تاریخ انتشار: ۰۳:۳۴ - ۱۶ تير ۱۴۰۳
تعداد نظرات: ۳ نظر

حمله قالیبافی‌ها به جلیلی

با اعلام نتایج اولیه انتخابات و پیشتازی پزشکیان شاید نمایان شدن دلخوری قالیبافی‌ها از سعید جلیلی هستیم.

حمله قالیبافی‌ها به جلیلی

رویداد ۲۴ | رسانه‌ها و نیرو‌های نزدیک به قالیباف در پذیرش پیروزی پزشکیان پیشواز رفته و همزمان انتقادات خود به جلیلی را شروع کرده‌اند.


در همین راستا جلیلی محبی روحانی نزدیک به قالیباف توییت کرد: آقای جلیلی دوبار انتخابات را به اصلاح طلبان تقدیم کرد.

حمله قالیبافی‌ها به جلیلی


کانال تلگرامی سایت فردا نیز با بازنشر یک نظرسنجی این نکته را یادآور شده که باخت جلیلی مقابل پزشکیان معلوم بود و از عدم انصراف جلیلی به نفع قالیباف ابراز ناراحتی کرده است.

حمله قالیبافی‌ها به جلیلی

مهدی محمدی نیز در کانال تلگرامی خود با اشاره به همین نظرسنجی نوشت: این ارزیابی را یک روز قبل از دور اول انتخابات نوشتم و به همه کسانی که به نوعی درگیر تصمیم گیری درباره انتخابات بودند رساندم. همه آنچه رخ داده در اینجا به دقت پیش بینی شده بود. متاسفم که به خیرخواهی ها اعتنا نشد و این نتیجه رقم خورد. 

 

حمله شدید پسر پناهیان به ثابتی را هم باید به لیست هجمه‌های تیم قالیباف افزود. او نوشته : به همین راحتی؟ توهم زدید، لجاجت کردید بعدش بگید روزی علیه تو ؟! شما باید حساب پس بدید به این راحتی نیست.

حمله قالیبافی‌ها به جلیلی

حمله شدید محمدمهدی همت از نزدیکان قالیباف به جلیلی را نیز نباید نادیده گرفت.  او خطاب به جلیلی نوشت: خدا قوت به یار سوم اصلاح‌طلبان که در سال ۱۳۹۲ و ١۴٠٣ کار را در آورد! واضح بود رای دلسوزان با تجربه و عقلای جبهه انقلاب در سبد تندروها نخواهد ریخت.

منطق سیاسی به این نیست که چه کسی در نظرسنجی(سازی) بالاست، به این است که چه کسی می‌تواند در دو قطبی احتمالی پیروز باشد و همه‌ی نظرسنجی‌ها نشان می‌داد که در دو قطبی آقای جلیلی بازنده و حاج باقر برنده است.

خروجی چندین ماه تخریب و لجن‌پراکنی توسط تیم عدالت‌خواه‌، مصاف، رسایی، ثابتی و این‌ها، این بود که بعد از دولت انقلابی شهید رییسی، دور افتاد دست اصلاح‌طلب‌ها!

حمله قالیبافی‌ها به جلیلی

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۶
0
0
مهر خداوند که کسی را ببرد
اینجا فرد دیگری برد
ناشناس
|
Netherlands
|
۰۷:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۶
0
3
شايد حضرات پر مدعا به اين موضوع انديشه کنند که شايد خداوند چشم بى بصيرتان را کور کرده بود که نديدند و درست تشخيص ندادند
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۶
1
3
طعمه که از دست درنده گان ربوده شد بجان هم افتادند
نظرات شما