تاریخ انتشار: ۱۶:۴۹ - ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳

آرش کلهر کیست؟

آرش کلهر بازیگر سینما و تلویزیون است که در مجموعه نمایش خانگی جیران به ایفای نقش پرداخته است.

آرش کلهر کیست؟

رویداد۲۴ آرش کلهر بازیگر سینما و تلویزیون است. او که بازی درمجموعه تلویزیونی جیران در نمایش خانگی را بر عهده داشت. این روز‌ها مورد توجه افکار عمومی قرار گرفته است.

آرش کلهر کیست؟

آرش کلهر بازیگر سینما و تلویزیون است. او تاکنون بار‌ها در فیلم‌های سینمایی و سریال‌های مختلفی به ایفای نقش پرداخته است. در بین برخی از سریال‌ها و فیلم‌هایی که آرش کلهر بازی کرده است، برخی بسیار پرمخاطب و مشهور بودند که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد. آرش کلهر نخستین بار در سال ۱۳۸۷ بود که فیلم همه بچه‌های من به بازی پرداخت.

او همچنین در فیمشاید برای شما هم اتفاق بیفتد بازی کرد که در سال ۱۳۸۸ به نمایش درآمد. این سریال که هر قسمت به موضوع مجزایی پرداخته بود، برگرفته از داستان‌های واقعی بود. این فیلم به تهیه کنندگی اکبر تحویلیان و کارگردانی کارگردانان مختلف فیلم‌برداری شد. آرش کلهر در سال ۱۳۹۳ در فیلم تعبیر وارونه یک رویا و در سال ۱۳۹۴ در فیلم آسمان من بازی کرد.

برف بی صدا می‌بارد نیز فیلم دیگری بود که آرش کلهردر سال ۹۹ بازی کرد. فیلم برف بی صدا می‌بارد یک مجموعه تلویزیونی ایرانی در ژانر درام اجتماعی است که به کارگردانی پوریا آذربایجانی و تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی بر اساس آخرین نوشته مسعود بهبهانی‌نیا ساخته شده‌است.

در بین فیلم‌هایی که آرش کلهر بازی کرده است سریال جیران از همه مشهورتر است. سریال جیران به کارگردانی حسن فتحی در سال ۱۴۰۰ ساخته شد. در این سریال تاریخی زندگی ناصرالدین شاه قاجار و مهم‌ترین وقایع تاریخی آن دوران به تصویر کشیده شده است.

فیلم دراکولا و مشاور نیز دیگر فیلم‌های آرش کلهر است که وی آن‌ها بازی کرده است. فیلم مشاور در سال ۱۴۰۲ ساخته شده است.

تشابه اسمی با گزارش بی‌بی‌سی درباره پرونده نیکا شاکرمی 

اخیراً بی‌بی‌سی جهانی درباره پرونده نیکا شاکرمی گزارشی منتشر کرده است که نام آرش کلهر در آن دیده می‌شود. با اینحال به نظر می‌رسد که این تنها یک تشابه اسمی است و این گزارش به این بازیگر اشاره ندارد.

آرش کلهر کیست؟

برچسب ها: اخبار هنرمندان
نظرات شما
پیشخوان