تاریخ انتشار: ۱۲:۰۵ - ۲۵ شهريور ۱۴۰۳
تعداد نظرات: ۲ نظر

فشار «پایداری» برای ابقای مقیمی؛ دولت کوتاه می‌‎آید؟

آنطور که شنیده‌ می‌شود انتشار خبر برکناری مقیمی از دانشگاه تهران و بعد هم تکذیب خبر، ناشی از فشار طیف تندرو پایداری برای ابقای وی است! باید دید که سیمایی صراف و دولت پزشکیان کوتاه می‌آیند یا خیر؟

فشار «پایداری» برای ابقای مقیمی؛ دولت کوتاه می‌‎آید؟

رویداد ۲۴ | وزارت علوم دولت پزشکیان تا کنون بیشترین امیدواری را به تغییر و تحول در جامعه ایجاد کرده است.
از تاکید رئیس جمهور و وزیرش بر لزوم بازگشت اساتید و دانشجویان اخراجی به دانشگاه گرفته تا اقدامات عملی در این زمینه؛ سبب شده که مردم به تحقق وعده‌های انتخاباتی، حداقل در حوزه دانشگاه امیدوار شوند.
برخی جابه‌جایی‌ها مثل برکناری انتظاری از دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه علامه بعد از سخنان جنجالی او در تلویزیون و توهین به مرحوم مهسا امینی، هچنین هموطنان کرد و سنی نیز دلیل دیگری بر این امیدواری‌ها بوده است.
در این بین، اما به نظر می‌رسد که وزارت علوم از سویی تحت فشار است تا این تغییرات مثبت همین اول کار متوقف شود!
گذشته از فشار رسانه‌های اصولگرا که بعضا مثل کیهان جوابیه هم از سوی دولت گرفته‌اند؛ انتشار اخباری مثل برکناری مقیمی و بعد هم تکذیب آن سبب شده که توجه‌ها به حوزه دانشگاه و سیاسی‌کاری‌های حول محور آن بیشتر شود.
در همین شرایط است که زمزمه‌هایی نیز مبنی بر تحت فشار بودن سیمایی صراف از سوی طیف تندرو پایداری به گوش می‌رسد.
شاهد این مدعا توییت محمد مهاجری فعال سیاسی اصولگرا است که نوشته: «این خبر درست است که فشارسنگینی به وزیر علوم وارد می‌آید که رؤسای ‎پایداریچی دانشگاه‌ها عوض نشوند؟»
همانطور که مهاجری هم در توییت خود اشاره کرده، ماجرای انتشار خبر برکناری مقیمی و بعد هم تکذیب آن ناشی از فشار پایداری برای ابقای او در دانشگاه تهران است.

فشار «پایداری» برای ابقای مقیمی؛ دولت کوتاه می‌‎آید؟

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۵
0
2
معلومه که پزشکیان کوتاه میآد .شهامت ایستادگی را نداره .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۵
0
2
ایادردولت پایداری های ریسی همین امر رعایت می شد حتی یک دانشکده ریاست اصلاحات باشد همه را پاکسازی وبرکنارکردن الان دولت اصلاحات برودزیرکلید پایداری ها وقالی بافی های فعلی که دومی امروزدرمجلس سهم زیادی خودرادرانتصابات دولت پزشکیان طلب می کند
نظرات شما