تاریخ انتشار: ۱۱:۲۹ - ۲۳ مرداد ۱۴۰۳
تعداد نظرات: ۱ نظر

کنایه جمهوری اسلامی به پزشکیان: چرا به زاکانی و جلیلی یک وزارتخانه ندادید؟

روزنامه جمهوری اسلامی به صف منتقدان کابینه پیشنهادی پیوست.

کنایه جمهوری اسلامی به پزشکیان: چرا به زاکانی و جلیلی یک وزارتخانه ندادید؟

رویداد۲۴ |  روزنامه جمهوری اسلامی در مطلبی کنایه آمیز خطاب به پزشکیان نوشت:

اگر قرار بر واگذاری وزارتخانه‌های راهبردی به جریان رقیب است، چرا افراد برجسته آن جریان را به همکاری نمی‌خوانید؟

اتفاقا کارکردی چند وجهی هم می‌تواند داشته باشد. مثلا جلیلی و زاکانی و قاضی‌زاده و. اگر هرکدام یک وزارتخانه داشته باشند هم خواست شما بر "اتفاق" محقق می‌شود و هم آنان فرصت می‌یابند برنامه‌های ملی خود را در اشلی کوچک‌تر اجرایی کنند.

موفقیت احتمالی آنان هم به حساب شما نوشته خواهد شد. اگر هم -خدای نکرده- موفق نشدند، با کارنامه عملی خود به سایه خواهند رفت.

حرف بی‌راهی هم نیست. وقتی قرار است فعالان ستادی و همراهان این افراد در کابینه باشند چرا خودشان نباشند؟

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
اشنا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۳
0
2
بهترین پیشنهاد همین پیشنهاد جمهوری اسلامی هست که کسانیکه مشغول سنگ اندازی هستند و ادعا دارند را وارد معرکه میکردید. این سه نفر را وزیر هر دستگاهی میکردید بغیر از وزارت کشور خیلی بنفع شما میشد. گرچه مطمئن هستم اینها از کار عملی رویگردانند ولی میشد دعوت میکردید که مردم هم بفهمند اینها در مقیاس کوچکتر چقدر موفق هستند. تا این عده در عمل سنجیده نشوند نمیشه دهانهایشون را بست وادعاهایشون را شکست داد. مثل محسن رضایی را وزیر اقتصاد میکردید. با این کابینه بجایی نمیرسید یا رومی روم یا زنگی زنگ این دو دره بازیها بدرد شما و اخرت کشور نمیخوره. اینقدر با کلمات بازی نکنید و آخر هم به انزوا بروید. فقط شما مانده بودید که کمی امید داشتیم ولی رفتار شما زیاد ارام و قرار و مزانت و سنگینی نداره. خودتان هم خودتان را نشناختید
نظرات شما
پیشخوان