تاریخ انتشار: ۰۶:۵۵ - ۲۲ شهريور ۱۴۰۳
تعداد نظرات: ۳ نظر

کیهان: مسیر پزشکیان برای ایجاد وفاق درست است، اما اصلاح‌طلبان نمی‌گذارند!

روزنامه کیهان با اشاره به بازید پزشکیان از قرارگاه خاتم‌الانبیا رویکرد پزشکیان در راستای ایجاد وفاق ملی را مورد تایید قرار می‌دهد، اما در عین حال به اصلاح‌طلبان تاخته و آن‌ها را متهم به سهم‌خواهی و چوب لای چرخ دولت گذاشتن، می‌کند.

کیهان: مسیر پزشکیان برای ایجاد وفاق درست است، اما اصلاح‌طلبان نمی‌گذارند!

رویداد ۲۴| روزنامه کیهان که از بازدید پزشکیان از قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا بسیار راضی‌است و قبلا هم در مطلبی به این موضوع پرداخته بود، امروز این اقدام پزشکیان را گامی عملی برای ایجاد وفاق ملی توصیف کرده است.

کیهان نوشته: «این رویکرد دکتر پزشکیان می‌تواند باطل‌السحر رفتار‌ها و سخنان کسانی باشد که همه تلاش خود را می‌کنند از دایره تنگ سیاسی خود به ظرفیت‌های این کشور نگاه کنندکه سخنان منتجب نیا و انتقاد از دولت پزشکیان در استفاده از چهره‌های اصولگرا در چینش کابینه از همین جنس است.»

این روزنامه اصولگرا در ادامه به انتقادات اخیر منتجب‌نیا از دولت اشاره کرده و نوشته: «منتجب نیا گفته است؛ هیئت دولت، باید هیئت دولت اصلاح‌طلبی باشد. قطعاً و مسلماً استانداران باید اصلاح‌طلب باشند. معاونین وزرا همه باید اصلاح‌طلب باشند و... در این‌جا قصد نداریم مثل اصلاح‌طلبان، به دنبال سهم‌خواهی در قدرت باشیم که نه در شان ماست و نه برداشت ما از «وفاق ملی» چنین سهم‌خواهی‌های فرصت‌طلبانه ناصواب را تایید می‌کند. آنچه ما از وفاق ملی می‌فهیم تلاش همه برای پیشرفت کشور و حل مشکلات مردمی است که سزاوار خدمتند و طبیعی است که مجموعه‌هایی همچون قرارگاه سازندگی که همیشه پیشگام این حرکت بوده‌اند، بیش از همه می‌توانند در ادامه این مسیر، دولت را یاری کنند که بازدید رئیس‌جمهور مؤید این نگاه است.»

کیهان همچنین نوشته: «هرچند تاکنون برای واژه «وفاق» تعریف روشنی ارائه نشده و هر کسی با نگاه خود این واژه را تعریف می‌کند، ولی حداقل «ایجاد وفاق» این است که ظرفیت‌سوزی در مجموعه نظام نداشته باشیم و از ظرفیت‌های موجود کشور برای شتاب در رفع مشکلات مردم استفاده کنیم که به نظر می‌رسد رئیس دولت چهاردهم با بازدید از قرارگاه خاتم الانبیاء (ص) مسیر درستی را انتخاب کرده‌اند، مشروط بر اینکه جریان‌های سیاسی و سهم‌خواهان اصلاح‌طلب چوب لای چرخ این دولت که خودشان را منتسب به آن می‌دانند، نگذارند.»

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۲
0
0
يعنی ما هم شریکیم. همه می دانند که همه شریکید. همه دستتان در این فلاکت با هم است.
علیرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۲
0
0
درودبرشما. کیهانیان هنوز گیجِ ضربه ای که درانتخابات خورده اند هستند.! باور ندارند که حاکمیت تصمیم به تغییر گرفته واوضاع کشور از حدهشدارگذشته، برای این منظور بهترین گزینه برگشت به آراء مردم بود،! شریعت نداری نمیداند که بااصلاح طلبی یاپزشکیان نمیجنگد، بلکه باتصمیم حاکمیت درجدال است . هرشکستی رابرای خود وپایداری چیان را گردن اصلاح طلبان می اندازد. نمیفهمد حمله به خواست ونیاز مردم رنج کشیده دراین ۳سال را باتیترهای هیجانی ونطق های تندروان مجلس وامامان جمعه توجیه کند ، بالاخره پزشکیان خوبه یانه؟ به انتخاب وزراومعاونینش احترام میگذارد یانه؟ اگر ساکت باشد وآن کیهان بچه ها رادوباره بچاپ برساند محبوب خواهد شد.دست از تلاش برای خراب کردن مخالفین عقاید خود بردارد.! سکته ناقص میکند ها.!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۲
0
0
ظاهرا کیهان هم فهمیده است که چوب لای چرخ دولت گذاشتن برایش هزینه جدی دارد ولی ثابتی و باند سایه هنوز نفهمیده اند
نظرات شما
پیشخوان