تاریخ انتشار: ۱۹:۴۸ - ۲۱ مهر ۱۴۰۳

مربی سابق پرسپولیس در استقلال! / برانکو به استقلال می‌آید؟

گمانه‌زنی‌ها برای انتخاب سرمربی استقلال و بازار دلالی در فوتبال ایران به اوج خود رسیده و مشخص نیست این وضعیت تا چه زمانی ادامه‌دار خواهد بود.

برانکو به استقلال می‌آید؟

رویداد24| با انصراف پل لوگوئن از قبول پیشنهاد باشگاه استقلال و هدایت آبی‌پوشان پایتخت در رقابت‌های لیگ برتر و لیگ نخبگان آسیا حالا جریان دلالیسیم در فوتبال ایران تمام عزم خود را جزم کرده تا گزینه‌های بُنجُل خود را به مدیران باشگاه استقلال معرفی کنند تا شاید از این مسیر درآمدی هنگفت به جیب بزنند.

گفته می‌شود یکی از افرادی که در گذشته در باشگاه استقلال مسئولیت داشت با اتحاد با برخی منتقدان کنونی مدیران استقلال در تلاش است، سرمربی سابق پرسپولیس را به عنوان گزینه پیشنهادی خود به مدیران استقلال تحمیل کند تا در مقطع کنونی او با کارنامه‌ای بسیار ضعیف روی نیمکت استقلال قرار بگیرد تا به این ترتیب زمینه حضور مجددش در فوتبال ایران فراهم شود.

دلال نوظهور فوتبال ایران در اقدامی بحث برانگیز در حساب اینستاگرامی خود ادعا کرده پل لوگوئن سرمربی بنجلی است که مدیران استقلال تلاش داشتند وی را به عنوان سرمربی جدید استقلال انتخاب کنند در حالی که هواداران این تیم در مقطع کنونی منتظر معرفی فردی نظیر استراماچونی در استقلال هستند که مدیران استقلال از مذاکره با وی صرف نظر کردند. اما ماجرا وقتی جالب‌تر می‌شود که این دلال همزمان با انتشار این مطلب برای مدیران استقلال پیغام می‌فرستد که حاضر است برانکو ایوانکوویچ، سرمربی ناکام تیم ملی چین و عمان که در سال‌های اخیر عملکرد نامناسبی داشته را به تهران بیاورد تا او هدایت استقلال را در دست بگیرد.

با وجود پیگیری‌های فراوان این واسطه غیرقانونی، مدیران استقلال هیچ واکنشی به این پیغام‌ها نداشته‌اند، به همین علت آقای دلال با فضاسازی به عنوان فعال مجازی در شبکه‌های اجتماعی دنبال این است تا مدیران استقلال را وادار به عقب‌نشینی کند.

بررسی‌ها نشان می‌دهد، مدیران استقلال پیش از مذاکره با پل لوگوئن به استراماچونی پیشنهاد دادند که وی به استقلالی‌ها اعلام کرد برای حضور در کادر فنی استقلال خودش به تنهایی یک و نیم میلیون یورو می‌خواهد در حالی که این رقم به هیچ عنوان با مارکت این مربی همخوانی نداشت به همین دلیل مدیران استقلال قید مذاکره با این مربی ایتالیایی را می‌زنند. 

در خصوص رقم پیشنهاد باشگاه استقلال نیز بررسی‌های میزان نشان می‌دهد، پل لوگوئن با رزومه‌ای قابل قبول در مذاکرات خود به توافق مالی قابل قبولی دست پیدا می‌کند و قرار می‌شود در قبال دریافت دستمزد یک میلیون دلاری او به همراه ۵ دستیار به ایران سفر کند تا همکاری خود را با استقلال آغاز کند که لغو بازی خانگی استقلال - النصر در تهران و توصیه سفارت فرانسه به همراه ارسال ایمیل‌های ناشناس برای اعضای خانواده وی باعث انصراف او از این همکاری می‌شود.

بررسی شرایط موجود نشان می‌دهد جریان دلالی در فوتبال ایران این روزها تمام عزم خود را برای تخریب مذاکرات هیئت مدیره استقلال با گزینه‌های کارنامه‌دار جزم کرده تا به این شکل شانس گزینه‌های مدنظر خود را افزایش دهد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما