تاریخ انتشار: ۱۳:۰۲ - ۱۱ دی ۱۴۰۲

تراورتن ابیانه سنگی روشن و جذاب برای نما

سنگ تراورتن ابیانه، یکی از یکدست‌ترین و سفیدترین سنگ‌های بازار سنگ، در بین تراورتن‌ها است. از این رو سنگ تراورتن ابیانه را جزو پرفروش‌ترین سنگ‌های ساختمانی می‌دانند. سورت‌های سفید سنگ تراورتن ابیانه در بازار سنگ با سنگ سفید سوپر عباس آباد مقایسه می‌شود ولی از نظر قیمت، سنگ تراورتن ابیانه خوش قیمت‌تر است.

رویداد۲۴ آیا در بین سنگ های تراورتن از رنگ‌های کرم و روشن خوشتان می‌آید؟

آیا سنگ تراورتن کرم زیباست و جذابیت دارد ؟

آیا از سنگ تراورتن ابیانه اطلاعاتی دارید؟

آیا می‌دانید معدن این سنگ کجاست؟

آیا واقعاً برای نما جذاب است؟

این سنگ چه رنگ‌هایی دارد؟

برای دانستن جواب این سوالات بهتر است تا با ما همراه باشید و اطلاعات خود را افزایش دهید تا این سنگ فوق‌العاده را بشناسید و هنگام خرید سنگ بهتر عمل کنید.

آنچه باید درباره سنگ تراورتن ابیانه بدانیم :

تراورتن ابیانه سنگی روشن و جذاب برای نما

سنگ تراورتن ابیانه، یکی از یکدست‌ترین و سفیدترین سنگ‌های بازار سنگ، در بین تراورتن‌ها است. از این رو سنگ تراورتن ابیانه را جزو پرفروش‌ترین سنگ‌های ساختمانی می‌دانند. سورت‌های سفید سنگ تراورتن ابیانه در بازار سنگ با سنگ سفید سوپر عباس آباد مقایسه می‌شود ولی از نظر قیمت، سنگ تراورتن ابیانه خوش قیمت‌تر است.

معدن سنگ تراورتن ابیانه در روستای تاریخی و معروفی به نام ابیانه قرار دارد. این روستا توریستی است و در استان زیبا و تاریخی اصفهان و در نزدیکی نطنز و یکی از روستاهای شهر معروف کاشان است. این سنگ رنگ‌های روشن و یکدستی دارد که رگه‌های نسبتا کمی هم در آن دیده می‌شود.

باید بدانید که هرچه سنگ تراورتن یکدست‌تر و رگه‌های کمتری داشته باشد و همچنین نوع برش آن بی‌موج باشد؛ ارزش بالاتری دارد و قیمت آن بالاتر است. همچنین باعث زیباتر شدن و ارزشمند شدن ساختمان شما می‌شود.

سنگ تراورتن ابیانه شبیه به سنگ تراورتن ابروبادی حاجی‌آباد است و همچنین از لحاظ کیفیت و قیمت با سنگ تراورتن عباس‌آباد مقایسه می‌گردد و همچنین از نظر رنگ با تراورتن آتشکوه نیز مقایسه می‌شود.

سنگ تراورتن ابیانه کیفیت خوبی دارد و قیمت مناسبی نیز دارد. با سورت سوپر این سنگ می‌توانید به ساختمان‌های لوکس و لاکچری خود شکوه و صلابت خاصی ببخشید و ارزش ملکی ساختمان خود را افزایش دهید.

ویژگی‌ها و ساختار سنگ تراورتن ابیانه:

تراورتن ابیانه سنگی روشن و جذاب برای نما

سنگ تراورتن ابیانه مانند بسیاری از سنگ‌های تراورتن دارای تخلخل است ولی درصد این تخلخل در سنگ‌های تراوتن متفاوت است. سنگ تراورتن ابیانه دارای تخلخل بیشتری نسبت به سنگ های تراورتن هم‌خانواده‌ی خود است. همچنین سنگ تراورتن ابیانه دارای چگالی کمتر و درصد جرم حجمی پائین‌تری نسبت به بقیه تراورتن‌ها می‌باشد.

