تاریخ انتشار: ۱۷:۴۷ - ۰۹ مرداد ۱۴۰۳

واکنش‌ها به سخنرانی پزشکیان در مراسم تحلیف (درحال تکمیل)

مسعود پزشکیان امروز با شرکت در مراسم تحلیف و ادای سوگند رسما اداره کشور را به دست گرفت. سخنرانی او در این مراسم بازتاب گسترده‌ای داشت و با واکنش‌هایی همراه شد.

واکنش‌ها به سخنرانی پزشکیان در مراسم تحلیف (درحال تکمیل)

رویداد ۲۴ | مسعود پزشکیان امروز با شرکت در مراسم تحلیف و ادای سوگند رسما اداره کشور را به دست گرفت. سخنرانی او در این مراسم بازتاب گسترده‌ای داشت و با واکنش‌هایی همراه شد.

 

ع️بدالله گنجی، روزنامه نگار اصولگرا : سخنرانی دکتر پزشکیان در مراسم تحلیف عزتمندانه، مقتدرانه، متواضعانه، استکبار ستیزانه، مظلوم نواز ، صریح و انقلابی بود.الحمدلله 

محمدحسین خوشوقت: سخنان امروز رئیس جمهور پزشکیان در مجلس شورا و در حضور مقامات پرشمار کشورهای میهمان، حکیمانه، مقتدرانه و جامع بود؛ برازنده ایران متمدن. 

احوالپرسی صمیمانه اکثر نمایندگان مجلس با ایشان نیز نویدبخش کوتاه شدن دست تندروها و همکاری جدی دو طرف برای نجات ایران از گرداب مشکلات است.

احمد زیدآبادی: در مجموع متوازن. نطق دکتر پزشکیان در مراسم تحلیف، جملات یا عباراتی برای رضایت اغلب نیروهای سیاسی و اجتماعی دارای منافع متفاوت و متضاد در بر داشت. اما در مجموع متوازن و تا حدودی امیدبخش بود. خلاصه اینکه آغاز بدی نبود و امیدوارم پایان بهتری داشته باشد.

پورحسین، استاد دانشگاه و سرپرست سابق شبکه چهار: سخنرانی رئیس جمهور محترم کشورمان جناب آقای دکتر پزشکیان در مراسم تحلیف بسیار رسا، حکیمانه و عزتمندانه بود.

محمدتقی کروبی: سخنان ارزشمند دکتر پزشکیان در مراسم تحلیف شایسته تقدیر است. او به‌زیبایی از؛ ‏تلاش برای رفع تحریم‌های ظالمانه؛ ‏تکریم زنان و بازگشت از مسیر مبتنی بر تحمیل و تحقیر؛ ‏عدالت؛ ‏ارتباط با جامعه بین‌المللی‌؛ ‏ و نفاق مدّعیان تمدّن در دفاع ازحقوق انسان‌ها و مشارکت‌شان در جنایات غزه سخن گفت.

کانال تلگرامی فردا، رسانه نزدیک به قالیباف: نطق آقای پزشکیان در مراسم تحلیف، جبهه مقاومت و فلسطینیان مظلوم و همه آزادی خواهان جهان را امیدوار و خشنود کرد. این نطق و تشویق و استقبال نمایندگان مجلس در تاریخ کشور ماندگار خواهد ماند.

آذری جهرمی: پزشکیان پای مردم ایران خواهد ایستاد.

 

سید عباس صالحی مدیرمسئول روزنامه اطلاعات: ️ آقای ⁧پزشکیان⁩ در دو سخنرانی تنفیذ و تحلیف بخوبی نشان داد که می‌تواند نقطه‌های اشتراک جناح‌های سیاسی را حداکثری ببیند و بازگو کند. ‏️بخش مهمی از توفیق دولت وفاق، در دیدن همین نقطه‌های مشترک است. ️ ادبیات همدلی را توسعه دهیم. 

جواد دلیری، روزنامه‌نگار اصلاح‌طلب: خلاصه نطق پزشکیان؛ مروت و مدارا در جهان، وفاق ملی در داخل. سالهاست این کلمات در سیاست ایران ناپیدا بودند.

سید پویان حسین‌پور (با انتشار تصویری از حضور اسماعیل هنیه) : انشالله همین صحنه از سخنرانی رئیس جمهور پزشکیان را در میدان هم علیه صهیونیست‌ها شاهد خواهیم بود.

 

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما