تاریخ انتشار: ۱۶:۴۸ - ۰۳ مهر ۱۴۰۳
تعداد نظرات: ۳ نظر

حزب الله لبنان آغاز رسمی جنگ با اسرائیل را اعلام کرد

حزب‌الله لبنان آغاز رسمی جنگ با رژیم صهیونیستی را اعلام کرد.

حزب الله

رویداد۲۴ ایرنا نوشت: حزب‌الله لبنان آغاز رسمی جنگ با رژیم صهیونیستی در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاعانه و شریف آن و دفاع از لبنان و ملت آن را اعلام کرد.

منبع: ایرنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۳
0
0
عملیات حماس در ۷ اکتبر به واقع هیچ جای دفاع نداشت .اشتباه حزب الله زمانی بود اولا" بجای ایفای نقش امدادی به مردم غزه،به سمت موشک پراکنی رفت و بدون هیچ دلیل عاقلانه و محکمه پسندی در هزینه عملیات غیر اخلاقی حماس شراکت کرد .ثانیا" توان موشکی اهدای ایران (به مرجعیت گفته نصرالله) او را -سخت- دچار وهم و خطای محاسباتی نمود .

در حال حاضر چه در داخل لبنان ،چه در میان کشورهای عرب و چه در افکار عمومی جهانیان بشدت تنهاست
از سوی دیگر ایران بدلایل بسیار توان ورود مستقیم به حمایت از او را ندارد ، بشار اسد ( که حزب الله در جنگ داخلی او و مخالفانش به لحاظ اخلاقی و انسانی هزینه های بسیاری پرداخت کردند)هم بدلیل مصلحت ماندگار خود و تتمه تاسیسات زیر ساختی سوریه ،نه تنها انگیزه ای در ورود به این درگیری نمی بیند بلکه برای ایجاد بنیان تفاهم به دنیا(غرب و کشورهای عربی) ،حتی ممکن است رفتارهای پیش بینی نشده هم بروز دهد.
روسیه ،ترکیه ،قطر و الباقی کشورها هم تا تضعیف کامل حزب الله(منظورم نابودی نیست) احتمالا" غیر از دادن بیانیه کار زیادی انجام نخواهند داد.
ایران هزینه های زیادی برای حزب الله کرد ،متاسفم از اینکه این گروه دائم الانزاع از این پتانسیل برای آبادانی کشورشان و ایجاد سنگاپور دیگری استفاده نکردند .این تاسف برای مردم غزه هم به همین گونه صادق است.


هزینه پیشینه که حزب الله از خود در سوریه بجا گذاشته ،
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۳
0
0
تحریکی بگویند ایران غرق اقتصاد خرابی به ارث رسیده از دولت ریسی چی دارد به حزب الا کمک کند هیچ چنگ پول و تدارکات لازم دارد که فعلا ایران ازآن بی بهره است آیا حزب الا دارد خودکشی می کنارمان آرمانشان خواهدداد
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۳
0
0
تیپ هوابرد امریکا در اسراییل مستقر شده !
چرا ضعف خود را قبول ندارید و بر طبل جنگ‌و تنش می زنید . حزب الله باید بداند تنهاست و ایران قدرت عرض اندام ندارد .
نظرات شما