تاریخ انتشار: ۱۹:۵۸ - ۱۵ شهريور ۱۴۰۳
تعداد نظرات: ۴ نظر

عراقچی: ترسیم دوباره مرز‌ها خط قرمز ایران است

وزیر خارجه ایران گفت: هر تهدیدی علیه تمامیت ارضی همسایگان ما، یا ترسیم دوباره مرزها، چه در شمال باشد، چه در جنوب، چه در شرق و چه در غرب، برای ایران خط قرمز به شمار می‌رود.

سیدعباس عراقچی

رویداد۲۴ انتخاب نوشت: وزیر خارجه ایران تصریح کرد: هر تهدیدی علیه تمامیت ارضی همسایگان ما، یا ترسیم دوباره مرزها، چه در شمال باشد، چه در جنوب، چه در شرق و چه در غرب، برای ایران خط قرمز به شمار می‌رود.

سید عباس عراقچی با تأکید بر ثبات منطقه‌ای به‌عنوان یکی از استوانه‌های امنیت ملی ایران متذکر شد: هرگونه تهدید ارضی یا تغییر ژئوپلیتیک در اطراف مرز‌های کشورمان خط قرمز ایران خواهد بود.


بیشتر بخوانید: علم الهدی خطاب به عراقچی: خوشبختانه سابقه طولانی در سیاست خارجی دارید و می‌توانید با عقلانیت پیش بروید


رئیس دستگاه دیپلماسی با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی «ایکس» نوشت: صلح، امنیت و ثبات منطقه‌ای تنها یک اولویت نیست، بلکه یکی از استوانه‌های امنیت ملی ماست و هر تهدیدی علیه تمامیت ارضی همسایگان ما، یا ترسیم دوباره مرزها، چه در شمال باشد، چه در جنوب، چه در شرق و چه در غرب، کاملا غیرقابل‌قبول است و برای ایران خط قرمز به شمار می‌رود.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: سیدعباس عراقچی
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
محمد اسماعیلی برزی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۵
0
0
بعد میگید منافق و اشوبگر زیاده؟؟؟؟وقتی برای وطنمون ارزش قائل نیستید معلومه منم میشم منافق بر علیهتون ولی برای حفظ وطنم.وطن نباشه هیچ چیزی نیست دیگه.از همون باکو یاد بگیر که داره چی کار میکنه وسیع تر شه.ایرانی که باکو و ایروان برای اون بوده کمتر از ۲۰۰ سال قبل.روسیه از ایران کند و برای خودش کرد.حالا مرزمون میگیره.چی از این مهمتر!!!!!!ترک شمال غرب از این وطن ناامید میشه حرومیاااا میگه بریم باکو اونجا برامون بیشتر ارزش قائل هستن!!!!!اون مرز طلاست از هر لحاظ.از باکوی کمترید که کمتر از ۱۲۰ ساله مستقل شده!!!!!
ارجمند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۶
0
0
لنگ
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۶
0
0
چه ربطی به ایران داره ؟ دو کشور با هم به هر دلیلی به این نتیجه رسیدن که مرزهای خودشون رو جابجا کنند ! ایران چکار به مسائل داخلی اونا داره ؟ شما هنر داری برو مرز ایران و افغانستان رو که طالبان کلی از خاک ایران رو تصاحب کرده ! درست کن . لازم نیست کاسه داغتر از آش بشی و اینطور مبارز بطلبی !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۶
0
0
درود خدا بر جناب آقای عراقچی
نظرات شما