تاریخ انتشار: ۱۰:۴۱ - ۱۷ شهريور ۱۴۰۳
رویداد ۲۴ گزارش می‌دهد:

معرفی سریال فقط قتل های این ساختمان با بازی سلنا گومز

فقط قتل‌های ساختمان از معدود سریال‌های کمدی است که علاوه بر جذب مخاطب عام توانسته توجه منتقدان را هم به خودش جلب کند.

معرفی سریال فقط قتل های این ساختمان با بازی سلنا گومز

رویداد۲۴ | مازیار وکیلی: فقط قتل‌های داخل ساختمان یکی از مشهورترین سریال‌های سال‌های اخیر جهان است که از پلتفرم هولو پخش می‌شود. خط اصلی داستان سریال حول محور سه کاراکتر اصلی بنام‌های چارلز، اُلیور و میبل می‌چرخد. این سه نفر که اعتقاد دارند خودکشی اتفاق اُفتاده در ساختمان محل سکونت آن‌ها نه یک خودکشی که یک قتل است تلاش می‌کنند با ساخت یک پادکست و کنار هم قرار دادن سرنخ‌هایی که به دست می‌آورند قاتل را پیدا کنند.

این سه نفر به تمام ساکنین ساختمان مشکوک هستند و آن‌ها را یک قاتل بالقوه به حساب می‌آورند. تاکنون سه فصل از این سریال منتشر شده و پخش فصل چهارم آن هم به تازگی آغاز گشته است. فقط قتل‌های ساختمان از معدود سریال‌های کمدی است که علاوه بر جذب مخاطب عام توانسته توجه منتقدان را هم به خودش جلب کند. منتقدان در نقد‌های خود رویکرد کمیک خالقان اثر به یک داستان جنایی و بازی بازیگران اصلی سریال را ستایش کرده‌اند. این سریال تا کنون افتخارات زیادی کسب کرده و کاندیدای جوایز معتبری مانند امی و گلدن گلوب شده است.

خالقان سریال Only Murders in the Building

جان هافمن و استیو مارتین خالقان اصلی سریال فقط قتل‌های داخل ساختمان هستند. جان هافمن بازیگر و نویسنده باسابقه آمریکایی است که در فیلم شفق شمالی محصول کمپانی دیزنی با دایان کیتون هم بازی بوده است. او هم‌چنین فیلمنامه‌های ملکه بث، ایندیانا پولیس و ملکه یهودیان را به رشته تحریر درآورده است. هافمن در سال ۲۰۰۳ اولین فیلم سینمایی خود یعنی پسر خوب را کارگردانی کرد. فیلم که با بودجه ۱۸ میلیون دلاری تهیه و تولید شده بود، موفق شد بیش از ۴۵ میلیون دلار فروش کند و بدل به یکی از موفق‌ترین فیلم‌های آن سال شود.


بیشتر بخوانید: معرفی سریال اصل بر برائت با بازی جیک جیلنهال


او هم چنین به عنوان بخشی از تیم نویسندگان اُسکار سال ۲۰۰۹ کاندیدای جایزه امی شد. هافمن هم چنین به عنوان نویسنده و تهیه کننده در تهیه و تولید سریال‌هایی مانند نگاه کردن محصول سال ۲۰۱۴، گریس و فرانکی محصول سال ۲۰۱۶ (که پخش آن تا سال ۲۰۲۲ ادامه داشت) و هم چنین فقط قتل‌های داخل ساختمان نقش داشته است.

معرفی سریال فقط قتل های این ساختمان با بازی سلنا گومز

خالق دیگر این سریال استیو مارتین است. کمدین بسیار مشهوری که کار خودش را با اجرای استندآپ کمدی آغاز کرد، اما در دهه هشتاد به صورت حرفه‌ای وارد عرصه بازیگری شد و با درخشش در آثاری مانند فروشگاه کوچک ترسناک، مردی با دو مغز و لات،‌های کثیف فاسد به یکی از مشهورترین کمدین‌های هالیوود بدل شد. استیو مارتین در بازسازی مجموع فیلم‌های پلنگ صورتی در سال ۲۰۰۶ نقش اصلی این فیلم را به عهده گرفت و در دنباله آن در سال ۲۰۰۹ هم بازی کرد. این دو فیلم مجموعاً ۲۳۰ میلیون دلار فروش کردند. مارتین هم چنین به همره الک بالدوین اجرای هشتاد و دومین مراسم اُسکار در سال ۲۰۱۰ را برعهده داشته است.

بازیگران سریال فقط قتل های این ساختمان

به گزارش رویداد۲۴ فقط قتل‌های داخل ساختمان به جز استیو مارتین (که یکی از خالقان سریال هم هست) دو بازیگر اصلی دیگر هم دارد. سلنا گومز و مارتین شورت. سلنا گومز یکی از مشهورترین بازیگران و خوانندگان آمریکایی است. او به طور رسمی کار خود را از سال ۲۰۰۲ و با بازی در سریال کودکانه بارنی و دوستان آغاز کرد و در کنار بازیگری خوانندگی را هم ادامه داد. سه آلبوم موسیقی گومز با نام‌های ببوس و بگو، سالی بدون باران و وقتی خورشید غروب می‌کند در میان ده آلبوم برتر بیلبورد ۲۰۰ قرار گرفت.

معرفی سریال فقط قتل های این ساختمان با بازی سلنا گومز

هم چنین این آلبوم‌ها از طرف انجمن صنعت ضبط موسیقی آمریکا گواهینامه طلایی کسب کردند. برخی تک آهنگ‌های سلنا گومز مانند خوش به حالت، همون عشق قدیمی، نمی‌تونم خودم کنترل کنم و دیگه با هم حرف نمی‌زنیم در میان ده آهنگ برتر بیلبورد هات ۱۰۰ آمریکا قرار گرفته است. گومز با ترانه تو را از دست دادم تا خودم را دوست داشته باشم در صدر جدول بیلبورد هات ۱۰۰ آمریکا قرار گرفت. گومز در سال ۲۰۱۷ از سوی مجله بیلبورد که یک مجله معتبر آمریکایی در حوزه موسیقی است زن سال لقب گرفت و در سال ۲۰۲۰ مجله تایم او را در میان ۱۰۰ شخصیت تاثیرگذار جهان قرار داد. گومز برند برند لوازم آرایش، کیف دستی، عطر و لباس مخصوص خودش را دارد و در سن ۱۷ سالگی توسط یونیسف به عنوان سفیر این نهاد انتخاب شده است. مارتین شورت کمدین سرشناس و انرژیک کانادایی دیگر بازیگر مشهور فقط قتل‌های داخل ساختمان است.

او تا به امروز افتخارات زیادی کسب کرده و دو جایزه امی برای سریال‌های تلویزیونی و یک جایزه تونی برای بازی در تئاتر به دست آورده است. او که با خلق کاراکتر‌های جیمی گلیک و اد گریملی در برنامه شو زنده شنبه شب به شهرت رسید برای تماشاگران ایرانی به خاطر بازی در مریخ حمله می‌کند و ماجرا‌های اسپارویک و صداپیشگی در ماداگاسکار ۳ و فرانکن وینی شناخته می‌شود.

افتخارات و جوایز سریال

سه فصل اول این سریال تا کنون افتخارات فراوانی از جمله یازده بار کاندیداتوری در مراسم گلدن گلاب (که اکثر آن‌ها برای بازیگری بوده است) کسب کرده است. هم چنین فقط قتل‌های داخل ساختمان تا به امروز ۴۹ بار کاندیدای جایزه معتبر امی شده که ۴ بار آن را کسب کرده است.

معرفی سریال فقط قتل های این ساختمان با بازی سلنا گومز

فکت‌های جالبی درباره سریال

تا به امروز بازیگران مشهوری مانند پال راد، مریل استریپ و زَک گالفیاناکیس به عنوان مهمانان ویژه در این سریال حضور داشتند.

استیو مارتین ستاره اصلی فقط قتل‌های داخل ساختمان یک نوازنده حرفه‌ای هم هست و برای اولین آلبوم خود موفق به کسب جایزه معتبر گرمی شده است.

مارتین شرت دیگر بازیگر مشهور این سریال که اصالتاً کانادایی است به قدری به موسکاکو اُنتاریو علاقه‌مند است که از ضرابخانه سلطنتی کانادا خواست تا اجازه دهد یک سکه کلکسیونی نقره با تصویر خانه تابستانی او در اونتاریو ضرب کند.

به واسطه شهرت فراوان سلنا گومز لوکیشن سریال در نیویورک همیشه مملو از طرفداران و پاپاراتزی‌های علاقه‌مند به این ستاره جوان بوده است. این ازدحام به قدری زیاد بوده که چند بار در روند فیلمبرداری اختلال ایجاد کرده است.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان