تاریخ انتشار: ۰۹:۱۱ - ۳۰ مرداد ۱۴۰۳

نماینده دلفان: نگاه‌های سیاسی در انتخاب وزیر بهداشت کنار گذاشته شود

نماینده مردم دلفان در مجلس گفت: به همکاران خود در مجلس توصیه می‌کنم نگاه‌های سیاسی در انتخاب وزیر بهداشت را کنار بگذارند و هم اکنون با توجه به شرایط کشور زمان دست گذاشتن روی جریانات گذشته نیست. 

نماینده دلفان در مجلس دوازدهم

رویداد۲۴ | محمد حسین محمدی نماینده دلفان در مجلس، درخصوص دکتر ظفرقندی وزیر بهداشت پیشنهادی از سوی دولت چهاردهم اظهار داشت: دکتر ظفرقندی منهای تفکر سیاسی شایسته ترین گزینه برای تصدی گری وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی است.

وی افزود: با توجه به شرایط کشور و چالش‌هایی که در حوزه سلامت به خصوص دارو وجود دارد کسی باید در مسند وزارت بهداشت قرار بگیرد که بتواند با درایت و تخصص مشکلات را مرتفع سازد و در این بین دکتر ظفرقندی بهترین گزینه است.

محمدی با بیان اینکه دکتر ظفرقندی گزینه مناسبی برای وزارت بهداشت است، تصریح کرد: وی در حوزه‌های عملکردی شایستگی لازم را دارد و بی انصافی است اگر بخواهیم در مورد وی جناحی نظر بدیم چرا که دکتر ظفرقندی را باید پدر وزارت بهداشت دانست.

این نماینده مجلس ادامه داد: بنده اطلاعاتی درخصوص دکتر ظفرقندی نداشتم، اما با حضور وی در کمیسیون‌ها و ارائه برنامه‌ها و با وجود اینکه دیدگاه‌های سیاسی هم راستا با وی ندارم، اما به این نتیجه رسیدم که برای تصدی گری وزارت بهداشت بهترین گزینه است.

محمدی تصریح کرد: این بی انصافی است که بگویند وی برنامه‌ای برای وزارت بهداشت ندارد و مجلس باید به این بلوغ برسد که فرد کارآمد، دلسوز مردم و اینکه صادقانه دیدگاه‌های سیاسی خود را در گذشته قبول دارد و آن را بر گردن کسی نمی‌اندازد، نباید این گزینه را از دست بدهد و جناحی نظر دهد.

وی خاطرنشان کرد: نظر تخصصی ما در  کمیسیون قضایی و بهداشت نسبت به دکتر ظفرقندی مثبت است؛ به همکاران خود در مجلس توصیه می‌کنم نگاه‌های سیاسی در انتخاب وزیر بهداشت را کنار بگذارند و هم اکنون با توجه به شرایط کشور زمان دست گذاشتن روی جریانات گذشته نیست.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان