تاریخ انتشار: ۱۴:۰۸ - ۱۳ تير ۱۴۰۳

دلایل انتخاب تور‌های آنتالیا و تور دبی از نظر مسافران در سال ۲۰۲۴

 آنتالیا ترکیبی جذاب از جذابیت تاریخی و تفریحات ساحلی را ارائه می دهد. قبل از اینکه روز را در سواحل شنی در تور آنتالیا سپری کنید، شگفتی های باستانی را که بین کوه ها و دریای درخشان مدیترانه قرار گرفته اند، کاوش کنید.

رویداد۲۴| آنتالیا ترکیبی جذاب از جذابیت تاریخی و تفریحات ساحلی را ارائه می دهد. قبل از اینکه روز را در سواحل شنی در تور آنتالیا سپری کنید، شگفتی های باستانی را که بین کوه ها و دریای درخشان مدیترانه قرار گرفته اند، کاوش کنید.

این مرکز تفریحی در سواحل مدیترانه در جنوب غربی ترکیه (Türkiye) واقع شده است و به دلیل سواحل شنی خیره کننده و آب های فیروزه ای خیره کننده، مورد علاقه گردشگران تور ارزان آنتالیا است. این مقصد محبوب برای تعطیلات فقط به خاطر سواحل زیبای خود جمعیت را به خود جذب نمی کند. چیزهای زیادی برای سرگرم کردن شما در طول سفر به ساحل فیروزه وجود دارد.

غوطه ور شدن در تاریخ جذاب این شهر ضروری است. با کاوش در شهرهای باستانی و تحسین بناهای نمادین مانند دروازه هادریان، شگفت زده خواهید شد. ماجراجویی در فضای باز در انتظار شماست و آنتالیا ترکیبی عالی از تفریحات صلح آمیز و جاذبه های هیجان انگیز را ارائه می دهد. پیاده‌روی آرامی را از میان مکان‌های تاریخی دیدنی انجام دهید یا برای فعالیت‌های بیشتر، ورزش‌های آبی هیجان‌انگیز را امتحان کنید، سوار ترن هوایی هیجان‌انگیز شوید یا تله‌کابین را با مناظر خیره‌کننده از کوه‌های بلند توروس تجربه کنید.

آنتالیا خانه برخی از بهترین هتل‌های ترکیه است ، از جمله اقامتگاه‌های زیبا در کنار ساحل، هتل‌های 5 ستاره مجلل و استراحتگاه‌های مجلل که شامل اسپاهای آرامش‌بخش، رستوران‌های à la carte و سواحل خصوصی می‌شوند.

دلایل انتخاب تور‌های آنتالیا و تور دبی از نظر مسافران در سال ۲۰۲۴

چرا تعطیلات را با تور آنتالیا باید رزرو کنید؟

  • ساحل نفیس فیروزه ترکیه را کاوش کنید
  • به یکی از بهترین هتل های ترکیه با غذا و امکانات فوق العاده در محل مراجعه کنید.
  • از مکان های تاریخی مانند دروازه هادریان و شهرهای باستانی مانند آسپندوس و ترمسوس دیدن کنید.
  • با سرسره های آبی هیجان انگیز در پارک های آبی محلی، خود را از گرما خنک کنید.
  • با سفر به یکی از آبشارهای باشکوه آنتالیا به زیبایی های طبیعی شهر سر بزنید.
  • از غذاهای سنتی مانند کباب خوشمزه، فلافل خوش طعم و باقلوای شیرین لذت ببرید.

کارهایی که باید در آنتالیا انجام دهید؟

روزهای ساحلی: روزهای خود را به استراحت در سواحل شنی در امتداد «ساحل فیروزه ای» ترکیه بگذرانید.

جاذبه های تاریخی: اگر از علاقه مندان به تاریخ هستید، می توانید مکان های نمادینی مانند شهر باستانی Perge و تئاتر Aspendos در نزدیکی آن را کاوش کنید. مدتی را در موزه باستان شناسی آنتالیا بگذرانید تا آثار باستانی باورنکردنی از دوران سنگ و برنز و همچنین دوران بیزانس را کشف کنید.

پارک‌های موضوعی: برای ماجراجویی‌های اکشن در The Land of Legends - یکی از بهترین پارک‌های موضوعی در اروپا - آماده شوید . جاذبه هایی برای همه سنین وجود دارد، از جمله تعداد زیادی ترن هوایی هیجان انگیز، سرسره های آبی هیجان انگیز و نمایش های خانوادگی. رستوران‌ها و مغازه‌ها شما را مشغول می‌کنند،

خرید: آنتالیا بهترین نقطه برای خرید است. بازارهای سنتی ترکیه مکانی برای خرید هدایای خانگی، سوغاتی و محصولات تازه است، در حالی که مرکز خرید آنتالیا انتخاب خوبی برای خرید و سرگرمی است.

تله‌کابین: دوربین خود را برای تماشای مناظر خیره‌کننده در حالی که با تله‌کابین به آسمان می‌روید، آماده کنید. Tünektepe Teleferik شما را به ارتفاع 600 متری از سطح دریا می فرستد و به شما امکان می دهد تصاویر پانورامای عالی را مشاهده کنید.

جاذبه های فرهنگی و تاریخی آنتالیا

آنتالیا از بازارهای شلوغ پر از گنج‌ها گرفته تا مکان‌های باستان‌شناسی شگفت‌انگیز و شگفتی‌های تاریخی، چیزهای زیادی برای دیدن دارد.

دروازه هادریان: این خرابه تاریخی چشمگیر را می توان در قلب شهر قدیمی آنتالیا یافت. این بنا برای احترام به دیدار امپراتور روم هادریان در سال 130 پس از میلاد ساخته شد. دارای 3 طاق نما قابل توجه است و مکانی عالی برای عکس گرفتن است.

تئاتر آسپندوس: برای یک سفر یک روزه فراموش نشدنی به شهر باستانی آسپندوس بروید. شما یک آمفی تئاتر رومی جذاب خواهید دید که به طرز باورنکردنی به خوبی حفظ شده است. می تواند هزاران نفر را در خود جای دهد و اجراها - از جمله اپرا و باله - هنوز در اینجا میزبانی می شوند. قنات های آسپندوس نیز بازدیدکنندگان را به خود جلب می کند.

ترمسوس: این یکی از بهترین شهرهای باستانی ترکیه است که حفظ شده است. این سایت باستان شناسی باورنکردنی بیش از 1000 متر بالاتر از سطح دریا قرار دارد، و در حالی که برای بالا رفتن از زمین های صخره ای به کفش های پیاده روی خود نیاز دارید، برای مناظر خیره کننده ارزشش را دارد. برجسته ترین سالن تئاتر با 4200 صندلی است که در کنار صخره مشرف به کوه ها ساخته شده است.

10 فعالیت برتر در دبی برای یک ماجراجویی فراموش نشدنی

دبی، شهر رویاها، با آغوش باز و انبوهی از تجربیات که شما را طلسم می کند، در انتظار شماست. بیایید به برترین کارهایی که در تور دبی انجام می شود که وعده می دهد سفر شما را فراموش نشدنی می کند شیرجه بزنیم.

  1. آسمان را در برج خلیفه لمس کنید

هیچ سفری به دبی بدون بازدید از برج خلیفه کامل نمی شود. به عنوان بلندترین ساختمان جهان، مناظر خیره کننده ای از عرشه های رصد خود در طبقات 124، 125 و 148 ارائه می دهد. این را تصور کنید: شما در حال نوشیدن یک کوکتل، غوطه ور شدن در مناظر پانوراما از خط افق دبی. این لحظه ای است که برای همیشه آن را گرامی خواهید داشت.

دلایل انتخاب تور‌های آنتالیا و تور دبی از نظر مسافران در سال ۲۰۲۴

  1. خرده فروشی درمانی و ماجراجویی در دبی مال

دبی مال فقط یک بهشت ​​خرید نیست. این یک مرکز سرگرمی است. از آکواریوم و باغ‌وحش زیر آب مسحورکننده دبی گرفته تا پیست یخ سرپوشیده و گزینه‌های بی‌شماری برای غذاخوری، چیزی برای همه وجود دارد.

  1. سافاری صحرا: یک ماجراجویی که باید انجام دهید

برای کسانی که به دنبال هیجان هستند، یک سافاری در صحرا ضروری است. هجوم آدرنالین ناشی از تپه های شنی را تجربه کنید، شتر سوار شوید و از یک شام سنتی اردوگاه بادیه نشینان لذت ببرید. فعالیت‌هایی مانند ساندبورد سواری، دوچرخه‌سواری چهارچرخه، و نمایش‌های فرهنگی، قلب شما را تند و روحیه شما را بالا نگه می‌دارد.

  1. در باغ معجزه دبی قدم بزنید

در باغ معجزه دبی وارد سرزمین عجایب گل‌ها شوید. این باغ فصلی که از نوامبر تا آوریل باز است، دارای بیش از 150 میلیون گل است که در طرح های خیره کننده چیده شده اند. این پس زمینه عالی برای عکس های اینستاگرام شماست و زیبایی های طبیعت را در شکوفایی کامل ثبت می کند.

  1. در دبی مارینا و JBR استراحت کنید

برای تماشای آفتاب، دریا و شن به جمیرا بیچ رزیدنس (JBR) بروید.

  1. جهان را در دهکده جهانی کاوش کنید

دهکده جهانی یک پارک جشنواره چند فرهنگی است که دارای غرفه هایی از بیش از 70 کشور است. از نمایش‌های فرهنگی لذت ببرید، از غذاهای بین‌المللی لذت ببرید و سوغاتی‌های منحصربه‌فرد خرید کنید. از اکتبر تا آوریل باز است و جشن پر جنب و جوشی از تنوع جهانی است.

  1. در اسکی دبی به پیست بروید

چه کسی می گوید نمی توانی در بیابان اسکی کنی؟ در اسکی دبی، واقع در مرکز خرید امارات، می توانید اسکی، اسنوبرد و حتی پنگوئن ها را ملاقات کنید. این یک فرار خنک از گرمای شهر و یک تجربه منحصر به فرد است که در هیچ جای دیگری نخواهید یافت.

منبع: آژانس هواپیمایی

برچسب ها: تور گردشگری
نظرات شما