تاریخ انتشار: ۱۶:۰۱ - ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳

تذکر اقراریان به صداوسیما برای دعوت از علیرضا زاکانی

اقراریان به قرارداد 2.7 میلیارد یورویی زاکانی با چین در صحن شورای شهر اعتراض کرد و در همین راستا به صداوسیما نیز تذکر داد که جزئیات این اعتراض را در فیلم زیر مشاهده می‌کنید.

اقراریان

رویداد۲۴ شرق نوشت: مهدی اقراریان رئیس کمیته حقوقی شورا با بیان اینکه ما با شهردار و شهرداری نظارت‌گریز مواجه هستیم، تأکید کرد: اگر ۱۰ سامانه دیگر نیز راه اندازی و رونمایی شود و شهرداری همچنان پاسخگو نباشد، این سامانه‌ها راهگشا نخواهد بود.

به گزارش شبکه شرق، وی ادامه داد: تذکر شماره ۷۱ بنده به سه ماه پیش برمی گردد و بنده به شهردار تهران اعلام کردم که مشکل شما در معاونتی است که به شورا ارتباط دارد و مدیرکل این بخش مدتی است که در شورا حضور ندارد و نمی‌دانیم استعفا داده یا خیر؟


بیشتر بخوانید: چمران: انتشار قرارداد ۲ میلیاردی زاکانی مشکل امنیتی دارد


اقراریان تصریح کرد: ما مجوز قرارداد بیش از دو میلیارد یورویی را برای واردات تجهیزات سخت افزاری و نرم افزاری و ارائه گزارش آن به شهردار داده ایم. ممکن است قرارداد در اختیار شما و عضو دیگر باشد، اما در اختیار بنده نیست با اینکه سه ماه است تذکر داده ام.

وی ضمن تذکر به صدا و سیما برای دعوت از شهردار تهران به برنامه تلویزیونی، یادآور شد: باید منتقدین نیز به صدا و سیما دعوت شوند و بتوانند صحبت کنند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان