با مسعود پزشکیان نامزد انتخابات ریاست جمهوری منتشر شد که در میان برخی از رسانه‌ها تعبیر به حمایت ایشان از آقای پزشکیان بود

این دیدار که در فضای دوستانه و صمیمی برگزار شد حول اخلاق و بیان دیدگاه‌های رهبری بود که این جلسات با دیگر کاندیدا‌ها نیز برگزار شده بود.

در این خصوص دفتر آیت الله محمد عراقی عضو مجلس خبرگان اطلاعیه به شرح ذیل صادر کرده است

بسم الله الرحمن الرحیم وهو علی کل شیء شهید

با سپاس و تقدیر از تلاش‌های همه رسانه‌های محترم در جهت شکوه انتخابات و حضور گسترده مردم اینجانب محمود محمدی عراقی نماینده مردم شریف استان تهران در مجلس خبرگان، از آغاز انتخابات برای عرض خداقوت و خسته نباشید در همه ستاد‌ها حضور یافتم، چنانکه بر حسب وظیفه در ستاد‌های اجرایی و نظارتی نیز برای تشکر از زحمات همه دست اندرکاران حاضر شدم.

در این جلسات و همچنین در دیدار با نامزد‌های محترم بر اهتمام جدی بر توصیه‌ها و رهنمود‌های مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و ضرورت رعایت اخلاق اسلامی، تقوای سیاسی و وحدت ملی تاکید نمودم.

در این دیدار‌ها و نشست‌ها به هیچ وجه حمایت از نامزد خاصی مطرح نشد. از آنجا که بعضی درگاه‌ها و سایت‌های خبری و شبکه‌های اجتماعی این اقدام بنده را به عنوان حمایت از برخی نامزد‌های خاص منعکس نموده‌اند، لازم دانستم ضمن تکذیب و تخطئه اینگونه اقدامات خلاف اخلاق که موجب بی‌اعتمادی نسبت به مراکز اطلاع‌رسانی می‌شود، ضمن پوزش از رسانه‌ها و خبرنگاران محترم که به اخلاق حرفه‌ای متعهد هستند، بار دیگر از همه اصحاب رسانه درخواست نمایم، برای حفظ اعتماد مردم در صورت دریافت هرگونه خبر و گزارش منتسب، از صحت و دقت آن اطمیان حاضل نمایند.
در پایان از همه آحاد مردم عزیز بویژه خانواده‌های محترم شهدا و ایثارگران طلب دعای خیر دارم و از همگان برای حضور یکپارجه در دور دوم انتخابات با نیت قرب الهی و سربلندی ملت بزرگ ایران دعوت می‌کنم؛ و السلام علی من اتبع الهدی، درود خدا بر روان پاک شهیدان

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما