تاریخ انتشار: ۱۲:۲۴ - ۲۶ مهر ۱۴۰۲

مستر تیستر بلاگر کیست؟

مستر تیستر در ابتدای کار خود تجارب خود را از رستوران گردی و غذا‌ها در فیسبوک منتشر کرد. کم کم به روزنامه آسیا دعوت شد و ستون خوش خوراک را از تجارب رستوران گردی خود منتشر کرد. او به عنوان آقای خوش خوراک و بعداً با نام انگلیسی مستر تیستر مشهور شد.

مستر تیستر بلاگر کیست؟

رویداد۲۴ حمید سپیدنام شخصی که به مستر تیستر معروف شده است، یکی از بلاگر‌های اینشتاگرام است که غذا تست می‌کند و پول می‌گیرد. او به رستوران‌ها رفته و نقد خود بر غذا‌های رستوران‌ها را در شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌کند. در واقع یکی از فعالیت‌های او معرفی و تبلیغ رستوران‌های خوب است. وقتی پدرش در حال گرفتن دکترای الکترونیک در انگلستان بود، سپیدنام در شهر منچستر انگلستان متولد شد و بعد‌ها نیز با اینکه به ایران بازگشت، اما مجدداً برای زندگی به انگلستان رفت.

او در ابتدای کار خود تجارب خود را از رستوران گردی و غذا‌ها در فیسبوک منتشر کرد. کم کم به روزنامه آسیا دعوت شد و ستون خوش خوراک را از تجارب رستوران گردی خود منتشر کرد. او به عنوان آقای خوش خوراک و بعداً با نام انگلیسی مستر تیستر مشهور شد.

مستر تیستر بلاگر کیست؟

بیوگرافی مستر تیستر

حمید سپیدنام متولد ۲۲ بهمن ۱۳۵۶ در انگلستان است. تحصیلات او در زمینه مهندسی کامپیوتر است و وقتی که در ایران بود، مدرک لیسانس خود را از دانشگاه آزاد اسلامی گرفت. همسر او پگاه سپیدنام نام دارد.


بیشتر بخوانید: آیسان اسلامی بلاگر کیست؟


 او در دوران دبیرستان علاقه چندانی به درس نداشت، اما ورزش پینگ پنگ و فوتسال را انجام می‌داد.

مستر تیستر بلاگر کیست؟

شغل مستر تیستر

اگرچه مستر تیستر با غذا خوردن و رستوران گردی شناخته می‌شود، اما او پیشتر در شغل طراحی سایت بوده است. او نخستین بار با توصیه پدرش با شرکتی به نام کاسپید که به ثبت رسانده بودند برای کارخانه ماشین لنت طراحی سایت انجام داد. او همچنین شریکی به نام فرهاد در شرکت کاسپید داشت. پس از دو سال از عمر شرکت او مجدداً به انگلستان رفت؛ و سال آخر در انگلستان همراه شد با موفقیت های زیاد و کار کردن در بانک بارکلیز و کردیت پلاس همراه شد با تجارب عالی و شرکت در همایش همای مارکتینگ بزرگ دنیا و گرفتن مدرک ادوردز گوگل. او همچنین دو سال با شون آرمسترانگ که از بیزنس من‌های انگلیسی کار کرد و از او آموخت. در انگلستان او در شرکت های معروفی در حوزه تبلیغات اینترنتی انگلستان فعالیت می‌کرد.

به گزارش رویداد۲۴ او بعد از پنج سال سکونت در انگلستان مجدداً به ایران بازگشت و شرکت خود در زمینه طراحی سایت، تبلیغات و برندسازی را گسترش داد. با این حال در این سال‌ها در زمینه رستوران گردی به شهرت رسید و اکنون یکی از بلاگر‌های مشهور اینستاگرام به شمار می‌آید که جلوی دوربین غذا تست می‌کند و نظر می‌دهد.

بیمه کردن معده مستر تیستر

حمید سپیدنام معروف به “مستر تستر” آقای خوش خوراک فضای مجازی از سمت بیمه تعاون معده اش را بیمه کرد.

بیمه کردن معده حمید سپیدنام از سوی بیمه تعاون در حالی رخ داد که این شرکت زیر نظر وزارتخانه متولی امور محرومان و طبقات پایین جامعه است!

مستر تیستر بلاگر کیست؟

مستر تیستر بلاگر کیست؟

مستر تیستر بلاگر کیست؟

 

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان