تاریخ انتشار: ۱۳:۳۵ - ۲۴ آذر ۱۴۰۲

بهترین کرم‌پودر

اگر اهل آرایش‌کردن باشید حتما می‌دانید که کرم‌پودر در آرایش تا چه اندازه اهمیت دارد.

بهترین کرم‌پودر

رویداد۲۴ نازآفرین جمشیدی: اگر اهل آرایش‌کردن هستید حتما می‌دانید داشتن پوست خوب در زیباترشدن تا چه اندازه اهمیت دارد و برای این‌که پوست بهتر و صاف‌تری داشته باشید نیاز به یک کرم‌پودر خوب دارید.

به گزارش رویداد۲۴ داشتن یک کرم‌پودر خوب و مناسب با پوشش دهی بالا دقیقا به پوست شما مربوط است. نخستین کاری که باید انجام دهید این است پوستتان را بشناسید تا بتوانید کرم‌پودر مناسب پوستتان را پیدا کنید.

برخی گمان می‌کنند همین که یک کرم‌پودر گران از برندی مشهور تهیه کنند کافیست، اما به‌راستی این باور کاملا اشتباه است. درست است که برند‌های مشهور در زمینه‌ی لوازم آرایش کیفیت بالایی دارند، اما به همان نسبت هم برای مشتری ارزش قائلند و تلاش می‌کنند محصولات برای انواع پوست داشته باشند.

پس از آن‌که متوجه شدید چگونه پوستی دارید اکنون باید کرم‌پودر سازگار با پوستتان را پیدا کنید و این کار شاید زمان ببرد و نیاز باشد و ناچار باشید حتا برای پوست خود چند کرم‌پودر از برند‌های گوناگون را آزمایش کنید تا به کرم‌پودر مورد نظر و دل‌خواه خود دست پیدا کنید.

کرم پودر چیست؟

کرم پودر یکی از فاکتور‌های مهم در آرایش است که به کمک آن می‌توانیم پوستی صاف و یکدست داشته باشیم.

کرم پودر‌ها سبب می‌شوند پوستی صاف و مخملی داشته باشید و همان‌گونه‌که می‌دانید داشتن پوستی شفاف و زیبا از مهم‌ترین عوامل در زیبابودن است.


بیشتر بخوانید:  بهترین برند رنگ مو



در این مطلب می‌خواهیم شما را بهترین برند‌های کرم‌پودر در دنیا آشنا کنیم که با خیالی آسوده برای خرید آن‌ها اقدام کنید. با ما همراه باشید.

کرم پودر استی لادر

ساخت کشور انگلیس و یکی از محبوب‌ترین کرم پودر‌های خارجی در بازار است که جزو بهترین برند‌های آرایشی نیز محسوب میشود و فروشگاه عسل بانو آن را به صورت اصل ارائه مینماید. به دلیل پوشاندگی بالا، مقاوم بودن در برابر رطوبت و دوام بالا، مناسب برای مهمانی‌های طولانی است. برای افرادی که در محیط‌های شرجی و مرطوب زندگی می‌کنند نیز یکی از بهترین انتخاب‌ها است. این کرم حتی در آرایش عروس و گریم نیز کاربرد دارد. ضد حساسیت بوده و آبرسانی بالایی دارد، هم چنین باعث شادابی و مانع از پیری زودرس پوست می‌شود. تناژ‌های رنگی کرم پور استی لادر Estee Lauder بسیار متنوع است و با تیره‌ترین تا روشن‌ترین رنگ پوست سازگاری دارد. وجود SPF۱۰ در این محصول باعث شده که حداقل فاکتور‌های یک کرم ضد آفتاب را نیز داشته باشد.

بهترین کرم‌پودر

کرم پودر مک

برند بعدی MAC است که مورد استفاده خیلی از افراد قرار گرفته و کم‌تر کسی از آن ناراضی بوده است. این برند تولید کشور کاناداست و جزو مشهورترین و باکیفیت‌ترین مواد آرایشی در دنیاست.

کرم پودر مک با داشتن فرمول بر پایه آب به پوشش دهی بی نظیر از برند‌های مورد علاقه میکاپ آرتیست‌های حرفه ایی بوده است.

اگر پوست شما ناهماهنگ، حساس و دارای لکه‌های زیادی هستید بدون شک این محصول بهترین کرم پودر برای پوست چرب و جوش دار نیز می‌باشد و تنها گزینه شما خواهد بود چرا که متخصاصان پوست و چشم پزشک آن را تایید کرده و برای این دست افراد بسیار مناسب است.

کرم پودر نارس

نارس یکی از بهترین کرم پودر‌ها در برند آرایشی است. این برند دارای مصولات بسیار خوبی برای پوست‌های خشک است، پوشانندگی کرم پودر‌های آن بسیار مناسب است. همینطورر رطوبت‌رسانی فوق‌العاده‌ای دارد. خصوصا در فصل‌های سرد که پوست شما بسیار حساس‌تر و خشک می‌شود، نارس بسیار مناسب است.

کرم پودر اورلستینگ کلارنس

کرم پودر‌های کلارنس جزء بهترین کرم پودر‌های موجود در بازار هستند که مزیت‌های مختلفی را برای پوست به همراه دارند. یکی از با کیفیت‌ترین کرم پودر‌های کلارنس، کرم پودر اورلستینگ است که ترکیبات استفاده شده در آن مانند پودر بامبو و عصاره کوینلا باعث می‌شود. این محصول ماندگاری بالا و جلوه‌ای مات به پوست می‌دهد و به دلیل داشتن SPF۱۵ می‌توان به عنوان ضد آفتاب هم از آن اسفاده کرد.

کرم پودر اورلستینگ کلارنس از جمله بهترین محصولات برند کلارنس (بهترین مارک کرم پودر) است که در آن ترکیب ضد آلودگی انحصاری کلارنس مورد استفاده قرار گرفته است. این کرم پودر با پوشانندگی متوسط روبه بالا، منافذ باز و لکه‌ها را پوشانده و پوستی یکدست می‌دهد.

کرم پودر سوپر بالانس کلینیک

اگر به دنبال محصولات آرایشی مرغوب باشید، حتما تا به حال نام برند کلینیک را شنیده‌اید. بسیاری از افراد برای خرید کرم پودر، به دنبال بهترین محصولات این برند هستند. کرم پودر سوپر بالانس از جمله محصولات کلینیک است. این کرم پودر دارای پوشش متوسطی است که قابلیت تنظیم شدن برای انواع آرایش دارد و می‌توان از آن برای ایجاد جلوه طبیعی برای پوست‌های نرمال و چرب استفاده کرد. همچنین باید به این نکته اشاره کرد که این محصول بدون چربی، بدون عطر و بدون پاربن و فتالات است و در لیست ۱۰ کرم پودر برتر دنیا قرار می‌گیرد.

بهترین کرم‌پودر

کرم پودر شنل

شنل یکی از برند‌های معروف جهان در فرانسه است که در زمینه لوازم آرایشی هم محصولات بسیار باکیفیتی تولید می‌کند. کرم پودر شنل لبژ با جلوه طبیعی درخشان روی پوست باعث می‌شود که پوستی شاداب و باطراوت داشته باشید؛ و همچنین با کاور متوسطی که دارد که پوستی صاف بر جای می‌گذارد.

این کرم پودر همچنین با داشتن SPF ۲۵ در برابر اشعه‌های آفتاب از پوست شما در برابر آسیب‌های ناشی از آن محافظت می‌کند که می‌توان جزو ۱۰ بهترین کرم پودر دنیا و همچنین بهترین کرم پودر خارجی دانست.

کرم پودر الترا وییر لانکوم

کرم پودر لانکوم ساخت کشور فرانسه است. کرم پودر‌های لانکوم به خوبی جای جوش و تیرگی‌های پوستی را می‌پوشانند و قابلیت کاور بالایی دارند. بافت کرم پودر‌های لانکوم بسیار سبک است و احساس سنگینی به پوست نمی‌دهد. ماندگاری بالای کرم آرایشی لانکوم، باعث شده کرم پودر‌های این برند انتخاب مناسبی برای عروسی و جشن‌ها باشد. با توجه به ماندگاری ۱۸ ساعته و آب رسانی بالای کرم پودر‌های لانکوم، نیاز نیست در حین مراسم و جشن‌ها میکاپ‌تان را تمدید کنید.

بهترین کرم‌پودر

کرم‌پودر‌های میان‌رده

این کرم‌پودر‌هایی که در بالا به آن‌ها اشاره کردیم جزو کرم‌پودر‌های عالی و البته گران هستند که برای استفاده روزانه چندان مقرون‌به‌صرفه نیستند ضمن این‌که اصلا نیازی هم نیست که برای رفتن به سرکار و انجام کار‌های روزانه از چنین کرم‌پودر‌هایی استفاده کنید. در زیر به چند کرم‌پودر میان‌رده اما عالی و البته ارزان‌تر اشاره می‌کنیم که برای استفاده روزانه گزینه‌های مناسب‌تری‌اند.

کرم پودرهای دبورا

برند دبورا که بیش از ۵۰ سال از قدمت آن می‌گذرد، محصول کشور ایتالیا بوده است. این برند با نوآوری و خلاقیتی که در محصولات خود بکار برده است، دارای محبوبیت زیادی بوده و جای خود را در بازار آرایشی اروپا بدست آورده است.

کرم پودر‌های دبورا که معمولا در حجم ۱۵ میلی‌لیتری عرضه می‌شوند، دارای پوشانندگی فوق‌العاده، مات‌کننده و آبرسان هستند و برای پوست‌های ترکیبی و مختلط نیز مناسب می‌باشند.

کرم‌پودر درماکول

کرم‌پودر درماکول از جمله محصولاتی که در دنیا محبوبیت بسیار زیادی دارد. کرم‌پودر درماکول با هرنوع پوست سازگاری دارد و نکته‌ی مهم‌تر این‌که هیچ گونه حساسیتی برای پوست به‌وجود نمی‌آورد بنابراین می‌توانید از این برند با خیال آسوده استفاده کنید.

کرم‌پودر این‌لی

این‌لی یک برند آرایشی ایرانیست که محصولات بسیار باکیفیتی در زمینه لوازم آرایش تولید می‌کند و از آن‌جا که ایرانیست بسیار مقرون‌به‌صرفه است ضمن این‌که کیفیت خوبی هم دارد چراکه می‌دانید نباید به دلیل پول به پوست خود آسیب برسانید پس همیشه از محصولاتی برای پوستتان استفاده کنید که از کیفیت آن‌ها مطمئنید.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: سبک زندگی
نظرات شما
پیشخوان