تاریخ انتشار: ۱۳:۵۵ - ۰۲ مرداد ۱۴۰۳

مالیات خود را در بله پرداخت کنید

با راه اندازی بازوی سازمان مالیات در اپلیکیشن بله، مودیان کسب وکار‌های کوچک و متوسط می‌توانند مالیات خود را به راحتی به صورت آنلاین، اقساطی یا نقدی، پرداخت کنند.

مالیات خود را در بله پرداخت کنید

رویداد۲۴ | به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران،  اپلیکیشن بله در راستای تبدیل شدن به زیست بوم دیجیتال مردم ایران در تلاش است تا با نوآوری و خلاقیت و استفاده از ظرفیت‍‌های موجود بتواند خدمات متنوع و گوناگونی را ارائه دهد. از همین رو سازمان مالیات، بازوی خدمات الکترونیک « سازمان امور مالیاتی» را در اپلیکیشن بله راه اندازی کرده است. این بازو ابزاری است که به کاربران کمک می‌کند تا به سرعت و سادگی مالیات خود را بر اساس تبصره ۱۰۰ مالیات‌های مستقیم پرداخت کنند. 

برای استفاده از بازوی مالیاتی تبصره ۱۰۰ در اپلیکیشن بله، کاربران می توانند لینک https://ble.ir/mytax_bot را جستجو کنند. دستورالعمل‌های موجود در بازو می‌تواند به کاربران کمک کند تا به سادگی مراحل محاسبه و پرداخت مالیات خود را انجام دهند.

در بخش خدمات اپلیکیشن بله نشان جدیدی با عنوان « پرداخت مالیات» اضافه شده است. کاربران با ورود به آن و زدن دکمه شروع باید کد ملی خود و سپس شماره همراه مودی که در سامانه ثبت است را وارد کنند. کد شش رقمی احراز هویت ارسال می‌شود و پس از آن می‌توانند نسبت به تایید فرم تبصره ۱۰۰ و پرداخت مالیات اقدام کنند.

این بازو با فراهم کردن امکاناتی مانند محاسبه مالیات، ارسال اطلاعات مالیاتی، پرداخت آنلاین به صورت نقدی و اقساطی و ارائه رسید پرداخت،  فرآیند مالیاتی را برای کسب و کارهای کوچک و متوسط تسهیل کرده است.

برچسب ها: بانک ملی ایران
نظرات شما