سنگ تراورتن ابیانه دارای رنگ‌های سفید، کرم روشن و استخوانی است. سنگ‌ها به طور کلی پس از فرآیند فرآوری و برش‌دهی با توجه به اندازه، رنگ، ابعاد، ضخامت و کیفیت سورت‌بندی می‌شوند. سنگ تراورتن ابیانه نیز دارای سورت‌های سوپر، ممتاز و درجه یک است و به دو صورت موج‌دار و بی‌موج برش داده می‌شود. اکثرا سنگ‌های تراورتن ابیانه به‌صورت بی‌موج برش داده می‌شوند. سنگ تراورتن ابیانه دارای انواع مختلفی است که شامل تراورتن ابیانه کرم روشن، تراورتن ابیانه دانه برنجی، تراورتن ابیانه ابروبادی، تراورتن ابیانه بی‌موج و تراورتن ابیانه موج‌دار ( کمتر دیده شده است) می‌باشد.

سنگ تراورتن ابیانه تراکم کمتری نسبت به سنگ‌های تراورتن هم‌خانواده خود دارد و در نتیجه روی مقاومت این سنگ تاثیر گذاشته است و مقاومت آن را نسبت به سنگ‌های تراورتن دیگر نیز کمتر کرده است. اما این موضوع باعث نشده است که در قسمت‌های مختلف ساختمان به کار برده نشود بلکه از این سنگ در قسمت‌های مختلف ساختمان یا خانه استفاده می‌گردد.

تخلخل زیاد تراورتن ابیانه باعث شده است قیمت مناسب‌تری نسبت به سنگ‌های هم‌رده‌ی خود داشته باشد. البته توجه داشته باشید هرچه سنگ تراورتن ابیانه بی‌موج‌تر و سفیدتر باشد؛ گران‌تر خواهد بود.

تخلخل بیشتر این سنگ وزن آن را نیز کاهش داده است. از اینرو است که تراورتن ابیانه یک سنگ بسیار مناسب برای نمای اصلی ساختمان شما می‌باشد.

درست است که سنگ تراورتن ابیانه مقاومت کمتری نسب به سه سنگ تراورتن حاجی‌آباد، عباس‌آباد و آتشکوه دارد ولی در برابر شرایط مختلف جوی مقاومت خوبی از خود نشان داده است. از این رو می‌توان با خیال راحت در ساختمان‌ها و بخش‌های مختلف آن از تراورتن ابیانه استفاده نمود.

یکی از ویژگی‌های بسیار خوب تراورتن ابیانه که در دیگر سنگ‌های تراورتن کمتر دیده شده است؛ این است که تراورتن ابیانه در برابر نور خورشید روشن‌تر می‌شود و جلای خوبی به خود می‌گیرد و جذابیت خاصی به نمای ساختمان شما می‌بخشد.

تراورتن ابیانه سنگی روشن و جذاب برای نما

کاربرد سنگ تراورتن ابیانه:

سنگ تراورتن به طور کلی می‌تواند یک سنگ ساختمانی بسیار مناسب برای نمای بیرونی ساختمان‌ها باشد.

سنگ تراورتن ابیانه نیز مانند سنگ‌های تراورتن دیگر نیز بیشترین کاربرد را در نمای بیرونی ساختمان‌ها دارد. از این رو می‌توانید با استفاده از تراورتن ابیانه در نمای ساختمان خود به آن ارزش ملکی و همچنین جلا و شکوه ببخشید. بیشترین کاربرد تراورتن ابیانه در سبک‌های معماری، سبک معماری کلاسیک است.

سنگ تراورتن ابیانه در مجموعه کارخانجات صنایع سنگ میرزایی قابل دسترس است. برای تصمیم‌گیری درست و انتخاب مناسب سنگ موردنظرتان در دنیای متنوع سنگ‌های ساختمانی، با شماره تماس 09130000622 تماس بگیرید تا بتوانید با مشاوران تخصصی مجموعه صنایع سنگ میرزایی در ارتباط باشید و راحت‌تر و با معلومات بیشتر خرید سنگ را انجام دهید.

