تاریخ انتشار: ۱۶:۴۳ - ۲۳ مرداد ۱۴۰۳
به گزارش رویداد ۲۴:

مصطفی پوردهقان، نماینده اردکان: میدری یکی از دو وزیر پیشنهادی قوی است

مصطفی پوردهقان، نماینده اردکان در مجلس شورای اسلامی در خصوص معرفی احمدی میدری، وزیر پیشنهادی برای وزارتخانه تعاون، کار و رفاه اجتماعی به مجلس گفت: به باور من، این کابینه، دو وزیر قوی دارد، یکی آقای نوری قزلجه و یکی آقای میدری.

مصطفی پوردهقان، نماینده اردکان: میدری یکی از دو وزیر پیشنهادی قوی است

رویداد۲۴ | مصطفی پوردهقان، نماینده اردکان در مجلس شورای اسلامی در خصوص معرفی احمدی میدری، وزیر پیشنهادی برای وزارتخانه تعاون، کار و رفاه اجتماعی به مجلس گفت: آقای احمد میدری جزو گزینه‌های بسیار قابل دفاع کابینه آقای پزشکیان است. ایشان رزومه بسیار قوی دارند و از طرفی، یک دانشمند در حوزه اقتصادی است و تسلط به حوزه‌های فرهنگی، کار، تعاون و ... دارند و مطالعات دانشگاهی وسیعی داشته‌اند و مهم‌تر از همه، کار اجرایی باکارنامه کرده‌اند و جز مدیران بسیار خوب هستند و به طور کلی گزینه بسیار مناسبی برای وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی محسوب می‌شوند و سابقه ایشان، موید این موضوع است.

وی افزود: به باور من، این کابینه، دو وزیر قوی دارد، یکی آقای نوری قزلجه و یکی آقای میدری. ما در حال بررسی وزرا هستیم و برنامه‌هایشان را می‌شنویم. در حوزه کاری آقای میدری، بحث توزیع عادلانه یارانه‌ها و امتیازی که دولت چه به صورت مستقیم و چه به صورت غیرمستقیم به حوزه‌های مختلف می‌دهد، به طور جدی مطرح است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس تصریح کرد: خیلی از مسائلی که دولت باید آن‌ها را به لحاظ ساختاری در وزارت کار، اصلاح کند، انتظار و خواسته جدی ما است. از این‌رو منتظریم آقای میدری در همه کمیسیون‌ها بیایند و مسائل و موارد را بشنویم تا بیشتر با نقشه راه ایشان آشنا شویم، ولی با این حال، به نظرم اگر آقای میدری رای اعتماد بیاورد، او یکی از گزینه‌های بسیار قوی دولت چهاردهم خواهد بود.


بیشتر بخوانید:

دفاع محمد فاضلی از میدری، وزیر پیشنهادی کار

احمد میدری کیست؟


پوردهقان در پایان خاطرنشان کرد: ما به مردم قول دادیم که به دور از فضای سیاسی فقط برای مردم کار کنیم. بنده که دکترای اقتصاد دارم، آقای میدری را به دور از نگاه سیاسی و حوزه‌های مرتبط با سیاست، یک انسان قوی، پای کار و باسواد می‌دانم. ما یک فرد متخصص داریم و آقای پزشکیان نیز قول دادند افراد متخصص را روی کار بیاورند و آقای میدری قطعاً یک انسان قوی و متخصص است و قطعاً من از ایشان در مجلس دفاع خواهم کرد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان