تاریخ انتشار: ۱۹:۳۵ - ۲۱ تير ۱۴۰۳

ششمین نشست تخصصی سرمایه‌گذاری شهرداری شیراز

ششمین نشست تخصصی سرمایه‌گذاری با میزبانی شهرداری شیراز و با حضور شرکت سرمایه گذاری شهر آتیه در شیراز برگزار شد.

ششمین نشست تخصصی سرمایه‌گذاری شهرداری شیراز
رویداد ۲۴ | ششمین نشست تخصصی سرمایه‌گذاری، صبح پنج‌شنبه، ۲۱ تیر از ساعت ۸ تا ۱۳ با حضور اعضای شورای اسلامی شهر، شهرداران مناطق و مدیران شهری، شرکت های سرمایه گذاری، اساتید دانشگاه و برخی فعالان حوزه سرمایه گذاری شهری برگزار شد.

بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر، هر شش ماه یک نشست تخصصی با هدف آسیب‌شناسی و رفع چالش‌های سرمایه‌گذاری، بررسی نقاط قوت و ضعف در این حوزه و دست‌یابی به راهکار‌های بهبود وضعیت سرمایه‌گذاری در این کلان‌شهر برگزار می شود.

موضوع نشست ششم، «ساز و کار‌های مدیریت زمان و هزینه در پروژه‌های سرمایه‌گذاری» بود که با حضور مدیران شهری، فعالان اقتصادی و اساتید دانشگاهی مسائل حوزه سرمایه‌گذاری به صورت تخصصی بررسی گردید.

بر اساس نشست‌های پیشین و بررسی‌های انجام گرفته وبحث تبادل نظر با سرمایه‌گذاران، فعالان اقتصادی و مدیران شهری، انجام سریع اخذ مجوز‌ها و فرآیند انجام سرمایه‌گذاری، پیش‌بینی زمان مناسب برای اجرا و مدت بهره‌برداری طرح های مشارکتی از عناصر مهم و تأثیرگذار در جذب سرمایه‌گذاران است که مجموعه مدیریت شهری شیراز در این راستا و پس از افتتاح درگاه پنجره واحد سرمایه گذاری به دنبال تشکیل میز خدمت سرمایه گذاری جهت تسهیل در انجام تشریفات اداری، مرتبط با انجام پروژه های سرمایه گذاری می باشد.

ششمین نشست تخصصی سرمایه‌گذاری شهرداری شیراز

ششمین نشست تخصصی سرمایه‌گذاری شهرداری شیراز

برچسب ها: سرمایه گذاری
نظرات شما