تاریخ انتشار: ۱۷:۴۰ - ۰۸ شهريور ۱۳۹۹
تعداد نظرات: ۳۲ نظر

سخنان جنجالی آقامیری درباره حر + فیلم

سید حسن آقامیری خوانساری (زادهٔ ۱۷ اسفند ۱۳۵۸، تهران) روحانی ایرانی است که بیشتر به دلیل سخنرانی‌های متفاوت با محوریت توحید و یکتاپرستی در ایران شناخته می‌شود.
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳۲
ناشناس
|
Spain
|
۱۸:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۸
5
16
درست میگه. من دقت کردم درست از زمانی که ناصرملک مطیعی دق کرد و فوت کرد مشکلات کشور پیچیده و پیچیده تر شده تا کنون. راه حل: پوش از آنها که رفتند و ازاد کردن امثال اکبر گلپایگانی ها.
مدام از امام علی ع می گویند: در عفو لذتی است که در انتقام نیست. پس کو؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
چقدر راه حل مشکلات کشور راحته !
محمد
| Singapore |
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
چی رو درست میگه
اینایی که این اقا میگه مگه توبه کردن
هنوز هم دنبال کثافت بازیشونن
بابا حر علیه الرحمه توبه کرده بود واقعا پشیمون بود
اگه واقعا پشیمون بودن حق با این اقاست
اینایی که ما میشناسیم و پای صحبتاشون میشینیم دنبال یه سینما فارسی دیگه هستن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۸
12
12
مغالطه داره می کنه. حر حقیقتا توبه کرده بود و به این نتیجه رسیده بود که کاری که کرده بود غلط بود. ولی این کسانی که این آقا حمایت می کنه قبول ندارند که اشتباه کردند بلکه به نظام می گویند که کارهای ما همه درستند و این شمائید که باید در درست و غلط پنداشتن خود تجدید نظر کنید و ما را با همین اعمال مان به رسمیت بشناسی. این کجا و کار حضرت حر کجا؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۹
خب هرکسی در حد خودش من نمی گم مخالفان نظام عین جناب حر هستند قطعا نیستند ولی هیچ کسی هم در جای سید الشهدا نیست اصلا مقایسه درستی نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
تو از کجا میدونی که توبه نکرده بود؟ تو بر چه اساس از طرف دیگران صحبت میکنی؟ امام علی ع برای اتحاد جامعه مسلمانان از حق خلافت و امامتش گذشت ایا شماها هم اینطور هستین؟ یا حتی جلوی انتشار این نظرم میگیرین؟
سام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۸
6
19
احسنت خداخیرت بده با امثال این مرددین واقعی خودمومیشناسم نه آخوندهای تلویزیون...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۷
مواظب آخرتت باش،هرکس با آن چیز و یاکسی که دوست دارددمحشور میشود.این آقا استااااد مغالطه اس
حعفر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۸
0
7
حق التددیس ۹۹ چی شد فروردین ..اوردیبهشت...خرداد۹۹
ناشناس
|
United States of America
|
۰۰:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۹
6
13
احسنت سید جان، خدا پدر ومادرت رو بیامرزه، دقیقا زدی وسط خال دمت گرم، عزت زیاد سید
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۹
11
13
