تاریخ انتشار: ۰۷:۲۱ - ۱۵ مهر ۱۴۰۳

«وطن امروز» آدرس اهداف بعدی ایران را داد! از نیروگاه دیمونا تا پایگاه‌های هوایی

روزنامه وطن امروز در تشریح راهبرد قطعی جمهوری اسلامی ایران در مقابل پاسخ طرف اسرائیلی به حمله موشکی اخیر ایران، خیلی مختصر و شفاف نوشته: می‌زنیم. آدرس هم داده!

«وطن امروز» آدرس اهداف بعدی ایران را داد! از نیروگاه دیمونا تا پایگاه‌های هوایی

رویداد ۲۴| از سه‌شنبه که ایران با تقریبا ۲۰۰ موشک خود رژیم اسرائیل را زد تا حالا مدام حرف از این است که اسرائیلی‌ها چطور و چگونه پاسخ خواهند دارد. یکی می‌گوید پالایشگاه می‌زند و شوک نفتی می‌دهد، یکی می‌گوید تاسیسات اتمی ایران را می‌زند، دیگری نگران ترور هدفمند است و خلاصه سناریو‌های مختلفی طرح می‌شود.
در این بین مقامات مسئول نظامی و دولتی هم دائما تاکید می‌کنند که موضع ایران در مقابل حمله احتمالی سخت‌تر از قبل خواهد بود و پاسخی کوبنده‌تر داده خواهد شد.
روزنامه اصولگرای وطن امروز هم همین نگاه را دارد و خیلی قاطع و صریح تیتر زده: «می‌زنیم»؛ آدرس هم داده است! نیروگاه دیمونا!
این روزنامه نوشته: «در کنار همراهی مردمی و گروه‌های مختلف سیاسی، دستگاه‌ها و قوای سه‌گانه نیز در هماهنگی کامل به سر می‌برند. این اجماع ملی و حاکمیتی در تعیین راهبرد جدید نظامی ایران علیه رژیم صهیونیستی بسیار مهم است. این راهبرد البته یک «روند» است و متناسب با الزامات موجود، می‌تواند دچار تغییراتی نیز شود. این تغییرات شامل ابعاد حملات و میزان خسارات آن به رژیم صهیونیستی است. ایران بنا دارد در حملات آتی خود به رژیم صهیونیستی زیرساخت‌های نظامی و اقتصادی صهیونیست‌ها - بویژه در حوزه انرژی - این رژیم را به مرور منهدم کند. در راس مراکز نظامی رژیم صهیونیستی که هدف مشروعی برای موشک‌ها و پهپاد‌های ایران به شمار می‌رود، نیروگاه هسته‌ای دیمونا است.»
گفتنی است، روزنامه امروز درحالی از زدن نیروگاه هسته‌ای دیمونا می‌نویسد که هنوز اسرائیلی‌ها پاسخ حمله موشکی قبلی ایران را نداده‌اند و یکی از گزینه‌های روی میز آن‌ها نیز زدن تاسیسات هسته‌ای ایران است. البته مقامات ایرانی نیز تاکید کرده‌اند که این تاسیسات خط قرمز ایران است و حتما در صورت چنین خطایی از سوی طرف اسرائیلی، پاسخ قاطع خواهند دارد.
روزنامه اصولگرای وطن امروز، اما دست پیش گرفته و پیش از آنکه کار به آنجا‌ها برسد برای نیروگاه آن‌ها خط و نشان می‌کشد. این روزنامه نوشته: «در کنار دیمونا، رژیم صهیونیستی چند مرکز نظامی هسته‌ای دیگر نیز از الجلیل تا تل‌آویو دارد که این مراکز جزو بانک اهداف ایران است.»
در ادامه این گزارش آمده است: «پایگاه‌های هوایی رامات دیوید، رامون، نتساریم، نواتیم و رافائل هم جز مهم‌ترین پایگاه‌های هوایی رژیم صهیونیستی هستند که بخش عمده‌ای از حملات صهیونیست‌ها به نوار غزه و لبنان، از این مراکز انجام می‌شود. پایگاه رافائل که حزب‌الله اخیرا حملاتی را علیه آن انجام داده، هدف مهمی در بانک اهداف ایران به حساب می‌آید.»
روزنامه وطن امروز در پایان تاکید کرده که «اینکه اتاق جنگ تل‌آویو قصد دارد چه واکنشی نشان دهد، هیچ تاثیری بر عزم ایران برای حمله مجدد به رژیم صهیونیستی ندارد. ایران اگرچه ابتدا تلاش کرد نسبت به جنگ مستقیم اجتناب کند، اما ترور‌های ناجوانمردانه سران مقاومت و تشدید جنایت‌های رژیم صهیونیستی، مقامات ایران را به این باور رساند که باید هرچه سریع‌تر جلوی وحشی‌گری حیوان خشن آمریکا در منطقه گرفته شود. ایران به این تصمیم رسیده که برای یک بار هم که شده، باید همه در منطقه و دنیا با این واقعیت مواجه شوند که قدرت برتر در غرب آسیا، ایران است و نه رژیم صهیونیستی.»

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما