تاریخ انتشار: ۱۵:۳۴ - ۲۳ تير ۱۴۰۳

واکنش کیهان به شعار یاحسین، میرحسین در ستاد انتخاباتی پزشکیان؛ منافقانه است

کیهان در یادداشت خود آورده است: روز پنجشنبه در جریان دیدار اعضای ستاد‌های انتخاباتی استان تهران با آقای پزشکیان، برخی حاضران در دیدار لابه‌لای سخنرانی وی، شعار «یاحسین، میرحسین» دادند که منافقانه و به دور از صداقت است.

حامیان مسعود پزشکیان

رویداد۲۴ کیهان نوشت: جانبداری برخی مدعیان حمایت از آقای پزشکیان نسبت به میرحسین موسوی، بار دیگر خاطره خیانت‌های دست‌اندرکاران فتنه سبز را زنده کرد.

روز پنجشنبه در جریان دیدار اعضای ستاد‌های انتخاباتی استان تهران با آقای پزشکیان، برخی حاضران در دیدار لابه‌لای سخنرانی وی، شعار «یاحسین/ میرحسین» دادند.

این شعار منافقانه و به دور از صداقت در حالی است که وابستگان سازمان منافقین و بهائیت و نظایر آن‌ها در روز عاشورای سال ۱۳۸۸ و در اوج فتنه‌انگیزی، به موکب‌ها و پرچم‌های عزا حمله‌ور شدند و کف و سوت زدند و حرمت عاشورای حسینی را شکستند. این اقدام خباثت‌آمیز، به قدری افکار عمومی را جریحه‌دار کرد که طومار فتنه سبز را با تظاهرات گسترده مردمی، در روز‌های ۸ و ۹ دی در هم پیچید.


بیشتر بخوانید: جزئیات درگیری در یک مراسم عزاداری؛ یک روحانی، پزشکیان را یزید خواند


به همین علت هم، برخی اصلاح‌طلبان، به دروغ ادعا کردند حرمت‌شکنان، نه حامی موسوی، بلکه عناصر نفوذی و مهره نهاد‌های امنیتی بودند (!)، اما با این وجود، میرحسین موسوی، همان حرمت‌شکنان را مردم خداجو خواند! موسوی در فتنه ۸۸ تا پایان در نقشه آمریکایی، انگلیسی و صهیونیستی نقش‌آفرینی کرد. از سوی دیگر، برخی حاضران و سهم‌خواهان در ستاد آقای پزشکیان در حالی سعی می‌کنند او، و میرحسین موسوی را یکی کنند که موسوی، انتخابات را تحریم کرد و حاضر نشد از پزشکیان حمایت کند و به او رای بدهد. دقیقاً مثل موضع رژیم آمریکا و گروهک‌های سلطنت‌طلب و سازمان منافقین.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: مسعود پزشکیان
نظرات شما