توبه وقتی ارزش دارد و قابل پذیرش است که شخص توان انجام گناه را داشته باشد ولی انجامش ندهد. توبه دزدی که در زندان است و یا فاحشه ای که دیگر جذابیت ندارد چه معنی دارد؟
پاسخ ها
سید
| Netherlands |
۰۱:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۹
توبه توبه است و زمان و مکان ندارد. خدا باید بپذیرد نه من و شمای بنده خدا
حمید
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۹
مگه تو خدایی که میگی توبه فلان شرط و بمان شرط رو داره؟ تا گناه صورت نگیره که توبه نمیخواد مرد مومن خدا میگه تا آخرین لحظه از رحمت من نا امید نشو تو کی هستی که بگی خدا میبخشه یا نمیبخشه صدبار اگر توبه شکستی باز آی وقتی توان انجام کاری رو داری و نکنی دیگه توبه نمیخواد گناه نکرده
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۹
تو کفش خدا پا گذاشتن از صفات بارز امثال شما هاست ...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۹
زرنزن
گذر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۹
4
7
در اسلام خیلی مواضع انسانی پسندیده داریم که متاسفانه امروز در سیره مسیولین و دستگاه فرهنگی ما بفراموشی سپرده شده است بسیار کسانی را مارک همکاری در نظام سابق بر آنها بود یا راندیم یا خانه نشین ساختیم یا دق مرگ .. فردین ، ملک مطیعی ، بهمن مفید با ارزوی روی صحنه رفتن که تمام عشق زندگی شان بود با حسرت عمر را به پایان رساندند در حالیکه اگر اینها مشمول عفو می شدند که تصمیم درستی هم بود میتوانستند هر کدام منشا آثار زیبا و تاثیر گذاری باشند که هم در ترویج فرهنگ تاثیر داشت و هم به صنعت سینما رونق بیشتری می بخشید ولی آنها مشمول غضب و رد شدند و بعد ما کسانی تربیت شده ای در هین دوره پس از انقالب و این دستگاه می بینیم که از هزاران شمر و یزید نامسلمان تر و سفاکترند .
سید
|
Netherlands
|
۰۱:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۹
4
12
کلام این سید بزرگوار بسیار زیباست اما یک مشکلی دارد و آن هم این است که نیمه کاره است. درواقع ایشان یک بعد را می گوید اما مابقی را بیان نمی کند. گیر اصلی امثال بنده با ایشان همین است. مثلا اینکه از بخشش امام علیه السلام نسبت به حر می گوید و نظام را نقد می کند اما از حر نمی گوید. اینکه حر توبه کرد ولی بعد از توبه جبران هم کرد. جان خود را به عنوان اولین نفر فدا کرد. بهای کار خود را داد. این نکته مهمی است که روی آن متمرکز نمی شود و سید این بخش را حداقل در این کلیپ بیان نمیکند و با بیان قسمت اول عقاید خود را مطرح و نظام را هنرمندانه یکطرفه نقد میکند. این منصفانه نیست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۹
5
6
توبه توبه است یا فاحشه باشد یا نباشد به من و شما مربوط نیست به خدای فاحشه و غیر فاحشه مربوط است ..شاید همان فاحشه ارزشش پیش خداوند بهتر از من و شما باشد. وخداوند برای بنده خویش حدو حدود و میزان و مقداری برای بنده گنهکار ش قرار نداد، هزاران بار اگر توبه شکستی باز ای...پس خواهشا اول مطالعه کنید بعدا نظر دهید، عزیران دانشمند ، احسن جناب اقای اقامیری....