 علاوه بر آن روزانه به صورت حضوری می‌توانیم در خدمت شما عزیزان باشیم و سنگ‌ها و تنوع طرح و رنگ‌شان را ا نزدیک مشاهده نمایید.

آدرس مجموعه صنایع سنگ میرزایی در شهر زیبای اصفهان و شهرک صنعتی محمودآباد که قطب صنعت سنگ ایران است قرار گرفته است و همچنین چندین معدن از جمله معادن اصفهان و یزد را در انحصار خود دارد و تنوع سنگ‌های تراورتن، مرمریت، مرمر و گرانیت را می‌توانید در این مجموعه ببینید و قیمت‌ها را مقایسه کنید.

به دلیل انحصاری بودن بسیاری از معادن تحت نظر مجموعه سنگ میرزایی مانند تراوران دهشیر، تراورتن ایساتیس و تراورتن طرق، قیمت‌ها به صورت رقابتی و مناسب به شما عزیزان عرضه می‌شود. کافیست فقط یکبار قدم رنجه کرده و به کارخانه‌های صنایع سنگ میرزایی سر بزنید و تنوع سنگ‌ها را مشاهده نمایید.

عوامل مهم و تاثیر گذار در قیمت سنگ تراورتن ابیانه

عوامل موثری که بر قیمت‌گذاری این سنگ تاثیرگذار است شامل رنگ سنگ، میزان ساب‌پذیری، میزان یکدستی و ابعاد این سنگ است. از این رو اگر تراورتن ابیانه دارای رنگ روشن‌تری باشد، گران‌تر است. تراورتن ابیانه هرچقدر صاف‌تر، یکدست‌تر و صیقلی و براق‌تر باشد، قیمت بالاتری می‌گیرد. رگه‌های کمتر تراورتن ابیانه به معنای قیمت بالاتر این سنگ است. همچنین طول و بلندی این سنگ برای استفاده در نما مهم است و بر روی قیمت آن تاثیر می‌گذارد.

به دلیل کیفیت بالای سنگ‌های ارائه داده شده در صنایع سنگ میرزایی سالانه صادرات سنگ نیز در این مجموعه انجام می‌گردد.

صنایع سنگ میرزایی می‌تواند سنگ تراورتن ابیانه را در ابعاد سفارشی و معمولی بازار به شما خریداران عزیز عرضه نماید. البته توجه نمائید که ابعاد معمول این سنگ در ابعاد 30 و 40 طولی و همچنین به صورت اسلب از 60 در 60 به بالا در این مجموعه موجود است. این سنگ به صورت سفارشی در ابعاد تایل نیز در دسترس می‌باشد.

تراورتن ابیانه سنگی روشن و جذاب برای نما

نتیجه‌گیری:

در پایان این مطلب باید این نکته را بدانیم که سنگ تراورتن ابیانه به دلیل زیبایی و یکدستی و کم‌رگه بودن و همچنین خوش قیمت بودن، می‌تواند یک پیشنهاد بسیار مناسب برای نمای داخلی و خارجی ساختمان شما باشد.

اگر بخواهیم سوالات ابتدای این مطلب را جواب دهیم. باید بگوییم تا اینجا اطلاعات کامل و لازم برای انتخاب سنگ تراورتن ابیانه را برایتان بازگو کردیم و از ویژگی ها و ساختار این سنگ صحبت کردیم و کاربردهای آن را در ساختمان‌سازی گفتیم. از این رو در انتهای مطلب، باید بگوییم که تراورتن ابیانه سنگی روشن و جذاب برای نما است و ملک شما را چشم‌نوازتر و زیباتر و همچنین خاص‌تر خواهد کرد. با این حال، اگر نیاز دارید که اطلاعات کامل‌تری در مورد طرح‌ها و قیمت‌های تراورتن ابیانه داشته باشید و یا سوالات دیگری در زمینه سنگ دارید، حتما با مشاوران متخصص مجموعه میرزایی با شماره 09130000622 تماس حاصل نمایید.

از اینکه تا اینجا ما را همراهی کردید، سپاسگزاریم.

برچسب ها: مصالح ساختمانی
نظرات شما
پیشخوان