تاریخ انتشار: ۱۲:۰۲ - ۲۹ شهريور ۱۴۰۳
تعداد نظرات: ۳ نظر

آقای پزشکیان بالاخره تکلیف گشت ارشاد چیست؟ اذیت نمی‌کنند یا پرونده سازی می‌کنند؟!

مسعود پزشکیان در نشست مطبوعاتی خود گفته بود که داستانی اعلام کرده گشت ارشاد حق برخورد ندارد، دادستان کل کشور، اما می‌گوید که باید برای بدحجابان پرونده‌سازی کرد!

آقای پزشکیان بالاخره تکلیف گشت ارشاد چیست؟ اذیت نمی‌کنند یا پرونده سازی می‌کنند؟!

رویداد ۲۴| از همان روزی که پای ون‌های گشت ارشاد به خیابان‌ها رسید، حاشیه حول محور موضوع حجاب بسیار بود. بعد از ماجرای تلخ فوت مهسا امینی و اعترضات پاییز ۱۴۰۱، اما این موضوع از حساسیت بیشتری برخوردار شد.

در جریان انتخابات اخیر نیز دیدیم که نامزد‌های ریاست جمهوری متوجه اهمیت و حساسیت حل و فصل این موضوع حجاب در جامعه هستند. مشخصا مسعود پزشکیان با وعده‌هایی در این خصوص کمپین انتخاباتی خود را پیش برد. او بعد از ریاست جمهوری هم البته مواضع خود را تغییر نداد و در همین نشست مطبوعاتی اخیر با بیان جمله «قرار نبود دیگر اذیت کنند» به نوعی از پیگیری‌های انجام شده در این زمینه خبر داد.

آقای رئیس جمهور صراحتا گفت که «گشت ارشاد را پیگیری می‌کنیم و دادستانی هم اعلام کرد که حق برخورد ندارند.»

امیدواری که این جمله پزشکیان برای حل مساله گشت ارشاد ایجاد کرده بود را، اما حرف امروز دادستان کل کشور، به باد داد.

محمد موحد بدحجابی را «بیماری» خوانده و تاکید کرده که باید آن را جمع کرد! داستان کل کشور با بیان اینکه «امروزه با معضلی به نام «بدحجابی» در کشور مواجه هستیم که خود یک بیماری است» گفته «برای «بدحجابان» پرونده تشکیل و دستگاه قضایی نیز اقدامات لازم خود را انجام می‌دهد».

حال باید از آقای پزشکیان پرسید که وقتی گفتند دادستانی گفته برخورد نشود، دقیقا از چه کسی سخن می‌گفتند؟! بالاخره گشت ارشاد اذیت نخواهد کرد یا روند پرونده سازی خواهد کرد؟

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۹
0
1
بابا این پزشکیان هنوز تو شوک رییس جمهور شدنش هست !!! زیاد روی حرفش حساب باز نکنید .
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۹
1
1
احمدی نژاد با شعار آوردن نفت بر سر سفره مردم به قدرت رسید وقتیکه پشتش گرم شد گفت : نفت بو می دهد بر ای چه سر سعره آورده شود
پزشکیان هم با قول بزرگ در بحث گشت ارشاد به این جایگاه رسید و حتما" پس فردا خواهد گفت این گشت برای تامین امنیت شهروندان است .اگر اینها نباشند ،کیف قاپها گوشی ها را از دست مردم می دزدند و یا اینکه اراذل و اوباش شهر را ناامن میکنند ،صحنه سازی برای توجیه این حرفها هم کار خاصی ندارد پیشترها ماکیاولی و استالین راه ها را نشان داده اند.
مریم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۹
0
4
هر کی به تار موی زنان حساسیت داشته باشد بیماری عقده ای ست اینقدر تشکیل پرونده بدید تا جونتون در بیاد یه مشت روانی کشورو اداره میکنند اینقدر از خودتون متشکر و مطمئن هستید که اصلا به اینکه شماها هم پایانی دارید فکر نمیکنید
نظرات شما