قائم مقام مدیرعامل گروه خودروسازی سايپا در حوزه خدمات پس از فروش:
کسب بالاترین انطباق با الزمات قانون حمايت از حقوق مصرف كنندگان خودرو توسط سایپایدک
قائم مقام مدیرعامل گروه سایپا گفت: بر اساس گزارش شركت بازرسي كيفيت و استاندارد ايران در ارزيابي عملكرد شركت هاي خدمات پس از فروش خودرو در سال 1396، شركت سايپا يدك از حيث انطباق با الزامات آئين نامه اجرايي قانون حمايت از حقوق مصرف كنندگان خودرو ، بالاترين انطباق را در خصوص نظام مديريتي حوزه خدمات پس از فروش خودرو كسب نمود.

مدیرعامل سایپایدک ادامه داد: سازمان خدمات پس از فروش سایپا در سال 96 و ماه هاي ابتدايي سال 97 با اجراي برنامه هاي متنوعي در راستاي افزايش رضايت مندي مشتريان از خدمات پس از فروش و كاهش مدت زمان پاسخگويي به درخواست هاي مشتريان توانسته است گام هاي مهمي در راستاي ارتقاي رضايت مندي مشتريان بردارد و به اهداف پيش بيني شده دست يابد.
بر اساس گزارش منتشرشده از ارزيابي وضعيت خدمات پس ازفروش خودرو هاي سواري عرضه شده در سال1396،در گروه شركت هاي داراي بيش از10نمايندگي مجاز، شركت سايپا يدك به همراه 6 شركت ديگر با كسب دو ستاره حائز بالاترين رتبه در خدمات پس از فروش خودرو دركشور شده است و هيچ شركتي موفق به كسب رتبه اول در اين حوزه نشده است.
خبر های مرتبط