تاریخ انتشار: ۱۵:۱۷ - ۲۸ تير ۱۴۰۳

پرسپولیس هزینه دادرسی شکایت از بیرانوند را پرداخت کرد

پرسپولیس هزینه دادرسی شکایت از علیرضا بیرانوند را پرداخت کرد.

پرسپولیس هزینه دادرسی شکایت از بیرانوند را پرداخت کرد

رویداد۲۴| پس از فسخ قرارداد علیرضا بیرانوند با پرسپولیس، مدیران این تیم مدعی شدند فسخ قرارداد این بازیکن غیرقانونی بوده و رضا درویش اظهار داشت که این تیم به تمامی بند‌های لازم در قرارداد و الحاقیه قرارداد عمل کرده و بیرانوند اجازه فسخ نداشته است.

البته باید اشاره داشت که خود بیرو و وکیل وی هم مصرانه تاکید دارند که فسخ آن‌ها قانونی بوده و در نهایت هم این دروازه‌بان با پیراهن تراکتور معارفه شد تا پرسپولیس، این اختلاف حقوقی را از مراجع قانونی پیگیری کند و از علیرضا بیرانوند و البتهباشگاه شکایت کند.

در این بین شایعاتی وجود داشت که با اینکه قرمز‌های تهرانی خبر از شکایت از بیرانوند داده‌اند، ولی این تیم هزینه دادرسی را برای رسیدگی به پرونده پرداخت نکرده تا در عمل شکایتی صورت نگرفته باشد که پیگیری‌های خبرنگار “فوتبالی” نشان می‌دهد که این شایعه، صحت نداشته است.

باشگاه پرسپولیس که به دنبال گرفتن غرامت ۲۰ میلیاردی از علیرضا بیرانوند است، رقمی حدود ۷۶۰ میلیون تومان را به عنوان هزینه دادرسی پرداخت کرده و حالا همه منتظرند ببینند که کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال چه تصمیمی درباره یکی از جنجالی‌ترین پرونده‌های حقوقی چند سال اخیر فوتبال ایران خواهد گرفت، چون هر دو طرف ماجرا که شدیدا روی بردشان در این پرونده، حساب کرده‌اند.

منبع: فرارو
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان