تاریخ انتشار: ۰۹:۳۸ - ۲۱ آبان ۱۴۰۲
تعداد نظرات: ۸ نظر

آیسان اسلامی بلاگر کیست؟

آیسان اسلامی یک بلاگر اینستاگرامی ساکن آمریکا است که اخیراً شهرت یافته است.

آیسان اسلامی بلاگر کیست؟

رویداد۲۴ آیسان اسلامی چلندر با جذب بیش از ۵ میلیون فالوور در اینستاگرام در این شبکه اجتماعی پرمخاطب معروف شده است. او از سلبریتی‌های مشهور با فالوور بالا است. او در استوری‌ها و پست‌هایی که در صفحه ایستاگرامی خود منتشر می‌کند از زندگی شخصی تا حرف‌های خنده دار و ورزش تصاویری می‌گذارد. البته از ماشین‌های میلیونی و خاصش هم تصاویری می‌گذارد. آیسان اسلامی متولد روستای چلندر نوشهر مازندران است، اما در اکنون در شهر هیوستون آمریکا زندگی می‌کند. محل زندگی او قبل از اینکه به آمریکا مهاجرت کند، شهرک غرب تهران بوده است و استفاده از الفاظ رکیک و گذاشتن استوری‌های طنز و خنده دار نیز از دیگر ویژگی‌های بلاگری آیسان اسلامی است.

علاقه آیسان اسلامی به ورزش

در لایف استایل آیسان اسلامی ورزش کردن یک پایه ثابت است. او به بدنسازی علاقه دارد و دوست دارد عضله بسازد. در نتیجه استوری‌های او از ورزش کردن در شبکه اجتماعی اینستاگرام خیلی محبوب است. قد او ۱۹۰ سانتی متر است و وزن ۹۳ کیلوگرم دارد. اندکی لهجه شمالی دارد.


بیشتر بخوانید:

شاکر بوری بلاگر آبادانی کیست؟

 بیوگرافی آناشید حسینی


شغل آیسان اسلامی

به گزارش رویداد۲۴ آیسان اسلامی راه‌های مختلفی را تا کنون برای کسب درآمد و پولدار شدن آزموده است. او پیش از بلاگری مشاغل مختلفی داشته است. او یک شرکت دارد که چلندر هوم “Chalandar Home” نام دارد و در آمریکا ثبت شده است. کار‌هایی از جمله خرید و فروش اتومبیل و بازسازی و ساخت و ساز ملک انجام می‌دهد. محل شرکت او در هیوستون آمریکا است و او در این شهر نیز زندگی می‌کند. جایی که از شهر‌های پرجمعیت تگزاس محسوب می‌شود. آرش درویش و برایان اعتماد از همکاران او در مدیریت شرکت چلندر هوم هستند.

پدر آیسان اسلامی کیست؟

پدر آیسان اسلامی قدیر نام دارد. محل تولد او شمال ایران است. آیسان اسلامی و پدرش با یکدیگر زندگی می‌کنند. پدر و مادرش چند سال پیش از یکدیگر جدا شده اند و او از پنج سالگی مادرش را ندید.

مرگ مادر آیسان اسلامی

چندی پیش بود که آیسان اسلامی در یک استوری اینستاگرام اعلام کرد که مادرش بر اثر سکته مغزی درگذشته و همین امر باعث شد تا وی چندی از فعالیت در شبکه‌های اجتماعی دور باشد و البته لازم به ذکر است که او مادرش را از زمانی که پنج ساله بوده ندیده بود و رابطه چندان صمیمی با مادرش نداشت. زمان مرگ مادر آیسان اسلامی تاریخ سی ام مرداد ماه امسال بود. او از مخاطبان خود در اینستاگرام خواسته بود تا به او تسلیت نگویند.

آیسان اسلامی بلاگر کیست؟

همکاری آیسان اسلامی با حسین تهی

آیسان اسلامی در قطعه جدید حسین تهی خواننده نییز همکاری کرده است. این درحالی است که سابقه فعالیت در این زمینه نداشته است.

خانواده آیسان اسلامی

آیسان اسلامی با مادرش رابطه چندان خوبی ندارد. از وقتی کودک بود پدر و مادرش از هم جدا شدند و او در کنار پدرش به نام قدیر زندگی کرد، مادرش را ندیده است.

خوانندگی آیسان اسلامی

آیسان اسلامی از چهره‌های معروف در بین بلاگر‌ها به تازگی شهرت بیشتری پیدا کرده و مخاطبان صفحات اجتماعی او زیاد شده است. او این روز‌ها به خوانندگی نیز مشغول است و تحت مدیریت رادیو جوان خوانندگی می‌کند. از تکه کلام‌های معروف ایشان ” پسر شاهه؟ ” و همینطور ” نوه رضا خان باشه؟ ” هست.

مهاجرت آیسان اسلامی

ایسان اسلامی قبل از مهاجرت به امریکا، یکبار به دوبی و ترکیه رفته و دوباره برگشته و سپس از ترکیه به امریکا مهاجرت کرده و همانجا نیز ماندگار شد.

آیسان اسلامی و لاتاری

آیسان اسلامی این روزها در شبکه‌های مجازی مورد توجه قرار گرفته است و اخیراً نیز گویا پایش به لاتری باز شده است و مباحثی در این زمینه نیز در صفحات مجازی خود آپلود کرده است. 

عکس های شخصی آیسان اسلامی

عکس های شخصی آیسان اسلامی

عکس های شخصی آیسان اسلامی

عکس های شخصی آیسان اسلامی

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۸
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
0
14
رپرتاژ آگهی بود؟
.
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
3
2
آیسان همه جا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
0
14
مرده که مگه آیسان اسم خانم نیست؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
2
16
خاک بر سر 5 میلیون نفری که اینو فالو کردند خودباخته ها انگار کیه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
0
6
حالت خوبه؟!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
0
4
چه م... همش اسم این یارو رو میاری بالا؟!
ناشناس
|
France
|
۱۴:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
1
5
آیسان اسم ترکی هست مازندران ترک زیاد داره حتی از گلستان و گیلان هم بیشترن جمعیت ترکهاش
مرتضی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
0
0
اینا از ..آورده ها هستن دیگه. مثل بنز شانس دارن.
نظرات شما
پیشخوان