تاریخ انتشار: ۰۹:۵۱ - ۰۲ آبان ۱۴۰۳

برف پاییزی مدارس این استان را تعطیل کرد

مدارس اردبیل به دلیل بارش برف مجازی شد.

برف پاییزی مدارس این استان را تعطیل کرد

رویداد۲۴|  بارش نخستین برف پاییزی شهر‌های مختلف استان اردبیل را سفیدپوش کرد و مدارس ابتدایی در شهر‌های اردبیل، سرعین، خلخال و مشگین‌شهر تعطیل شد.

ایرنا در خبری نوشت: بارش رحمت الهی که از روز گذشته در مناطق مختلف استان اردبیل آغاز شده است، از نیمه شب دیشب به صورت برف ادامه یافت و در حال حاضر بارش برف در مناطق مختلف استان ادامه دارد.

در همین زمینه روابط عمومی آموزش و پرورش استان اردبیل در اطلاعیه‌ای در خصوص نحوه استمرار فعالیت‌های آموزشی مدارس در روز چهارشنبه ۲ آبان ماه ۱۴۰۳ اعلام کرد: به دلیل برودت هوا و بارش برف در اردبیل و سرعین دوره پیش دبستانی و ابتدایی فعالیت‌های آموزشی در نوبت صبح به صورت غیرحضوری خواهد بود.

همچنین در شهرستان‌های خلخال و مشگین‌شهر فعالیت‌های آموزشی دوره‌های پیش دبستانی، ابتدایی و دوره اول متوسطه و تمام مدارس استثنایی در نوبت صبح به صورت غیرحضوری خواهد بود.

در همین زمینه آیدین هاشمی معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل استان اردبیل روز چهارشنبه در بازدید از عملیات برف روبی محور اردبیل آستارا و گردنه حیران اظهار کرد: بر اساس تصاویر دوربین‌های نظارت تصویری مرکز مدیریت راه‌های استان اردبیل و گزارش‌های اکیپ‌های راهداری در راه‌های استان درحال حاضر شاهد بارش برف در محور‌های اردبیل آستارا-خلخال اسالم-اردبیل گرمی-مشکین شهر اهر و اردبیل سرچم محدوده بودالالو هستیم.

وی با بیان اینکه در محور‌های شمالی استان اردبیل بارش باران پراکنده پدیده جوی غالب است، اضافه کرد: با تلاش راهداران کلیه محور‌های مواصلاتی استان باز و تردد در آن‌ها جریان دارد.

هاشمی به رانندگان توصیه کرد که هنگام تردد در جاده‌های کوهستانی استان حتما زنجیرچرخ و تجهیزات ایمنی به همراه داشته باشند و قبل از آغاز سفر با تماس با شماره ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های استان اردبیل از آخرین وضعیت راه‌ها مطلع شوند.

معاون راهداری استان اردبیل ادامه داد: بر اساس این گزارش در حال حاضر محور‌های مواصلاتی استان اردبیل فاقد انسداد غیر شریانی است.

بر اساس این گزارش و در پی هشدار‌های هواشناسی ستاد مدیریت بحران استان اردبیل روز دوشنبه در محل استانداری برگزار و هماهنگی‌های لازم برای ارائه خدمات بین دستگاه‌ها انجام شد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما