صفحه نخست

سیاسی

جامعه و فرهنگ

اقتصادی

ورزشی

گوناگون

عکس

تاریخ

فیلم

صفحات داخلی

شنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ - 2024 July 27
کد خبر: ۳۷۷۶۸۲
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۶ - ۰۶ مرداد ۱۴۰۳
رویداد۲۴ گزارش می‌دهد؛

مشخصات نسخه نظامی تانک رضوانی ؛ هیولای آفرود ایرانی

در این مطلب به بررسی مشخصات و قابلیت‌های نسخه نظامی شاسی بلند «رضوانی تانک» خواهیم پرداخت.

رویداد ۲۴ حسین فلاحی: برای مقابله با گلوله‌ها و بمب‌ها رضوانی موتورز مستقر در کالیفرنیا خودروی جدیدی از نسخه نظامی تانک خود را معرفی کرده است. به گفته این شرکت نسخه نظامی جدید رضوانی تانک، بسیاری از ویژگی‌ها و ویژگی‌های مشابهی را که در یک خودروی نظامی پیدا می‌کنید دارا است.  

تانک رضوانی شبیه بت‌موبیل از سه‌گانه «بتمن» کریستوفر نولان است. این خودرو دارای لاستیک‌های ۳۷ اینچی برای تمام زمین‌های بزرگ، کمک فنر‌های آفرود و یک نوار نور LED روی سقف است.

ویژگی دید در شب

دید در شب حرارتی ساخت شرکت FLIR بر روی صفحه نمایش کنسول مرکزی نمایش داده می شود که می‌تواند دید در شب استاندارد را ارائه دهد. یک کیت ویژه نظامی در داخل فضای داخلی لوکس با ماسک‌های گاز، یک کیت هیپوترمی و یک کیت کمک‌های اولیه برای کمک به هر موقعیتی اضطراری  که ممکن است ایجاد شود وجود دارد. مانند هر وسیله نقلیه پلیسی، چراغ‌های بارق، آژیر و یک سیستم اینترکام کامل با بلندگو‌های خارجی و میکروفون تعبیه شده است تا سرنشینان بتوانند در امنیت کامل با دنیای بیرون ارتباط برقرار کنند.

چند ویژگی "Go-G Gadget" برای بهبود محافظت در نظر گرفته شده است، مانند یک صفحه تشخیص دود که با لمس یک دکمه فعال می‌شود. پیچ‌های مغناطیسی درب‌های خودرو را بسته نگه می‌دارند و دستگیره‌های برقی درب، مانع ورود مهمانان ناخوانده می‌شود. همچنین در شب چراغ‌های کورکننده قدرتمند جلو و عقب چشم‌های مهمانان ناخواسته را از شما دور می‌کند و به مقابله با تعقیب‌کنندگان کمک می‌کند.

چراغ‌های بارق، آژیر و سیستم کامل اینترکام با بلندگو‌های خارجی و میکروفون به راننده اجازه می‌دهد بدون نیاز به باز کردن در یا پنجره با تهدیدات خارجی ارتباط برقرار کند.

محافظت از خود نسخه نظامی تانک رضوانی

نسخه نظامی تانک دارای مواردی مانند حفاظت در برابر انفجار زیرین، حفاظت از پالس الکترومغناطیسی، دستگیره های برقی، سیستم تشخیص دود و سیستم مخابره داخلی است. زره بالستیک سطح ۷ برای محافظت از سرنشینان استفاده می‌شود و می‌تواند مهمات با کالیبر بالا و انفجار بمب را از پایین متوقف کند.

 دور رادیاتور، باتری و مخزن سوخت با کِولار (الیاف ساخته شده از پارا آرامید قوی و سبک) پوشانده شده است تا آن‌ها را ایمن نگه دارد. نسخه نظامی رضوانی تانک دارای ویژگی‌هایی مانند زره شیشه‌ای با درجه بندی B۷ (سلاح‌های کالیبر بالا) است. نسخه کاملا جدید نظامی رضوانی نه تنها می‌تواند در برابر گلوله مقاومت کند، بلکه دارای یک سیستم دود نیز است.

موتور نسخه نظامی رضوانی تانک

سه گزینه موتور برای خودروی رضوانی تانک استاندارد ارائه می‌شود: یک موتور V۶، ۳.۶ لیتری با قدرت ۲۸۵ اسب بخار، یک موتور ۳.۰ لیتری دیزلی با قدرت ۲۸۵ اسب بخاری یا یک موتور V۸، ۶.۴ لیتری با ۵۰۰ اسب بخار قدرت.

نسخه نظامی رضوانی تانک با موتور ۶.۲ لیتری HEMI V۸ با قدرت ۵۰۰ اسب بخار از FCA به عنوان موتور استاندارد موتور شده است. اگر مشتری مایل به پرداخت ۶۵۰۰۰ دلار اضافی باشد، شرکت رضوانی، موتور هلکت ۷۰۷ اسب بخاری را نصب خواهد کرد.

قیمت نسخه نظامی رضوانی تانک

قیمت تانک ۱۵۵۰۰۰ دلار و قیمت پایه نسخه نظامی رضوانی تانک ۲۹۵۰۰۰ دلار است، در حالی که یک مدل کاملاً بارگذاری شده می‌تواند تا ۴۰۰۰۰۰ دلار افزایش یابد. گزینه‌ها شامل پکیج تعلیق آفرود اکستریم با قیمت ۱۲۵۰۰ دلار، چرم داخلی با قیمت ۳۵۰۰ دلار و سیستم صوتی آلتیمیت تنها با قیمت ۸۲۰۰ دلار است. ساخت تانک رضوانی بسته به گزینه‌ها حدود ۱۲ هفته طول می‌کشد و پس از ارسال مبلغ ۱۰۰۰۰ دلار به شرکت، تولید آن آغاز می‌شود.

نظرات شما