تاریخ انتشار: ۰۶:۱۸ - ۳۰ مهر ۱۴۰۳

حواشی انتصابات دولت؛ این بار هجمه «جوان» | درخواست روزنامه اصولگرا برای ورود دستگاه‌های نظارتی به انتصابات قائم‌پناه

واگذاری چند استانداری و کلی پست مهم در حد معاونت و مدیریت به مخالفان دولت نتوانسته وفاق مورد نظر پزشکیان را ایجاد کند. از این رو شاهد حمله تند روزنامه جوان به یکی از انتصابات اخیر هستیم.

حواشی انتصابات دولت؛ این بار هجمه «جوان» | درخواست روزنامه اصولگرا برای ورود دستگاه‌های نظارتی به انتصابات قائم‌پناه

رویداد۲۴| روزنامه جوان با انتقاد از انتصابات دولت نوشته: «ضروری است دستگاه‌های نظارتی هرچه زودتر به این انتصابات ورود کنند».
انتصابات دولت، اما اولین بار نیست که حاشیه‌ساز شده؛ چینش کابینه خود با کلی حرف و حدیث همراه بود و نارضایتی‌هایی را در بین حامیان دولت ایجاد کرد. حالا هم که شاهد انتصاب مدیران میانی و استانداران و معاونان هستیم و اوضاع بدتر از قبل شده است. همین چند روز قبل در نقد عملکرد کارگروه تعیین مدیران میانی که قائم‌پناه و عارف در آن نقش اصلی را ایفا می‌کنند، نوشته بودیم.
این، اما فقط نیمی از ماجرا است. نیمه دیگر و احتمالا مهم‌تر این است که به رغم تلاش‌های دولت برای وفاق و پست دادن به چهره‌های مورد نظر جناح بازنده در انتخابات؛ این طیف همچنان معترض هستند و دولت را به باد نقد می‌گیرند!
شاهدش همین مطلبی که امروز روزنامه جوان نوشته و درخواستش برای ورود دستگاه‌های نظارتی به انتصابات دولت.
این روزنامه اصولگرا با اشاره به اینکه امیر آریازند با حکم محمدجعفر قائم پناه، معاون اجرایی رئیس‌جمهور به سمت مدیرکل حوزه ریاست نهاد ریاست جمهوری شرحی از حواشی انتصاب او در شهرداری دوره حناچی و رد صلاحیت وی در سال ۹۸ ارائه کرده و نوشته: «آیا استعلام‌های امنیتی در باره او تغییر کرده و مثبت شده یا از اساس، نهاد‌های امنیتی در جریان این انتصاب مسئله‌دار در دولت نبوده‌اند.
حضور خود قائم‌پناه در دولت هم خالی از انتقادات نبوده و برخی رسانه‌ها به دلیل مواضع او در فتنه ۴۰۱ از حضور در سمت معاونت اجرایی رئیس جمهور انتقاد کرده بودند. البته علاوه بر آریا زند چند انتصاب دیگر نیز در حوزه معاونت اجرایی در دو ماه اخیر صورت گرفته که به نظر می‌رسد ضروری است دستگاه‌های نظارتی هرچه زودتر به این انتصابات ورود کنند.»

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما