تاریخ انتشار: ۱۱:۰۷ - ۰۷ شهريور ۱۴۰۳
تعداد نظرات: ۴ نظر

پیام کروبی به پزشکیان و اژه‌ای: رفع حصر تنهایی را نمی‌خواهم

مهدی کروبی ضمن تشکر از پیگیری‌های رئیس جمهور گفت: من و آقای موسوی همزمان حصر شدیم و اگر قرار شود روزی رفع حصر شود ما هر دو باید رفع حصر شویم.

پیام کروبی به پزشکیان و اژه‌ای: رفع حصر تنهایی را نمی‌خواهم

رویداد ۲۴ | غلامحسین کرباسچی از خبر‌های خوبی که درباره رفع حصر در راه است گفته بود و اکنون مشخص شده که ماجرا دقیقا چه بود؟

گویا پزشکیان پیگیری‌هایی را آغاز کرده و موافقت‌هایی از محسنی‌اژه‌ای برای رفع حصر مهدی کروبی گرفته بوده است. کروبی، اما در پیامی به روسای دو قوه اعلام کرد که رفع حصر را اگر همراه با میرحسین موسوی و زهرا رهنورد نباشد؛ نمی‌خواهد.

حسین کروبی در پاسخ به خبرنگار انصاف نیوز درباره اظهارات اخیر غلامحسین کرباسچی مبنی بر این که خبر‌های خوبی درباره‌ی رفع حصر در جریان است، گفته: باید بگویم که در هفته‌ی گذشته یک پیغامی از طرف آقای پزشکیان رئیس جمهور و آقای اژه‌ای رئیس قوه قضاییه داده شد که دنبال رفع حصر آقای کروبی هستیم و موافقت‌هایی شده است؛ لذا پیرو این پیغام، ما نظر آقای کروبی را خواستیم که یک چنین چیزی گفته شده است.

به گفته‌ی او، «کروبی گفته که من و آقای موسوی سال ۸۸ به نتیجه‌ی انتخابات معترض بودیم و اعتراض ما هم باعث شد که من و آقای موسوی را به خاطر آقای احمدی نژاد، نزدیک به ۱۵ سال در حصر قرار دادند. در این مدت هم نه محاکمه‌ای انجام شد و نه حکم قضایی صادر شد و به صورت غیرقانونی جفت ما را در حصر قرار دادند».

حسین کروبی ادامه داد: آقای کروبی گفت ضمن تشکر از آقای محسنی اژه‌ای و آقای پزشکیان که دنبال رفع حصر من بودند، ولی لازم است خدمت این دوستان بگویم که ما هر دو همزمان حصر شدیم و اگر قرار شود روزی رفع حصر شود ما هر دو باید رفع حصر شویم؛ لذا امیدوارم انشالله این کار به‌زودی انجام شود، ولی با همدیگر باشد. من رفع حصر تنهایی را نمی‌خواهم.

او در پایان گفت: پیغام آقای کروبی را من به همراه مادرم حضورا خدمت آقای اژه‌ای و برای آقای پزشکیان هم از طریق دوستانشان پیام حاج آقا را ابلاغ کردیم و امیداریم که این حصر هرچه زودتر، اما هر دو با هم رفع شود.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: مهدی کروبی ، رفع حصر
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۷
0
0
خودتان را سبک نکنید . مرگ در حصر بهتر از آزادی با ذلت و خواری !!!!
15 سال حبس و حصر را تحمل کردید . الان خودتان را بدهکار این و آن نکنید .
Jam
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۷
0
0
آقای کروبی نه دشمن تو هستم ونه دوست. کاری ندارم به گذشته ات هر که بودی و هرچه کردی تو دانی و وجدانت.
اما فقط میگم دمت گرم که آخر معرفت و شرافت هستی .آرزوی سلامتی برایت دارم.
ناشناس
|
Germany
|
۱۶:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۷
0
0
اگر حصر نباشد بايد محاكمه شوند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۷
0
0
بعله انشالا
نظرات شما
Created by potrace 1.16, written by Peter Selinger 2001-2019
پیشنهاد
پیشخوان