تاریخ انتشار: ۱۴:۰۶ - ۱۵ تير ۱۴۰۳
تعداد نظرات: ۱ نظر

مخبر: نتیجه انتخابات شاید تا آخر شب اعلام شود

سرپرست ریاست جمهوری، صبح روز جمعه با حضور در ستاد انتخابات وزارت کشور گفت: «دولت بدون هیچ دخالتی درحال برگزاری انتخابات ریاست جمهوری است. خط قرمز دولت سیزدهم در انتخابات، صیانت از آرای مردم در است.»

مخبر: نتیجه انتخابات شاید تا آخر شب اعلام شود

رویداد۲۴| سرپرست ریاست‌جمهوری گفت: خط قرمز دولت سیزدهم در انتخابات، صیانت از آرای مردم است.

محمد مخبر سرپرست ریاست جمهوری صبح امروز با حضور در ستاد انتخابات کشور، اظهار داشت: یاد رییس جمهور شهید را گرامی می‌داریم و الان نبودش را حس می‌کنیم و حضور بنده در ستاد انتخابات به این دلیل است که از اقدامات وزارت کشور تشکر کنم، زیرا مهیا کردند شرایط کشور را در این مدت کوتاه بسیار سخت است.

وی افزود: اقدامات رای گیری در کشور توسط وزارت کشور، وزارت ارتباطات و شورای نگهبان به صورت منظم در حال انجام شدن است و تا این لحظه نسبت به هفته گذشته حضور مردم در پای صندوق رای بهتر بوده است.

سرپرست ریاست جمهوری با بیان اینکه یکی از مولفه‌های مردم سالاری دینی حضور مردم پای صندوق رای است، گفت: دولت بدون هیچ دخالتی درحال برگزاری انتخابات ریاست جمهوری است و خط قرمز دولت سیزدهم در انتخابات صیانت از آرای مردم در انتخابات است و امیدوار هستیم که تا آخر شب یا فردا صبح نتایج اعلام شود.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: محمد مخبر
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ابی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۵
0
0
از رفتار منصوری قالیباف فتاح صدا و سیما معلومه چقدر در حال صیانت هستید صیانت فقط در هنگام اخذ رای نیست قبل رای گیری هم جزو انتخابات هست قالیباف مگه عضو شورای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری نیست؟به چه حقی از یک نامزد طرفداری کرده و دعوت به رای دادن به ایشان کرده این کجاش صیانته
نظرات شما