تاریخ انتشار: ۲۰:۱۱ - ۱۷ تير ۱۴۰۳

شائبه‌های تغییر مدیر ورزش کیش در آخرین روز‌های دولت سیزدهم

پس از انتشار تصویر مسعود پزشکیان، رئیس جمهوری منتخب از سوی مدیری بومی در جزیره کیش، یک تغییر شائبه برانگیز در روزهای پایانی دولت سیزدهم رخ داد که رنگ و بوی سیاسی دارد.

شائبه‌های تغییر مدیر ورزش کیش در آخرین روز‌های دولت سیزدهم

رویداد 24 | صبح امروز سرپرست شرکت عمران آب و خدمات کیش، که هنوز حکم مدیر عاملی خودش نیز نیامده و با حکم سرپرستی اداره می‌شود، در یک اقدامی شائبه برانگیز در‌آخرین روز‌های دولت سیزدهم مدیر بومی و پرتلاش کیش(عزیزالله فرضی پور) را برکنار و یک غیر بومی را جایگزین وی در معاونت ورزش و تفریحات سالم کرده است.

فرضی پور به عنوان یک مدیر تحصیل‌کرده جوان و بومی کیش کارنامه درخشانی از خود بر جای گذاشته و نشان داد چگونه می‌توان در جزیره‌ای همچون کیش قهرمان پروری کرد.

افتتاح اولین زمین چمن هیبردی کشور و برگزاری اردوهای مهم تیم‌های ملی در کیش همچون اردوی تیم ملی فوتبال قبل از اعزام به بازی‌های جام ملت‌های آسیا از دستاوردهای این مدیر ورزشی است.

متاسفانه هم اکنون یکی از بومی ستیز ترین دوره‌های مدیریتی را در کیش شاهد هستیم که اغلب آنان پروازی و نا آشنا به مشکلات بغرنج کنونی در جزیره هستند.

و اما چند نکته در رابطه با این تغییر:

۱- سرپرست شرکت عمران، آب و خدمات هنوز حکم سرپرستی‌اش خشک نشده، چگونه نسبت به تغییر مدیران اقدام می‌کند؟

۲- آیا تغییر مدیران در روزهای پایانی دولت سیزدهم، قانونی است؟

۳- آیا آقایان در روزهای پایانی دولت سیزدهم به دنبال رزومه سازی برای آشنایان و رفقای خود هستند؟ حتی به مدت چند روز!

۴- فرد جدیدی و غیر بومی که این مسوولیت را پذیرفته با علم‌به اینکه در دولت جدید به احتمال بسیار قوی تغییر می‌کند، آیا شایسته این است که مسوولیت چند ماه در جزیره برعهده بگیرد و ورزش منطقه را به کما ببرد؟

۵- هدف پشت پرده از این انتصابات عجولانه در روزهای پایانی دولت سیزدهم چیست؟

نظرات شما