پاسخ ها
فرید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۹
سلام. قطعا توبه بازگشت از گناه است و سعی در جبران خطا یا آثار ان. مطابق ایات و روایات جز این نیست. اما نکته قابل توجه اینکه توبه اگر نقض شود واکنش خدا هم دگرگون میشود. ان عدتم عدنا . برخورد با توبه نباید با تمسخر همراه باشه. تجری به خطا ایجاد کنه. این بحث منطقی است ربطی به اسلامی بودنش ندارم. ضمن اینکه در نهج البلاغه هم تصریح شده شش شرط انرا که جبران یکی از اونهاست. حر جبران کرد ولی مدعیان منتقد ایا اطمینان از بازگشت قطعی کسانی که مورد دفاع اونها هستند دارند؟ ایا با امدن به اردوگاه حسینی علیه منویات اردوگاه یزیدی و دشمن موضعگیری دارند یا نه. اهل تساهل اند؟
سید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۹
0
2
سید
رحیم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۹
4
8
حق پدر و مادرت و بیامرزد سید
درود بر شرقت مرد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۹
5
5
مرسی خیلی خوب گفتی ایشالا نور ب قبرت بباره کاش خیلیا این ویدئو رو ببین درس بگیرن
پژمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۹
4
9
میدانم منتشر نمی کنید اما از اول انقلاب چه بسیار ابروهایی که بر باد رفت، چه اموالی بی دلیل غارت شد ، چه خونهایی بی گناه ریخته شد، چه جوانانی که سرنوشت خود و خانواده هایشان با گزینش های طالبانی و حراستها تباه شد ، چه مادران و پدرانی که دق کردند و ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۹
2
4
عزیزان من اقایون نظام ومملکت وانقلاب را بنام خودشان مصادره کرده اند فقط میگن ما خوبیم هرکه خلاف ما بگه دستش تودست آمریکا و،،،قدرت وثروت مملکت را هم بین خودشان تقسیم کرده اند میبینیم دیگه: رییس فلان اداره داماد یا نوه فلانیه آقا پدرخانم فلانیه در مورد ووووواینهمه قدرت واجازه امضا دست کیه؟ کی اجازه میده چند ده نفر اقایون بدون ضامن میلیارد ها تومان وام بگیره و پس نده اصلا این اداره اطلاعات کجاست که خوب طرف ورمیداره میره فرار میکنه بعد صداش درمیاد!! تاحالا کجا بودی؟حالیکه بنده خدا دوتا تارموماشین بیرون بیوفته به صاحب پلاک ماشین پیام میدن ماشین شما سه ماه باید بره پارکینگ
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۹
1
2
مشکل از جایی شروع شد که ما به جای خدا و معصومین تصمیم گرفتیم
ناشناس
|
Germany
|
۱۸:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۹
7
3
من اصلا این کلیپ رو نگاه نکردم.فقط یک توصیه به این اقا دارم دست از عوام گرایی برداره.ایشون دنبال بدست اوردن قدرت و جلب توجه ملت هست.در غیر اینصورت اگه میخواد در جای مثمر ثمر واقع بشه بهتره با هم لباسی های سابق خودش که الان در مسند امور هستند وارد بحث وگفتگو بشه و انها رو با استدلالهاش قانع کنه وتا شاهد فضای باز در کشور رو شاهد باشیم.نه بیاد به احلام خواننده بگه تا روسری نپوشی نمیتونیم با هم صحبت کنیم. تا بشه اثر حرفهاش در جامعه ملموستر بشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۰
4
2
این بدبخت عقده دیده شدن داره، بدبخت تر از ایشون اون افراد ساده دلی اند که با ریسمون این بی دین خودشونو میندازن تو تاریکی و ظلمات
Nader
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۱
1
1
ایشان خدا را بدون غضب فرض کردند در این صورت توبه ،جهنم،مجازات ،عدالت، و ..... معنا نخواهند داشت
Ali
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
2
2
این آقا با تاکید و شدت میگه ابن زیاد حر رو انتخاب کرد.پس حر شقی ترین فرد بوده چون ابن زیاد انتخابش کرده.ولی نمیدونه که ابن زیاد برای توجیه جنگ با امام حسین کسانی رو انتخاب کرد که بین مردم به دینداری و تدین معروف بودن.حتی عمر بن سعد در نظر مردم آدم متدین و موجهی بود اما حقیقت وجودش رو در کربلا نشون داد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
1
3
خواهشا و خواهشابیاید مردانگی کنید برای توجیه عقیده و رفتار دلخواهمون از مقدسات مایه نگذاریم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۷
0
1
راستگویی،شهامت و شجاعت ومردمی بودن و اشراف به اوضاع بد مملکت و ذات خراب مسوولین مملکتمون از بارزترین خصوصیات این آخوند عزیز هست.هر چی باشه مثل بقیه آخوندها و مراجع منافق و خوشگذران بخاطر پول و مقام،فقط از وضعیت کشور و مردم تعریف دروغ نمیکنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۸
1
1
حر توبه کرد و اظهار توبه کرد و این ربطی به این مواردی که این آقا میگه نداره
نظرات شما